2022-05-09, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gerrard89
Jag har inte sett någon vänster ta Amber Heards parti, i alla fall ingen som jag vet är vänster. Enligt omröstningar tar 99% av folk Depps parti.

Högermedia har varit i rättegång mot Depp pga detta. Endast i dina fantasier skulle de släppa gullandet med Heard.
Bara att öppna Aftonbladet, Expressen, The Guardian, BBC eller slå på SvT.
Citera
2022-05-09, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomSowell
Bara att öppna Aftonbladet, Expressen, The Guardian, BBC eller slå på SvT.
Gissar att det som åsyftas är faktiska verkliga människor med vänsteråsikter och inte verklighetsfrånvänd media som ingen vettig människa identifierar sig med.
Citera
2022-05-09, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ryfs
Vem hade hört talas om Amber Heard när hon var 25 dock? Ska erkänna att jag inte har stenkoll på kändisar men jag hade inte hört talas om henne innan den här karusellen började.

Viktig poäng. Tror du denna fars hade hänt om han hade vunnit mot The Sun?

Vänta nu... Jag trodde inte någon tog pajasen Shapiro på allvar? Men jaja även en trasig klocka går rätt två gånger om dagen.
P.S. Du skriver hela tiden nazi-feministerna, menar du inte feminazis/feminazisterna? Tror att det är så ni brukar benämna oss
Det är möjligt att nazi-feminizt inte är den vanliga termen, men den funkar bra. Amber var 25 när hon spelade mot Depp i the Rum Diaries.

Jag gillar inte Shapiro alls, men någon dumbom är han inte. Att se igenom Amber handlar om att besitta grundläggande psykologisk insikt vilket jag tror att Shapiro har. Sedan saknar han dessutom andra incitament att ta Heards parti. Intressantare för mig är att begripa varför konservativa Megyn Kelly tar Heards parti?

Om Heard förlorat i London skulle hon varit rejält vingklippt när hon äntrade den här rättegången. Men hon skulle ha uppfört sig som samma psykfall då också.

Citat:
Ursprungligen postat av ryfs
Gissar att det som åsyftas är faktiska verkliga människor med vänsteråsikter och inte verklighetsfrånvänd media som ingen vettig människa identifierar sig med.
Man kan ju alltid hoppas, alla jag känner (inklusive de till vänster) hatar Heard men bland de mer ideologiskt motiverade Woke-offren har jag mindre hopp.

För övrigt är det bra om (de normala elementen i) vänstern och högern kan enas i detta fall. Ingen utom nazi-feminister och samvetslösa onda galningar som Heard och diverse politiker som vill hålla oss skräckslagna och splittrade vinner på att rättslösheten förlorar. (Jag är själv höger men delar vissa vänsteråsikter såsom att samhället bör bekosta fri sjukvård och skola. Jag uppskattar mycket Glenn Greenwald.)
Senast redigerad av TomSowell 2022-05-09 kl. 23:52.
Citera
2022-05-10, 00:05
Medlem
Citat:
Amber var 25 när hon spelade mot Depp i the Rum Diaries.

Ja haha jag visste inte att hon var med i den förrän när jag googlade nyligen. Såg den när den kom men minns inget från den.

Citat:
Jag gillar inte Shapiro alls, men någon dumbom är han inte. Att se igenom Amber handlar om att besitta grundläggande psykologisk insikt vilket jag tror att Shapiro har. Sedan saknar han dessutom andra incitament att ta Heards parti. Intressantare för mig är att begripa varför konservativa Megyn Kelly tar Heards parti?

Ja, även Meghan McCain har väl också gått ut och stöttat Heard, men hon är ju unik på det sättet att inte en enda människa verkar gilla henne, inte ens hennes egna dvs republikaner. Jag tycker Shapiro är en störig tönt, typ hysterisk elevrådsordförande som försöker säga till folk att inte svära i klassrummet. Men han kanske har någon viktig insikt, jag vet inte, har inte kollat.

En grej jag tycker är intressant med amerikansk höger (men också svensk) är att de verkar ha samma släng av just det som de kritiserar sin nemesis pc-woke-vänstern för, dvs vara otroligt kränkt för småsaker, och även ha en helt tjackig inställning till feminism där en diktator är ok så länge det är en kvinna.
Citera
2022-05-10, 02:25
Medlem
LeCastles avatar
Korsförhör väntar.
Flera vittnen kommer berätta att Amber Turd, som även blev diagnostiserad med borderline och histrionisk personlighetsstörning på plats, inte talar sanning. Mycket av det hon påstår andra har gjort är vad hon har gjort själv och passande nog så går det att bevisa.
Citera
2022-05-10, 06:31
Medlem
E157s avatar
https://poptopic.com.au/lifestyle/ce...buse-pictures/

Om detta är sant (photoshoppade bilder, jäv) borde det vara slam dunk för Johnny. Å andra sidan kanske de inte kan ta upp det i denna rättegången och juryn lär väl inte få läsa annat än analoga böcker publicerade innan 2010
Citera
2022-05-10, 09:21
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E157
https://poptopic.com.au/lifestyle/ce...buse-pictures/

Om detta är sant (photoshoppade bilder, jäv) borde det vara slam dunk för Johnny. Å andra sidan kanske de inte kan ta upp det i denna rättegången och juryn lär väl inte få läsa annat än analoga böcker publicerade innan 2010

Där nämns även anklagelsen om golddigger.
Sett en tiktok om den, när de skilde sig ska hon ha fått 7 miljoner dollar och då ha blivit anklagad för att vara golddigger. Hon sa då att hon skulle skänka hälften till ett sjukhus och andra hälften till en organisation.

