Citat:
Ursprungligen postat av
ryfs
Vem hade hört talas om Amber Heard när hon var 25 dock? Ska erkänna att jag inte har stenkoll på kändisar men jag hade inte hört talas om henne innan den här karusellen började.
Viktig poäng. Tror du denna fars hade hänt om han hade vunnit mot The Sun?
Vänta nu... Jag trodde inte någon tog pajasen Shapiro på allvar? Men jaja även en trasig klocka går rätt två gånger om dagen.
P.S. Du skriver hela tiden nazi-feministerna, menar du inte feminazis/feminazisterna? Tror att det är så ni brukar benämna oss

Det är möjligt att nazi-feminizt inte är den vanliga termen, men den funkar bra. Amber var 25 när hon spelade mot Depp i the Rum Diaries.
Jag gillar inte Shapiro alls, men någon dumbom är han inte. Att se igenom Amber handlar om att besitta grundläggande psykologisk insikt vilket jag tror att Shapiro har. Sedan saknar han dessutom andra incitament att ta Heards parti. Intressantare för mig är att begripa varför konservativa Megyn Kelly tar Heards parti?
Om Heard förlorat i London skulle hon varit rejält vingklippt när hon äntrade den här rättegången. Men hon skulle ha uppfört sig som samma psykfall då också.
Citat:
Ursprungligen postat av
ryfs
Gissar att det som åsyftas är faktiska verkliga människor med vänsteråsikter och inte verklighetsfrånvänd media som ingen vettig människa identifierar sig med.
Man kan ju alltid hoppas, alla jag känner (inklusive de till vänster) hatar Heard men bland de mer ideologiskt motiverade Woke-offren har jag mindre hopp.
För övrigt är det bra om (de normala elementen i) vänstern och högern kan enas i detta fall. Ingen utom nazi-feminister och samvetslösa onda galningar som Heard och diverse politiker som vill hålla oss skräckslagna och splittrade vinner på att rättslösheten förlorar. (Jag är själv höger men delar vissa vänsteråsikter såsom att samhället bör bekosta fri sjukvård och skola. Jag uppskattar mycket Glenn Greenwald.)