2008-08-03, 03:00
Medlem
Skulle vara intressant att se om nagon har intressanta uppgifter kring Depp.
Han ar ju coolast i Hollywood och en valdigt duktig skadespelare, men jag har inte sa stor koll pa honom utanfor sina filmroller. Sa jobba hart nu alla skvallermajor
Citera
2008-08-03, 03:13
Medlem
kaspens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rayne
Skulle vara intressant att se om nagon har intressanta uppgifter kring Depp.
Han ar ju coolast i Hollywood och en valdigt duktig skadespelare, men jag har inte sa stor koll pa honom utanfor sina filmroller. Sa jobba hart nu alla skvallermajor

En bekant till mig som hade en pytteliten roll i nagon av Pirates filmerna sa att han var trevlig. Tydligen rokte de gras med Keith Richards. Annars vet jag absolut ingenting.

http://i177.photobucket.com/albums/w...f51ba9b09b.jpg
Senast redigerad av kaspen 2008-08-03 kl. 03:22.
Citera
2008-08-03, 03:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaspen
En bekant till mig som hade en pytteliten roll i nagon av Pirates filmerna sa att han var trevlig. Tydligen rokte de gras med Keith Richards. Annars vet jag absolut ingenting.

Jag kan tanka mig att han ar trevlig
Haha inte helt ovantat heller.

Jag laste nagonstans att han av manga tros bli efterfoljaren till Heath i nasta Batman.
Citera
2008-08-03, 05:48
Medlem
Megalomanias avatar
Han bildade tillsammans med Gibby från Butthole Surfers bandet P som släppte en skiva innan de upplöstes. Även Flea från RHC och Steve Jones från Sex Pistols ingick i bandet.

Inte världens roligaste skvaller kanske men vad fan...
Citera
2008-08-03, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megalomania
Han bildade tillsammans med Gibby från Butthole Surfers bandet P som släppte en skiva innan de upplöstes. Även Flea från RHC och Steve Jones från Sex Pistols ingick i bandet.

Inte världens roligaste skvaller kanske men vad fan...

Manga backar sma...

Jag har for mig att han fortfarande spelar i nagot band?
Citera
2008-08-03, 07:25
Bannlyst
Gift med underbara Vanessa Paradis Har väl även ett par barn med henne
Citera
2008-08-03, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simba_rock
Gift med underbara Vanessa Paradis Har väl även ett par barn med henne

Sant, jag tror de har ett hus i Frankrike ocksa?

Jag vet ocksa att Johnny Depp gillar att lasa bocker, och att han haller boken Das Parfume, som en av favoriterna: vilket nog ar det enda jag har gemensamt med honom
Citera
2008-08-03, 13:21
Medlem
Han talar hygglig franska, eftersom han är gift med vanessa paradis och har hus i frankrike...
Citera
2008-08-03, 13:33
Medlem
MissTakens avatar
Jag såg en intervju med honom och där berättande han bland annat att hans dotter har förbjudit honom att klippa sig så därför har han längd på håret och är inte kortklippt snygg.

Jag har aldrig gillat honom men iom Pirates-filmerna så har han klivit upp bra många steg på skalan. Intervjun visade också en blyg, lugn kille med humor, glimt i ögat och två rejäla fötter på jorden. Jag fick intrycket av att det minsann inte är nåt speciellt med honom alls och att han inte kunde förstå att han blivit så poppis - han var ju bara Johnny. En kille det är lätt att tycka om kände jag.

Han väljer ofta lite "märkliga" roller och han förklarade det med att det beror på att han verkligen älskar skådespelaryrket, älskar rollkaraktärer som är nåt att bita i sas och att det handlar om en utmanande roll framför många dollar på lönekontot. De verkar ändå trilla in men...tja, det är väl kanske en trevlig bieffekt med den åsikten.
.
Citera
2008-08-03, 14:38
Medlem
Kingen_kings avatar
Han är ju fantastisk i dom Tim Burton-filmer han medverkat i. Dom två är den duo som når mest magiska resultat tillsammans. Depp sa i en intervju att han aldrig läser manus eller frågar vad filmen handlar om när Tim ringer, han ser bara till att ha tid med inspelningen. Manuset och resultatet är han övertygad om att det blir det bästa.
Citera
2008-08-07, 11:47
Medlem
GaiNs avatar
Anhölls för att ha förstört en lägenhet i New York 1994.

Anhölls 1999 för ett slagsmål med papparazzi:s vid en restaurang i London.

Varit tillsammans med b.la. Kate Mossk, Jennifer Grey Sherilyn Fenn, och Winona Ryder.

Har scenskräck.

Spelat in två låtar med oasis. Fade in out heter ena låten från Be here now-albumet (1997). Bandets ordinarie gitarrist var tydligen för full för att spela. Depp var huvudgitarrist i bandet Kids och flyttade 1983 till LA med bandet.

Gett Vanessa en vingård nära villan i Plan de la tour. Var för att fira hennes framgång med arbetet kring det senaste albumet.

Äger en ö i Bahamas dit han brukar åka med Vanessa och barnen.

Må väl
GaiN
Citera
2008-08-07, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaiN
Anhölls för att ha förstört en lägenhet i New York 1994.

Anhölls 1999 för ett slagsmål med papparazzi:s vid en restaurang i London.

Varit tillsammans med b.la. Kate Mossk, Jennifer Grey Sherilyn Fenn, och Winona Ryder.

Har scenskräck.

Spelat in två låtar med oasis. Fade in out heter ena låten från Be here now-albumet (1997). Bandets ordinarie gitarrist var tydligen för full för att spela. Depp var huvudgitarrist i bandet Kids och flyttade 1983 till LA med bandet.

Gett Vanessa en vingård nära villan i Plan de la tour. Var för att fira hennes framgång med arbetet kring det senaste albumet.

Äger en ö i Bahamas dit han brukar åka med Vanessa och barnen.

Må väl
GaiN

Tack for trevlig info!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in