2022-05-27, 09:25
Medlem
Nottakens avatar
Depp och Paradis var aldrig gifta förresten. Inte illa om hon ändå fick skiljsmässopengar fastän hon aldrig varit gift med mannen. Era jävla puckon. Att jaga unga snygga tjejer är inget brott förresten. Att fara med falska anklagelser är det däremot.
Citera
2022-05-27, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nottaken
Depp och Paradis var aldrig gifta förresten. Inte illa om hon ändå fick skiljsmässopengar fastän hon aldrig varit gift med mannen. Era jävla puckon.

De har ju barn ihop så han skulle nog ändå inte komma undan. Dessutom hade hon nog slängt en massa skit på honom om han inte betalat. Han trodde att han kunde blåsa Amber efter allt hon fått utstå med honom.
Citera
2022-05-27, 09:30
Medlem
Nottakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Favoritgame
De har ju barn ihop så han skulle nog ändå inte komma undan. Dessutom hade hon nog slängt en massa skit på honom om han inte betalat. Han trodde att han kunde blåsa Amber efter allt hon fått utstå med honom.
Snacka om att dra slutsatser baserade på förutfattade meningar. Och allt som AMBER fått utstå?! Har du följt rättegången? För har man det och ändå helt ärligt och på fullaste allvar tror att Amber är den utsatta så måste man vara korkad på riktigt alltså.
Citera
2022-05-27, 09:31
Medlem
Citat:
Fan vad du vet mycket då sherl8ck, har du ens sett hela rättegången? Har du sett alla de bevis och videoklipp som finns?
Du sitter bara och killgissar på ett jävligt barnsligt sätt "öhm droger och unga tjejer".
Det är många män som vill ha snygga tjejer, du är bara för ful för att någonsin förstå det!
Citera
2022-05-27, 09:34
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Han har haft en massa andra affärer och förhållanden och jagar ständigt yngre snygga tjejer. Hade han gett Amber en bra skilsmässodeal så hade det inte behövt bli någon offentlig rättegång. Det är ju som om han är helt besatt av henne, uppenbarligen hans missbrukarproblem som spelar in och gör honom orationell.
Om jag bara visste vad som försiggår i din hjärna...

Projicering gissar jag på.

Vi vet redan att Amber fullkomligt bombarderade Depp med SMS när han sa att han ville ta ett break och inte prata, bad om att bli lämnad i ifred. Hin jagade på i dagar!

Vi vet redan att Amber ville bråka och Depp ville inte bråka, och han gick och stängde in sig i rum efter rum, hus efter hus, och hin följde efter, jagandes!

Det här är alltså det himmelska livet Depp har haft med den snälla söta och oskyldiga Amber.

Och...
Om Amber bara hade backat och INTE SKRIVIT DEN ARTIKELN som förstörde Depps karriär!
Ja då hade vi inte suttit här nu! Då hade jag sluppit såna här jävla IQ snigel-inlägg
!
Senast redigerad av LuluBrooksie 2022-05-27 kl. 09:40.
Citera
2022-05-27, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
And so it begins....
https://www.svt.se/kultur/mediebolag...ora-anti-heard

Avskyn jag känner för svensk statsmedia är svår att beskriva med ord. Alltid, alltid, alltid nåt jävla vänsterorienterat perspektiv på allt de bevakar. Bara vetskapen att jag är tvungen finansiera skiten enligt lag....
SVT och vice gör samma sak alltså 🤣👍

Fyfan, den dagen tvhuset terrorbombas och dessa diktaturens kreatur bärs ut som kremerade offer så kommer jag fira på riktigt.

