Citat:
Ursprungligen postat av
LeCastle
Jag har dig på kornet för att du inte förstår hur människor fungerar.
Det är ju du som försvarar en psykiskt störd människa. En frånvarande empati. En person som skulle kunna hugga huvudet av dig och sova gott på natten.
Skäms du inte?
Du bör se över vem Amber är för när du försvarar henne så erkänner du att du är en dålig människa som behöver vård.
Var i min text har jag försvarat Amber?!
INGENSTANS.
Och nej, LÖGN igen,säger inget om hur jag är som människa. Har inte ens försvarat henne.
Däremot tycker jag inte det är ok att vuxna människor ägnar sig åt lynchmobb mot en person, i synnerhet när man inte ens vet till 100%.
Hade inte tyckt det va ok mot Depp heller om han skulle ha blivit utsatt för det.
Tycker det har fått överdrivet stora proportioner som det skulle rört sig om massmord eller nåt. En mediacirkus för det gäller två kändisar.
Och tycker även det verkar ha blivit väldigt jobbigt för Depp, hur mkt privat som kommit ut tack vare rättegången också. Han va kanske inte heller så förberedd på det. Förstår inte hur någon av dom har klarat detta...
För övrigt fantasier i din text, och vad gäller mina kunskaper vet du inget. Kanske va projicering igen.