2022-05-31, 08:38
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutusDidactus
Precis. Kanske var billig peng men ordsallad serveras i husvagnen likväl.

Tack för dina uttömmande svar. Du har förstått precis, enligt mig.

Man tackar, värmande ord på Flashback är inte vardagsmat :-)
Citera
2022-05-31, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutusDidactus
Det är ganska sublimt men det börjar lukta illa om husvagnen.
Hoppas folk så småningom slutar svara en uppenbart betald skribent.

Jag misstänker, att Heard kommer lida rättsliga konsekvenser pga alla lögner och menade. Önskar henne verkligen att hamna på gatan och dö i förtid. På inspelningar låter hon exakt som en föredetta, Depp har tur som lever.
Det är ju ingen stjärna man diskuterar med direkt gällande husvagns, blir bara missvisande om hans ilk ska få sota ner tråden med deras falska påståenden och idiotiska argument!

Håller med, hoppas den värsta typen av cancer börjar växa i henne i detta nu!
Citera
2022-05-31, 09:45
Medlem
Zyclone-Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Japp. Din reaktion var inte befogad av en liten detalj. Den avslöjade din bias. Inte för att den var en väl bevarad hemlighet, men ändå.

Återigen kan du göra psykologiska bedömningar av mig baserat på några rader text men anser att man inte kan avgöra om Amber är galen eller inte trots en hel rättegång, vittnesmål och inspelningar. Du börjar verkligen bli ett skämt

Jag hatar alla människor som t ex ljuger om våldtäkter, det har inte med henne personligen att göra. Jag tycker det är en vidrig sak att göra och jag tycker inte om människor som gör vidriga saker.

Ööööh...nej? Om hon ljuger, på sätt som jag menar framgått tydligt, är hon självklart värd hån. För att inte tala om fängelsestraff.

Haha så jag får inte tycka illa om människor jag menar begår onda handlingar? Är du på riktigt?

Tror du liksom att det är ett giltigt argument för att du använder lite värdeladdade ord? Eller vad håller du på med? Vilket jävla skämt.

Ja, för avsky är ju inte en mänsklig känsla, eller?

Negro, please.

Min ovilja att okritiskt tro på Amber och hennes vittnen är nästan uteslutande baserat på hennes uppträdande och lögner i rättssalen och beteende i inspelningar samt hennes personlighetsstörningar.

I geneskap av att vara motpart till detta Team Amber får ju sedan Team Depp av naturliga skäl en extra skjuts i trovärdigheten. Och jag har inte heller kunnat beslå dem med motsvarande lögner.

Det är så trovärdighet fungerar.

Nope, jag använde det som ännu en indikation på att hennes PTSD-diagnos inte stämmer. Och som du säkert håller med om så innebär inte en fejkad PTSD-diagnos automatiskt skuld, även om det blir en indikation i den riktningen. Hänger du med?

Vad pratar du om? Jag skrev uttryckligen inte om vittnesmål om misshandel utan om att spela in hånande videos i hans bil där man firar att man fått 7 miljoner dollar från honom, trots att han försörjt snyltgästen i flera år.

Det har framgått väldigt tydligt att du har svårt att förstå.

OJ! Ett absolut påstående igen från husvagnen? Så att Whitneys bästa vän vittnar om att Whitney sagt till henne:
- att det är Amber som är förövaren mot Johnny
- Amber som nästan knuffade ner Whitney från trappen
- att Whitney flyttade ut pga Amber
- att Amber gett sig på även Whitney
- att Amber kastat vin på Whitney
- att Amber har kapat av hans "fucking finger"
Är alltså INGENTING i din värld?

Ordet skumt har jag nog aldrig använt, det luktar lite projicering igen. Men jag kan gå igenom dem jag har en åsikt om:

Dr Hughes hade allvarliga metodfel och hennes spenderade tid med Amber var grovt olämplig då den riskerade (och eventuellt orsakade) bias. Gav ett ganska inkompetent intryck. Har aldrig sett ett expertvittne bli så mosad av motståndarsidans dito. Det enda jag sett som slår det här är Juan Martinez korsförhör med Richard Samuels, Alyce LaViolette och Robert Geffner.

Läkaren som vittnade om handskadan var ganska intetsägande. Sa i princip att han inte trodde på glasflaskan men kunde vid korsförhör inte utesluta något objekt som orsak. Så det skulle jag inte kalla skumt. Lite lagom vinklat som ett expertvittne brukar vara, utan att ljuga skjortan av sig. En ok insats under förutsättningarna.