Och den dagen kommer komma i Sverige. Det är inte så många år kvar innan det faktiskt blir jobbigt.
Citera
2022-05-27, 09:45
Medlem
Det är väldigt mycket svart eller vitt här. Jag utesluter inte att JD har gjort något mot AH. Men det jag sett under rättegången har gett mig en bild av AH som en person som söker konflikter och hela tiden skyller på andra eller förminskar vad hon själv har gjort. Hon har hånat JD när han vill fly konflikter. Låt oss säga att JD på något har orsakat blåmärken på AH, men att det skett i självförsvar. Är han då en hustrumisshandlare? Om man i självförsvar råkar ta livet av någon som försöker döda en, är man då en mördare?
Citera
2022-05-27, 09:50
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stifmeister89
Låt oss säga att JD på något har orsakat blåmärken på AH, men att det skett i självförsvar. Är han då en hustrumisshandlare? Om man i självförsvar råkar ta livet av någon som försöker döda en, är man då en mördare?

Självklart är man inte det. Det är också extremt sannolikt att hon har fått blåmärken på detta sätt vid något tillfälle. Min fru får liksom blåmärken om jag skojbrottas lite med henne och är i mitt tycke jätteförsiktig. Så en galen Amber som vevar lär ju få det också.
Citera
2022-05-27, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekronwo
Fan vad du vet mycket då sherl8ck, har du ens sett hela rättegången? Har du sett alla de bevis och videoklipp som finns?
Du sitter bara och killgissar på ett jävligt barnsligt sätt "öhm droger och unga tjejer".
Det är många män som vill ha snygga tjejer, du är bara för ful för att någonsin förstå det!

Varför förlorar Depp ständigt alla rättegångar isåfall??

Citat:
Ursprungligen postat av Nottaken
Snacka om att dra slutsatser baserade på förutfattade meningar. Och allt som AMBER fått utstå?! Har du följt rättegången? För har man det och ändå helt ärligt och på fullaste allvar tror att Amber är den utsatta så måste man vara korkad på riktigt alltså.

Och varför skiljde sig Depp inte ifrån Amber mycket tidigare om han var så utsatt då? Det var ju Depp som sitter på pengarna inte Amber. Depp verkar ju vara helt besatt av Amber och tvingar på henna rättegång efter rättegång som han ständigt förlorar.

Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Om jag bara visste vad som försiggår i din hjärna...

Projicering gissar jag på.

Vi vet redan att Amber fullkomligt bombarderade Depp med SMS när han sa att han ville ta ett break och inte prata, bad om att bli lämnad i ifred. Hin jagade på i dagar!

Vi vet redan att Amber ville bråka och Depp ville inte bråka, och han gick och stängde in sig i rum efter rum, hus efter hus, och hin följde efter, jagandes!

Det här är alltså det himmelska livet Depp har haft med den snälla söta och oskyldiga Amber.

Och...
Om Amber bara hade backat och INTE SKRIVIT DEN ARTIKELN som förstörde Depps karriär!
Ja då hade vi inte suttit här nu! Då hade jag sluppit såna här jävla IQ snigel-inlägg
!

Jag säger inte att Amber betett sig bra i förhållandet dock är inte Depp så oskyldig heller. Han borde ha skaffat sig ett besöksförbud.
Citera
2022-05-27, 10:37
Medlem
Herre gud vilken såpa denna rättegången blivit. Men det ska bli intressant att se hur domen lyder när den nu kommer?
Citera
2022-05-27, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Självklart är man inte det. Det är också extremt sannolikt att hon har fått blåmärken på detta sätt vid något tillfälle. Min fru får liksom blåmärken om jag skojbrottas lite med henne och är i mitt tycke jätteförsiktig. Så en galen Amber som vevar lär ju få det också.

Precis. Det är även min åsikt.
Citera
2022-05-27, 11:05
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Jag säger inte att Amber betett sig bra i förhållandet blablabla
... Du behöver inte besvara mig. Fr o m nu ignorerar jag dig totalt. Du har bevisat med råge att du inte besitter de intellektuella färdigheterna som krävs för att kunna ta in, dissekera, sovra, diskutera verkliga, reella, icke-fiktiva skeenden kring rättegången. Sorry, men du har illegitimerat dig själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in