2022-05-17, 22:57
Medlem
Lova33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finmanniska
Sant, om de stannat. Men det krävs nog egna trauman för att stanna så länge trots en sådan behandling.
Eller så klart drogmissbruk, som trubbar av det värsta.

Hörde ni hennes skratt? Vilken galning.

Ja, det psykoskrattet lär nog rendera i ett par memes.🤣
Citera
2022-05-17, 23:00
Medlem
Lova33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kompjuter
Skulle AH varit Pinocchio hade näsan slingrat sig runt flera varv i domstolssalen, inte rädd för mened direkt!

Såklart att hon inte är rädd för att begå mened den sjuka jäveln (skam är något som totalt fattas henne).
Citera
2022-05-17, 23:06
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lova33
Lite, men Jodi Arias har en mjukare framtoning och ser "gulligare" ut (trots att hon är en mördare).

Ja, hennes utgångspunkt i rätten var alltid den gudsfruktande misshandlade kvinnan som klädde sig som en bibliotekarie. Sen höll ju den imagen inte särskilt väl när hon konsekvent skulle klyva ord med åklagaren, omedveten om att det var precis den sortens beteende från henne som han ville visa juryn. Amber Heards team har gjort underverk med henne i jämförelse.
Citera
2022-05-17, 23:19
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Du beter sig som en sådan, bete dig som folk då. Vet inte vad du har för diagnos men jag har personligen inte försvarat någon av dem. Och även om jag hade gjort det så passar inte dina OT och aggressivitet mot mig som nu är raderade.
Däremot är jag objektiv och kan se saker från båda håll, jag tänker som sagt inte fjäska för bitterkukar utan ger min ärliga objektiva mening och har till och med skrivit att jag tyckt synd om Depp. Men det gör jag inte längre, speciellt inte när vissa gör det här till en könsfråga och attackerar andra i tråden. Önskar varken Heard eller Depp något ont men efter påhopp från sådana som dig så hade det varit najs att se henne vinna bara för att se sjuka kvinnohatare arga.

Citera mig inte mer tack, har inget intresse av aggressiva figurer som dig. Det räcker med mitt pundande aggressiva ex.

På vilket sätt då?

Med tanke på att du försvarar Amber (och därmed följt hela rättegångarna, förstås) så är det sannolikt du som gjort honom till en pundare.

Du önskar att en psykopat ska vinna för att offret är en man eller för att du är likasinnad. Vilket är att fastslå som ungefär samma sak.

Jag kommer citera dig varje gång. Var så säker på det.
Senast redigerad av LeCastle 2022-05-17 kl. 23:24.
Citera
2022-05-17, 23:26
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
min ärliga objektiva mening

En åsikt är per definition subjektiv.

Citat:
efter påhopp från sådana som dig så hade det varit najs att se henne vinna bara för att se sjuka kvinnohatare arga.

Du önskar att hans liv ska förstöras ännu mer.....för att du tycker att någon på internet är elak mot dig? Hur mår du?
Citera
2022-05-17, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
På vilket sätt då?

Med tanke på att du försvarar Amber (och därmed följt hela rättegångarna, förstås) så är det sannolikt du som gjort honom till en pundare.

Du önskar att en psykopat ska vinna för att offret är en man eller för att du är likasinnad. Vilket är att fastslå som ungefär samma sak.

Jag kommer citera dig varje gång. Var så säker på det.
Jisses sjuka stalker. Intressant med victim blaming förresten, nej han var en pundare större delen av sitt liv. Vi kan nog blamea Depp då med det tankesättet. Inte konstigt att han som är en missbrukare out of control hade tagit fram det värsta i Amber. Eller gäller victimblaming endast åt ett håll, anklaga kvinnan för allt? Skämmande att det finns sådana som dig därute, säkert en sån som stalkat sina ex.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2022-05-17 kl. 23:37.
Citera
2022-05-17, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
En åsikt är per definition subjektiv.

Du önskar att hans liv ska förstöras ännu mer.....för att du tycker att någon på internet är elak mot dig? Hur mår du?

Garanterat bättre än er verkar det som. Det är inte jag som hatar på Amber här & börjar tjafsa med folk, jag hatar faktiskt inte på någon utav dessa två. Inget konstigt alls att vissa bittra figurer får en att tänka om lite gällande rättsfallet. Som jag skrev igår tror jag så bryr jag mig knappast om resultatet, deras problem är inte mina problem men nu börjar man svänga lite i frågan. Kan inte vara roligt för er få bittra stackare att media inte är på Depps sida.

Karln har som minst skämt ut sig ordentligt med alla galna sms och fyllebilder där han ligger utslagen. Men idolisera honom för all del.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2022-05-17 kl. 23:41.
Citera
2022-05-17, 23:35
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Garanterat bättre än er verkar det som. Det är inte jag som hatar på Amber här, jag hatar faktiskt inte på någon utav dessa två. Inget konstigt alls att vissa bittra figurer får en att tänka om lite gällande rättsfallet. Som jag skrev igår tror jag så bryr jag mig knappast om resultatet, deras problem är inte mina problem men nu börjar man svänga lite i frågan.

Du kallar mig för kvinnohatare, psykopat och sjuk stalker och står i ställning till Amber.

Du är ingen riktig kvinna och det kan jag lova dig.
Följ rättegången istället.
Citera
2022-05-17, 23:37
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Garanterat bättre än er verkar det som. Det är inte jag som hatar på Amber här, jag hatar faktiskt inte på någon utav dessa två.

Att du har en annan åsikt än andra eller inte tycker illa om någon gör dig inte objektiv.

Hur insatt i sakfrågan skulle du säga att du är?

Citat:
Inget konstigt alls att vissa bittra figurer får en att tänka om lite gällande rättsfallet. Som jag skrev igår tror jag så bryr jag mig knappast om resultatet, deras problem är inte mina problem men nu börjar man svänga lite i frågan.

Så du är objektiv, men baserar ditt önskade utfall i ett rättsfall på hur du upplever andra människors uppträdande?
Citera
2022-05-17, 23:38
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Karln har som minst skämt ut sig ordentligt med alla galna sms och fyllebilder där han ligger utslagen. Men idolisera honom för all del.

Jag måste ha missat tillfället där jag idoliserat Johnny Depp. Kan inte du objektivt visa mig var jag gjorde det?
Citera
2022-05-17, 23:50
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
bittra figurer /.../ bittra stackare

Du verkar gilla ordet "bitter". Det verkar som att man automatiskt är bitter om man tycker illa om Amber Heard? Hur hänger det ihop?
Citera
2022-05-17, 23:56
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Garanterat bättre än er verkar det som. Det är inte jag som hatar på Amber här & börjar tjafsa med folk, jag hatar faktiskt inte på någon utav dessa två. Inget konstigt alls att vissa bittra figurer får en att tänka om lite gällande rättsfallet. Som jag skrev igår tror jag så bryr jag mig knappast om resultatet, deras problem är inte mina problem men nu börjar man svänga lite i frågan. Kan inte vara roligt för er få bittra stackare att media inte är på Depps sida.

Du är en dålig människa som värderar folk efter kön och utseende så om du skulle byta kön så skulle du misslyckas som man också.

Jag har inte sett någon uttrycka hat mot vare sig Johnny eller Amber förutom möjligen du och ”nån annan”.
Senast redigerad av LeCastle 2022-05-18 kl. 00:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in