Citat:
Ursprungligen postat av
Cymbaltazzz
Du kan faktiskt ha en poäng där. Att folk vittnar om att man är en så fin och generös person behöver inte hänga ihop med vad som händer bakom stängda dörrar. MEN jag kan heller inte tro på det mesta som Amber säger, varken hon själv eller deras bevisföring övertygar mig hittills. Jag hade behövt se fler bilder på skador för att tro hennes historier. Men jag har sett ett stort blåmärke på hennes arm och ansiktsbilderna som visade på mindre skador från ett tillfälle. Hon kan även ha haft ett blåmärke på tinningen som hon ringade in på skärmen när hon vittnade. Båda sucks, vad ska man säga. Han har kallat kvinnor för diverse glåpord och smsat att han ville dränka henne och ha sex med hennes brända lik. Vem gör så, även om han var frustrerad, nerknarkad whatever när han skrev det. De tog förmodligen fram det värsta hos varandra när de var ihop.
Smset var ju inte till henne utan till en av hans kompisar. Så det var aldrig menat för henne att läsa och han var säkert frustrerad och less som fan, lite rå humor är inte det konstigaste som finns. Jag å mina polare har skämtat om mycket värre saker.
Blåmärkerna indikerar verkligen inte att en stor man som JD har slagit henne tyvärr. Med tanke på att de försvinner 1-2 dagar senare sen det hon påstod hade hänt för att få dem. Att han slagit henne massor med ggr med knuten hand. Går ej ihop, hade det stämt att han gett henne så mycket stryk hela tiden, då hade läkare sett det, hennes kompisar. Media whatever. Det blir inte ett litet blåmärke.
Vad som verkar mer troligt är att det är botoxinjektioner.
Det med monster är ju uppenbart att det har med hans bruk att göra, säkert en QUOTE från en film eller bok tyckte jag mig läsa.
Det fula är att Amber heard och team, använder dessa saker som bevis för att han är ett monster som våldtar tjejer med trasiga flaskor, för de har inga andra bevis trots att det funnits massor med vittnen/inspelningar på att han är just detta monster.