Vid rättegången? Så utfrågades organisationen om donationen, de sa då att de fått 350 000 dollar av henne, alltså bara tiondelen.

Ett dokument visades för under en tioårsperiod 350' om året skulle doneras men det var inte underskrivet av henne. Så det verkar som om hon räknade med att hennes ord inte skulle kontrolleras och att hon därför behöll 9/10 av de 3,5 miljoner dollarna hon offentligt lovat organisationen. Hon verkar vara en Mona Sahlin kopia...
Citera
2022-05-10, 09:34
Medlem
Warmanes avatar
Har väntat på att Cissi Wallin skulle skriva denna artikel, vilket mest är en hyllning till henne själv.
https://www.expressen.se/kultur/jag-...rd-gar-igenom/

Både hon och Amber Heard har troligtvis samma eller liknande diagnoser då Wallin är ökänd för sin narcissism och mytomani.
Citera
2022-05-10, 10:07
Medlem
E157s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
Där nämns även anklagelsen om golddigger.
Sett en tiktok om den, när de skilde sig ska hon ha fått 7 miljoner dollar och då ha blivit anklagad för att vara golddigger. Hon sa då att hon skulle skänka hälften till ett sjukhus och andra hälften till en organisation.

Vid rättegången? Så utfrågades organisationen om donationen, de sa då att de fått 350 000 dollar av henne, alltså bara tiondelen.

Ett dokument visades för under en tioårsperiod 350' om året skulle doneras men det var inte underskrivet av henne. Så det verkar som om hon räknade med att hennes ord inte skulle kontrolleras och att hon därför behöll 9/10 av de 3,5 miljoner dollarna hon offentligt lovat organisationen. Hon verkar vara en Mona Sahlin kopia...

Att det skulle vara mer skadligt för karriären också att bli kallad gold digger snarare än wife beater.. Kan inte hur det funkar i UK men den bedömningen känns ju inte rimlig nånstans. Kan inte Johnny överklaga eller nåt om det är uppenbart jäv, nån som vet?
Citera
2022-05-10, 10:48
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Warmane
Har väntat på att Cissi Wallin skulle skriva denna artikel, vilket mest är en hyllning till henne själv.

Både hon och Amber Heard har troligtvis samma eller liknande diagnoser då Wallin är ökänd för sin narcissism och mytomani.

Skillnaden mellan Cissi och Amber är ändå den enorma mängd bevis som det finns genom audion där Amber erkänner sitt våldsamma beteende och till och med hånar Depp om att ingen kommer tro att han som man var den som blev misshandlad.

Jag märker att inga av dessa artiklar från MSM som står på Ambers sida tar upp vad som sägs i dessa ljudklipp.

Vad som egentligen inträffade mellan Virtanen och Cissi när de båda var fulla eller neddrogade känner ingen till, men vi vet betydligt mer om vad som inträffade mellan Depp och Heard.
Citera
2022-05-10, 11:02
Bannlyst
Citat:

”Men existerar det en enda människa som är så galen att man är villig att bli en av jordens mest hatade personer – för en säck med pengar, eller evigt kändisskap?
Svaret på den frågan är med allra största sannolikhet: nej.”

Herregud vad trög hon är... Hon fattar inte att Amber Turd har en diagnos så hon klarar inte ens av att tänka så långt.. Hon utgår från att hon ska klara av att manipulera.

Kul att se att hon fullkomligt hatar allt som Johnny Depp är.
Citera
2022-05-10, 12:13
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av BreachMode
”Men existerar det en enda människa som är så galen att man är villig att bli en av jordens mest hatade personer – för en säck med pengar, eller evigt kändisskap?
Svaret på den frågan är med allra största sannolikhet: nej.”

Herregud vad trög hon är... Hon fattar inte att Amber Turd har en diagnos så hon klarar inte ens av att tänka så långt.. Hon utgår från att hon ska klara av att manipulera.

Kul att se att hon fullkomligt hatar allt som Johnny Depp är.

Personer med Cissis approach till detta fall ger intryck av att vara ointresserade av sanningen om Amber Heard. De upplever att Johnny Depp förstör något för dem, trots att han bara vill att alla får veta vad som verkligen hände.

Slutsatsen blir att de vill hindra sanningen från att komma fram. En klump i magen infinner sig. Vad fan är det som pågår?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in