2022-05-28, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lugnochfinnutack
Följt honom i 30 år så har ganska bra koll.
Jaså hur har du följt honom? Att han tar droger är ingen nyhet, men han ha rinte slagit amber.
Så hur har du följt honom? Som en stalker vägg till vägg eller?
Citera
2022-05-28, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lugnochfinnutack
Följt honom i 30 år så har ganska bra koll.

Depp har lett i bevis att han är oskyldig.
Och inte bara det, han har lett i bevis att det Är Amber Heard, som är den faktiska gärningsmannen.
Att hon är mentalt sjuk.

Och att hon fortsatte sin misshandel av honom, genom att försöka förstöra hans liv, med falska anklagelser och fabricerade "bevis", efter att han lämnat henne.

Hon kommer inte att jobba en dag till i Hollywood,, och förmodligen klipps hon ut helt ur Aquaman... alldeles oavsett om Depp vinner förtalsmålet eller inte.
Och Depp har redan fått se jobberbjudandena komma in igen. Han har redan vunnit, han har rentvått sig själv.

Frågan nu blir om alla Amber Heards lögner under ed, både i Storbritannien Australien, och USA.
Kommer att ställas inför rätta eller inte.
Och kanske även om hennes våld mot Depp kommer att tas upp. Vi får se. Men i vart fall, hon har blivit krossad.
Och Depp har fått sitt anseende och karriär tillbaka.

Men jävlar, vilken bevismängd som krävdes, för att rentvå en anklagad känd man.

Nu vet iallafall alla med åtminstone 2 hjärnceller, att han var oskyldig.
Senast redigerad av Finmanniska 2022-05-28 kl. 13:25.
Citera
2022-05-28, 13:26
Medlem
Warmanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finmanniska
Hon kommer inte att jobba en dag till i Hollywood,, och förmodligen klipps hon ut helt ur Aquaman... alldeles oavsett om Depp vinner förtalsmålet eller inte.
Tveksamt. Hon har media på sin sida, och ljudinspelningar där hon erkänner misshandel har funnits ute under väldigt lång tid, det har inte påverkat filmbolagen.
Citera
2022-05-28, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Warmane
Tveksamt. Hon har media på sin sida, och ljudinspelningar där hon erkänner misshandel har funnits ute under väldigt lång tid, det har inte påverkat filmbolagen.
Hon måhända ha slaskmedia på sin sida, men Johnny verkar ha Hollywood och folket på sin sida. Och Hollywood ser till opinionen och inte till några hjärndöda feministinlägg i blasktidningar.
Citera
2022-05-28, 13:28
Medlem
Citat:
Tveksamt. Hon har media på sin sida, och ljudinspelningar där hon erkänner misshandel har funnits ute under väldigt lång tid, det har inte påverkar filmbolagen.

Sociala medier, är mäktigare än mainstream-medier.
Och det Depp-stöd som tidigare var en rännil, har nu vuxit till en stormande flod.

Mainstream-medierna har stått emot länge, det har du rätt i. Men denna lavin av stöd till Depp, som distributionen av bevis genom sociala medier har möjliggjort.
Kan de inte stå emot längre.
Att fortsätta ta ställning mot Depp, har börjat skada deras narrativ. Och deras inkomster.

Vilket är det enda de bryr sig om.
Även mainstream-medierna har nu börjat byta sida, eller skriva neutralt.
De kan inte stå emot längre.
Senast redigerad av Finmanniska 2022-05-28 kl. 13:31.
Citera
2022-05-28, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekronwo
Hon måhända ha slaskmedia på sin sida, men Johnny verkar ha Hollywood och folket på sin sida. Och Hollywood ser till opinionen och inte till några hjärndöda feministinlägg i blasktidningar.

