På
Citat:
Ursprungligen postat av
DreamTwister
Om du tycker min syn på hur du för dig är en typisk extrem överdrift så tycker jag du är ute och svamlar rejält; och jag betvivlar starkt att du kan bedöma Hughes kompetens. Nu har du ju hört det vi avsåg, så har nån här ljugit för dig?
Men det var inte min syn på hur jag för mig det handlade om utan ett sakpåstående att jag beundrade Dr. Hughes. Jag har aldrig uttryckt någon beundran för henne och inte skrivit något som avlägset kan få dig att tro det. Jag förmodar utifrån hennes meriter och det hon sagt att hon är kompetent. Utöver det vet jag inte om hon är värd att höjas till skyarna. När du påstår att jag gör det är det inte sant, helt enkelt. Men jag tog det som en retorisk överdrift från din sida. Är det inte det är det en ren lögn istället.
Jag kan bedöma Hughes kompetens utifrån hennes meriter precis som andra yrkesmänniskor. Att jag inte har kompetens att göra det är fel. Det har både du eller jag eller andra möjlighet att göra.
Citat:
Jag har sett det förhöret/cross exam. Det betyder inte att jag noterat dag och tid för det. Borde jag det?
Nej, du borde stryka ditt påstående om att Hughes gjort något fel av någon som helst betydelse. Det låter som om det är något som Deppsidan hävdar som kan ifrågasättas och inte alls någon oomstridd fakta. Jag diskuterar gärna saken och vill då gärna veta vad det du hävdar går ut på närmare. Det är ju så att när man formulerar en åsikt om något som Hughes vittnesmål brukar man ofta kunna redogöra för det i stora drag - och sedan har man en diskussion med argument för- och emot.