2022-06-04, 11:30
Jag har hört skvaller om att han egentligen skulle vara någon slags pirat. En gammal sjörövare alltså.
Och att han emellanåt låtsas vara skådespelare.
Vad tror ni; kan det vara så verkligen?
Mvh.
Citera
2022-06-04, 11:32
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken
Förhoppningsvis kanske somliga män inser att man ska undvika borderline kvinnor eller med liknande diagnoser till varje pris även om det så bara är ett ligg..

Det kan nog vara svårt att upptäcka borderline. Jag tror det tog 1-2 år innan Johnny började känna att något var fel med Amber. Lägg till de varma känslor han samtidigt hade för henne. Jättesvår situation då att övertyga sig själv om nödvändigheten att dra sig ur.
Citera
2022-06-04, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magicadespell
Jag har fått för mig att han har Irlen glasses, som hjälper vid dyslexi/adhd etc? Har dock inte källa på det.

Nej det är AM Eywere Ava sunglasses.

https://whatsnew2day.com/the-austral...e-amber-heard/

Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Någon snabbtänkt Indier har säkert plagierat bågarna till årets säsongskollektion.

Vad det verkar är Jeff Bezos snabbare än indierna, han har låtit Amazon döpa sina färgade solglasögon med liknande bågar till Johnny Depp style.

Fan vad folk nu skor sig på Johnny Depps namn. Vem fan vill gratis låna ut sitt namn till Amazon?
Citera
2022-06-04, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Det kan nog vara svårt att upptäcka borderline. Jag tror det tog 1-2 år innan Johnny började känna att något var fel med Amber. Lägg till de varma känslor han samtidigt hade för henne. Jättesvår situation då att övertyga sig själv om nödvändigheten att dra sig ur.
Det kommer i skov, så tror han märkt tidigare men varit blind för alla varningssignaler.
Inte första gången folk som blir förälskade missar detaljer som andra märker ganska omgående.

Sedan så tror jag knappast Johnny Deep saknar egna inre demoner..
Citera
2022-06-04, 12:15
Medlem
Fotboll12s avatar
Oklar sanningshalt men röstskådespelaren Greg Ellis, som har över 50.000 följare på twitter, hävdar nu också att Amber Heard är helt bortklippt från Aquaman 2. Det florerade rykten redan igår om det som inte gick att bekräfta. Ännu inget officiellt besked:

https://twitter.com/ellisgreg/status...jY_VkSLpP3zjvg
Senast redigerad av Fotboll12 2022-06-04 kl. 12:22.
Citera
2022-06-04, 12:18
Medlem
Bruce Rivers (advokat) kommenterar Elaines framträdande på tv de senaste dygnen.

https://youtu.be/G-8UA-HRWtA

(Det är ganska tydligt vem som vill ha sina 15 min of fame här!)
Citera
2022-06-04, 12:24
Medlem
SuperVitings avatar
Citat:
Förhoppningsvis kanske somliga män inser att man ska undvika borderline kvinnor eller med liknande diagnoser till varje pris även om det så bara är ett ligg..
Män har nog samma problem som kvinnor, att inte ta de röda flaggorna på allvar.

Multikriminiellt slödder saknar aldrig kvinnosällskap, t.o.m. massmördare hittar sin kvinnliga tvillingstjärna. Detta antagligen för att kvinnan lider av nåt Moder Theresakomplex och tror sig kunna ”reparera” den trasige.

Män gör samma typ av misstag. Trots att kvinnan bär på rödflaggor stora nog att svepa in riksdagshuset tror mannen att det inte gäller honom, han ”kommer att kunna flyga under radarn och få massor av härlig sex av denna gränslösa kvinna” trots att hela hennes liv verkar gå ut på att knuffa någon från perrongen.

Hur kvinnor ska lösa sina slödderproblem vet jag inte, men män bör förstå att de röda flaggorna symboliserar blod. Gå åt ett annat håll och ducka en kula. Det finns fantastiska kvinnor där ute. Dem hittar man om man inte faller för det lätta, att roffa åt sig av gratisgodiset som är ett lockpris menat åt alla. Jag förstår inte hur såna som Depp ens vågar dejta kvinnor med tanke på hans kändisskap, i flocken av potentiella ”livskamrater” måste ju andelen lyckosökande kaninkokerskor vara monumentalt.

