Citat:
Ursprungligen postat av
HusvagnSvensson
Jag har inte haft möjlighet att se allt i realtid. Har du? Ja, om man har koll på sina argument och har någorlunda koll kan man försöka hitta det man syftar på. De olika förhören med personer finns separata att hitta. Du håller väl med om att om man påstår något kontroversiellt är det lämpligt att man belägger det? Jag har varit med om vid flera tillfällen i tråden och i andra trådar för den delen att det någon påstår är fakta visar sig vara en åsikt.
Edit. Jag upplyste t ex ovan om att Depps team meddelade att Dr. Curry skulle vittna om att Heards diagnoser innan Curry träffat Heard
Det finns vid ca 4 minuter här:
https://m.youtube.com/watch?v=YNpEeIus_tY
Citat:
Ursprungligen postat av
Finmanniska
Ja det har jag, från början till start. Vad gör du här och tjafsar för när du inte ens tittar på vittnesmålen?
Jo, men nu har du ju faktiskt precis erkänt att du inte tittade på hela hennes vittnesmål.... så varför sätter du dig inte och gör det. Istället för att käfta om saker du inte är insatt i härinne.
Oavsett den juridiska utgången så ligger nog vinsten hos JD och den stora förlusten hos AH, det har kommit fram för mycket i denna rättegång (som faktiskt inte hade med sakfrågan att göra) för att man inte skall förstå vem som är den huvudsakliga förövaren i deras struliga relation.
Men efterspelet av detta kan faktiskt bli mer intressant, kan tex AH komma undan ett åtal för mened?
Dock tror jag inte att JD kommer få några 50 miljoner Dollar i skadestånd för förtal, AH’s artikel var för väl generisk för att peka ut JD direkt, men vi får se.