Fotoexperten kan jag kalla skum om du vill, han var hal som en jävla ål.

Dr Spiegel var väl mest ett stort skämt. Finns inte så mycket mer att säga om honom. Meme-material.

Resten har jag inte sett mycket av och har inte lämnat nån åsikt kring såvitt jag kommer ihåg.

Projicering. Jag har flera gånger förklarat för dig vad känner kring Johnny Depp som person. Nu har det ju ifs framkommit indikationer på bristande läsförståelse så jag håller öppet för att du helt enkelt inte kunnat ta till informationen.

Så hennes uttalanden till Jennifer Howell om motsatsen är alltså inte relevanta?

Du kan förresten sluta skriva "Depp-fangirl". Det biter liksom inte på mig. Får mig mest att skaka lite på huvudet över hur sorgligt det är att du liksom tror att du får till det eller tror att du retar upp mig när du skriver så.

Innehållet i brevet går knappast att misstolka, det står klart och tydligt (och påstår du att jag gjort det så tycker jag du ska berätta exakt hur, med hänvisning till relevant del av brevtexten). Så då återstår egentligen att Jennifer Howell ljuger fastän de var bästa vänner när hon lämnade sitt vittnesmål. Eller ljög Whitney för Jennifer Howell om alltihop och isf av vilken anledning? Pick one.

Nu försöker du glida med orden till något absolut igen (proof vs evidence) och rikta det mot mig. Jag har aldrig talat om absoluta bevis. Det finns däremot väldigt starka belägg för att hon gjort det. Det går sannolikt inte att bevisa tillräckligt i en eventuell förtalsrättegång, med tanke på vilka beviskrav staten har i ett sånt läge. Men det räcker definitivt för att jag ska vara av åsikten att hon gjort det. Det finns liksom ingen som helst rimlig anledning för Jennifer Howell att ljuga om det här, om sin bästa vän. Och det finns ingen rimlig anledning för Whitney att ljuga om det för Jennifer Howell.

Utöver detta har vi såklart också Whitneys släktskap med Amber, vilket såklart ställer frågor kring hennes ärlighet i sig.

Vill du ha en kaka för att du erkänner ett obestridligt faktum, eller vadå?

Att du bara orkar. Husvagnen brann för längesedan. Finns inte ett rätt i dennes yttrande. Att hen ens får ha den titeln.

Finns ton med material som visar att AH ljuger, manipulerar och härskar. Att vissa här har huvudet så långt upp i sitt arsel att de snart försvunnit får vi stå ut med.
Citera
2022-05-31, 09:50
Medlem
Zyclone-Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekronwo
Så du miscrediterar howell och anser att Whitney är mer trovärdig, visar ju att du är bias och sen skriker halleluja bara för att en teknikalitet gjort det omöjligt för hennes story att komma fram.
Du jublade väl säkert lika mycket kring att klippet där Amber heard gråter över att ha skadat JD i Australien inte heller kunde användas.

Jag håller fast vid en annan sak som du ser väldigt lätt på och verkar sakna förstånd till att förstå. Man kan inte slå någon i ansiktet flera gånger och komma därifrån med ett litet blåmärke, är du jävla störd som inte förstår det? Hur trög i skallen får man vara om man tror på hennes bilder öve rpåstådda misshandlar där JD saftar henne flera gånger med knutna nävar i ansiktet? Dina svar på dessa argument är så jävla korkade att jag garvar åt dig, du verkar ju aldrig ha sett våld på riktigt någonsin.
Man ser sönderslagen ut, hon hade definitivt gjort det och JD skulle ha blivit avslöjad för längesedan då. Fattar du det eller?

😂😂😂 Ignorera pajasen. Vi som kan läsa och gick i skolan har sett AH's dåliga skådespeleri krascha som Hindenburg. "My dog stepped on a bee"
Citera
2022-05-31, 09:52
Medlem
Zyclone-Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Faktum är i alla fall att Heard ansökte om skilsmässa och kontaktförbud efter incidenten i penthouset maj 2016 och inte Depp. Sedan kan man ju föreställa sig att Depp egentligen skulle gjort det och egentligen var den som var i behov av kontaktförbud för att han var utsatt för våld av Heard, men det är uppenbarligen en efterhandskonstruktion.