Livet är som ett datorspel, minibossarna är inte slutmålet, men man kan fastna på den leveln och förlora oproportionerligt mycket resurser som behövs längre fram. Man kanske t.o.m. ragequittar spelet och därmed tappar sitt syfte helt.
Senast redigerad av SuperViting 2022-06-04 kl. 12:47.
Citera
2022-06-04, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuperViting
Män har nog samma problem som kvinnor, att inte ta de röda flaggorna på allvar.

Multikriminiellt slödder saknar aldrig kvinnosällskap, t.o.m. massmördare hittar sin kvinnliga tvillingstjärna. Detta antagligen för att kvinnan lider av nåt Moder Theresakomplex och tror sig kunna ”reparera” den trasige.

Män gör samma typ av misstag. Trots att kvinnan bär på rödflaggor stora nog att svepa in riksdagshuset tror mannen att det inte gäller honom, han ”kommer att kunna flyga under radarn och få massor av härlig sex av denna gränslösa kvinna” trots att hela hennes liv verkar gå ut på att knuffa någon från perrongen.

Hur kvinnor ska lösa sina slödderproblem vet jag inte, men män bör förstå att de röda flaggorna symboliserar blod. Gå åt ett annat håll och ducka en kula. Det finns fantastiska kvinnor där ute. Dem hittar man om man inte faller för det lätta, att roffa åt sig av gratisgodiset som är ett lockpris menat åt alla. Jag förstår inte hur såna som Depp ens vågar dejta kvinnor med tanke på hans kändisskap, i flocken av potentiella ”livskamrater” måste ju andelen lyckosökande kaninkokerskor vara monumentalt.

Livet är som ett datorspel, minibossarna är inte slutmålet, men man kan fastna på den leveln och förlora oproportionerligt mycket resurser som behövs längre fram. Man kanske t.o.m. ragequittar spelet och därmed tappar sitt syfte helt.
Har inte påstått att det finns män med problem, så jag fattar inte riktigt vart du vill komma.
Citera
2022-06-04, 13:56
Medlem
SuperVitings avatar
Citat:
Har inte påstått att det finns män med problem, så jag fattar inte riktigt vart du vill komma.
Nummer ett: fastna inte på minibossarna, vilket du tyvärr gör nu.

Nummer två: jag är helt överens med ditt ursprungsinlägg och ville bygga vidare på det, men du valde istället att bli defensiv och haka upp dig på skit som inte betyder något i det stora hela. Om du inte förstår vart jag vill komma är det klokt att ignorera mig och gå vidare, istället för att köra kärringstilen och ”lösa problem som inte existerar” och därmed skaffa dig ett problem du inte behövde ha från första början.
Citera
2022-06-04, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuperViting
Nummer ett: fastna inte på minibossarna, vilket du tyvärr gör nu.

Nummer två: jag är helt överens med ditt ursprungsinlägg och ville bygga vidare på det, men du valde istället att bli defensiv och haka upp dig på skit som inte betyder något i det stora hela. Om du inte förstår vart jag vill komma är det klokt att ignorera mig och gå vidare, istället för att köra kärringstilen och ”lösa problem som inte existerar” och därmed skaffa dig ett problem du inte behövde ha från första början.
Haha vad snackar du ens om?
Minibossar?

Jag förstår inte riktigt vart du vill komma?
Alla vet att det finns idioter till män med diverse psykiska problem.

Min enda poäng var att undvika kvinnor med psykiska diagnoser som förgiftar sin omgivning.
Det är helt enkelt inte värt det även om bruden är en 10 poängare.
Citera
2022-06-04, 17:20
Medlem
Citat:
Haha vad snackar du ens om?
Minibossar?

Jag förstår inte riktigt vart du vill komma?
Alla vet att det finns idioter till män med diverse psykiska problem.

Min enda poäng var att undvika kvinnor med psykiska diagnoser som förgiftar sin omgivning.
Det är helt enkelt inte värt det även om bruden är en 10 poängare.

Och poängen dom nån skrev är att det inte är så lätt att upptäcka vilka som har psykiska problem…det kan ta tid.
Citera
2022-06-04, 17:22
Medlem
Haddos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomSowell
Detta är nog min favoritfilm med Depp, den och Fear and Loathing. Men Polanskis "Rosemary's Baby" är bättre än 9'th gate enligt min åsikt.
Den är hemsk, och bara hemsk tycker jag,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in