2020-07-25, 20:13
Medlem
Vermillionss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Du får kalla mig vad du vill på FB, om det får dig att må bättre. Det bjuder jag på.

Allt han har (eller hade, nu ser han ut som en tjackis) är ett bra utseende, men som skådis..? Nja.

Depp är färdig, tack och lov.

Jag menar inget illa, jag gillar att du bjuder på humor! It’s hilarious!

Du verkar dock inte känna till hans livshistoria eller alla bra saker han har gjort. Det är helt ok men om du kände till detta och fortfarande har dessa känslor för honom så kan jag sätta min högra arm på att det är nåt allvarligt fel på dig. Det är helt ok det med. Du har humor i bagaget.
Citera
2020-07-26, 01:01
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vermillions
Jag menar inget illa, jag gillar att du bjuder på humor! It’s hilarious!

Du verkar dock inte känna till hans livshistoria eller alla bra saker han har gjort. Det är helt ok men om du kände till detta och fortfarande har dessa känslor för honom så kan jag sätta min högra arm på att det är nåt allvarligt fel på dig. Det är helt ok det med. Du har humor i bagaget.

Det är semestertider och vi sitter uppe och skriver en del onödiga och larviga inlägg.

Men du har helt rätt, jag är förmodligen allvarligt skadad.

Ha en fortsatt trevlig sommar.
Senast redigerad av Vobbler 2020-07-26 kl. 01:03.
Citera
2020-07-28, 18:16
Medlem
Johnny Depp’s former wife Amber Heard makes statement outside High Court in London on final day of libel case
https://twitter.com/BBCNews/status/1288141258830024705
Citera
2020-08-05, 14:58
Medlem
Då får vi se hur detta faller ut i September.

Kommer artikeln i The Sun att bedömmas haft belägg för sin kritik mot Johnny, och alltså inte fällas för förtal?

En liten detalj i sammanhanget bara, hur står det till med bevisföringen runt sängbajset?
Det finns en bild på bajset, men Amber är inte med på bilden? argumentet för att Amber skulle vara uppghovskvinnan och inte hunden, är storleken på bajshögen?
Hushållerskan som gjorde den överraskande upptäckten, hur agerade hon?

Ska bli intressant att se hur jury och domare resonerar i detta förtalsmål.
Citera
2020-11-02, 11:25
Medlem
Snapcounts avatar
Och han förlorade målet :

Johnny Depp LOSES 'libel trial of the century': High Court rules Hollywood star IS a wife-beater - as he faces ruin over claims he hit Amber Heard 14 times during their turbulent relationship

The result leaves the 57-year-old Pirates of the Caribbean actor's reputation in tatters.

https://www.dailymail.co.uk/news/art...ber-Heard.html
Citera
2020-11-06, 18:29
Medlem
EggBoxJuans avatar
Läste i Skånskan dessutom att han efter domen fått sparken från uppföljaren tillFantastiska vidunder: Grindelwalds brott".
Citera
2020-11-07, 08:49
Medlem
KuReLuBs avatar
Ofattbart att en sådan framgångsrik skådespelare verkar ha tappat det så totalt.

Blev Johnny Depp precis rånad eller är han århundradets trainwreck?
Citera
2020-11-07, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KuReLuB
Ofattbart att en sådan framgångsrik skådespelare verkar ha tappat det så totalt.

Blev Johnny Depp precis rånad eller är han århundradets trainwreck?

Bägge dessa?

Johnnys revisor jobbade i många år med privilegiet att ogranskad sköta stjärnans ekonomi och åtnjöt då också valfri ersättning, $650.

Johnnys hantering av den inledande rättegångsprocessen har tidigare av någon i tråden, mycket träffande, beskrivits som en tågolycka.

Han har försökt köra tåget och lägga spåret efteråt, kan man säga.

Då återstår nu alltså rehabiliteringen.

Precis nu, kan han använda och få avkastning för all den energi som byggts upp runt sin person, om

“Älskling, lessen att jag slog dig. Allt är mitt fel. Du får allt jag har kvar, och om Womens Refuge behöver arbetskraft, gick jag dit igår.
Kan vi träffas igen, om ett år?”
Citera
2020-11-08, 00:33
Medlem
Narutoshippchops avatar
Helt otroligt att de trodde på Amber Heard från första början. Kolla in detta klippet.
Amber Heard är den sämsta jävla lögnaren jag har skådat. Den här videon borde fan visas i utbildningssyfte: Body Language Proof Amber Heard Is The Worst Actor In The World Lying About Johnny Depp https://youtu.be/4r8UJv97GjM
Senast redigerad av Narutoshippchop 2020-11-08 kl. 00:36.
Citera
2020-11-08, 09:12
Medlem
GormDenGamles avatar
L'Oreal, Warner Bros och The Sun får genomgå på internet - med all rätt.
Rent ut sagt tragiskt att inte fler människor stöttar Depp och står upp mot kvinnors misshandel av män.
Citera
2020-11-13, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EggBoxJuan
Läste i Skånskan dessutom att han efter domen fått sparken från uppföljaren tillFantastiska vidunder: Grindelwalds brott".

Han blir dock inte lottlös.
Depp får mer än 10 miljoner dollar för den tredje ”Fantastic Beasts”-filmen. Trots att han bara hunnit spelat in en scen.

https://www.expressen.se/noje/johnny...r-for-en-scen/
Citera
2020-11-13, 10:01
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Han blir dock inte lottlös.
Depp får mer än 10 miljoner dollar för den tredje ”Fantastic Beasts”-filmen. Trots att han bara hunnit spelat in en scen.

https://www.expressen.se/noje/johnny...r-for-en-scen/

Pengarna har nog inte så mycket med det att göra i detta fallet. Handlar om stolthet, värdighet, rykte och sanningen.
Heja Depp!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in