Så bara för att hon han lämna in ansökan först var hon först på bollen? 🤡🤡🤡
Citera
2022-05-31, 10:45
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meadowsheart
Det är inte ställt utom allt rimligt tvivel att det inte förekommit ömsesidigt våld.

Vad fan yrar du om? Det finns inga bevis för att Johnny utsatt Amber för något våld. Varken psykiskt eller fysiskt.
Citera
2022-05-31, 10:46
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zyclone-B
Att du bara orkar. Husvagnen brann för längesedan. Finns inte ett rätt i dennes yttrande. Att hen ens får ha den titeln.

Finns ton med material som visar att AH ljuger, manipulerar och härskar. Att vissa här har huvudet så långt upp i sitt arsel att de snart försvunnit får vi stå ut med.

Ibland kan det vara nyttigt att skriva ner sina tankegångar av andra anledningar än för att man förväntar sig ett genomtänkt svar. Inte minst när väldigt många springer mot samma åsiktshåll, då kan det vara viktigt att sätta sig ner och se till att man faktiskt har goda anledningar för sina åsikter.
Citera
2022-05-31, 10:50
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The13
Lite goda och roliga nyheter för..dom flesta människor i hela världen (vet ej om den är delad och visad):

BIG NEWS: Johnny Depp Lands First Major Movie Role After Trial!
https://www.youtube.com/watch?v=ck4YFxBYdbc
Ah, vad roligt! Det är han värd!
Citera
2022-05-31, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekronwo
Så du miscrediterar howell och anser att Whitney är mer trovärdig, visar ju att du är bias och sen skriker halleluja bara för att en teknikalitet gjort det omöjligt för hennes story att komma fram.
Du jublade väl säkert lika mycket kring att klippet där Amber heard gråter över att ha skadat JD i Australien inte heller kunde användas.

Jag håller fast vid en annan sak som du ser väldigt lätt på och verkar sakna förstånd till att förstå. Man kan inte slå någon i ansiktet flera gånger och komma därifrån med ett litet blåmärke, är du jävla störd som inte förstår det? Hur trög i skallen får man vara om man tror på hennes bilder öve rpåstådda misshandlar där JD saftar henne flera gånger med knutna nävar i ansiktet? Dina svar på dessa argument är så jävla korkade att jag garvar åt dig, du verkar ju aldrig ha sett våld på riktigt någonsin.
Man ser sönderslagen ut, hon hade definitivt gjort det och JD skulle ha blivit avslöjad för längesedan då. Fattar du det eller?

Detta.
Är faktiskt sådant som får en att undra över Husvagnens fattningsförmåga. Och inte bara saftiga slag(utan handskar) utan dessutom med ringar. Våldet hon beskriver, är helt orimligt sett till bevisen som lagts in, både av henne själv, och Depps advokater.
Hur många gånger ska det bevisas att hon ljuger, innan det går in?

Iallafall. idag händer det. Jag tror på Depp-vinst faktiskt.
Hon verkar inte ha något stöd i Juryn, enligt de som analyserat deras kroppsspråk.
Citera
2022-05-31, 11:08
Medlem
massuppfittarens avatar
Finns det något bra best of-klipp från rättegången?
Citera
2022-05-31, 11:09
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finmanniska
Detta.
Är faktiskt sådant som får en att undra över Husvagnens fattningsförmåga. Och inte bara saftiga slag(utan handskar) utan dessutom med ringar. Våldet hon beskriver, är helt orimligt sett till bevisen som lagts in, både av henne själv, och Depps advokater.
Hur många gånger ska det bevisas att hon ljuger, innan det går in?

Iallafall. idag händer det. Jag tror på Depp-vinst faktiskt.
Hon verkar inte ha något stöd i Juryn, enligt de som analyserat deras kroppsspråk.
Spännande! När borde besked komma? Vilken tid svensk tid tror vi?
Citera
2022-05-31, 11:22
Medlem
Oavsett vad utslaget i rättegången blir så är långt ifrån alla Pro-Depp på sociala medier, coolt att folk synar honom i den här förtalsrättegången & att inte alla beter sig som idioter mot AH.

https://www.reddit.com/r/Deuxmoi/com...bunked_part_2/

https://www.reddit.com/r/Deuxmoi/com..._texts_to_his/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in