Så sant, folk står ju och joblar utanför när han är påväg in till rättssalen.
Citera
2022-05-28, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Så sant, folk står ju och joblar utanför när han är påväg in till rättssalen.
Exakt, sen hur sociala medier samt även hur folk av alla falanger sluter upp. HBTQ, kvinnor, män etc. Så det är inte så snedvrider som media försöker påstå, att det bara är män på internet som hatar på Amber, det är den absolut stora majoriteten och andra som fallit offer för DA.
Citera
2022-05-28, 13:51
Medlem
SuperVitings avatar
Citat:
Det beror på att narrativet handlat om att ”kvinnan alltid är offret”, även när hon varit förövare. Media har pumpat ut detta budskap nonstop och gjort det till ”en sanning” vilket fått alla opportunister att haka på.

Jag tror dock att wokemegafonen fått rejäl hackhosta, fler och fler företag backar sakta ut ur rummet nu när folk börjat rösta med plånboken. AH uppfattas som toxisk, det är bad for business att ha med henne att göra då det garanterat genererar en skitstorm online att ha hennes falska plyte i rollistan.

Businessfolket tackar inte nej till pengar, de går över lik om så krävs.

Citat:
Remove Amber Heard from Aquaman 2

https://www.change.org/p/dc-entertai...from-aquaman-2

4,394,967 have signed. Let’s get to 4,500,000!

Det är 4,5 miljoner garanterade gnällspikar beväpnade med internets räckvidd, tänk om det istället vore 4,5 miljoner betalande kunder... Självklart påstår filmindustrin nu att ”de inte böjer sig för gapande på nätet, utan det handlar istället om att AH är en medioker skådis” men det är alldeles uppenbart att de försöker kasta kaninkokerskan av tåget.

Jag är helt säker på att hon är rökt i Hollywood, hon har enbart haft utseendet till sin fördel men eftersom den biologiska väggen är skoningslös skulle hon enbart ha sina skådespelartalanger att luta sig mot i framtiden. Synd att dessa inte existerar...

AH’s framträdande i rätten är lika cringe som Gretas ”How dare you”...
Citera
2022-05-28, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Jo den är mycket intressant.
Den här då?
"I'm scared to death... I want to go home" .

Btw.. Jag tror inte så mycket på den där.

Anledningen?
Vet inte vad resten utav klippet handlar om eller är. Det där hade lika gärna kunnat vara något man bara säger, innan man ska upp o slåss mot Gladiatorerna i tv rutan. Är det taget ur sin kontext så känns som slöseri med tid att sitta och fundera på den där.

Däremot den jag länkade. Då ser man att hon är på riktigt orolig för han.. Säkert arbetskamrater och haft hur mycket kul som helst, o sen tvingas hon sitta på o kolla hur livet kraschar för honom och allt med han bara förändras.
Citera
2022-05-28, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av momsloveme
Den här har dom flesta säkert redan sett, men tåls att länka igen! Behöver inte se hela, men det första klippet där är väldigt intressant!

https://www.youtube.com/watch?v=09WDkL4mHoU

Wow, jag har inte sett att han skakade tidigare... kvinnan bredvid honom verkar ha bra intuition.
Blev tårögd faktiskt...
Citera
2022-05-28, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joneskuusi
Vad är så kul? Skulle jag skrivit snorta istället? Man kan ta Kokain på flera sätt än att snorta om vi nu ska märka ord.

Som van kokain konsument så ser jag att det är någonting hon snortar, om det är kokain eller inte låter jag vara osagt. Men nog fan snortar hon något!!
Länken:
https://mobile.twitter.com/SlowNewsD...b798b45c6.html

Kolla noga å säg mig att hon inte drar in något

OBSERVERA EFTERSNORTNINGEN, några sekunder efter hon avlägsnat näsduken! Textbook cocain
Klart och tydligt drar hon inåt. Och bara i ena näsborren. Vem snyter sig ens i en näsborre. Men nu snöt hon ju inte utan drog inåt.
Citera
2022-05-28, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finmanniska
Wow, jag har inte sett att han skakade tidigare... kvinnan bredvid honom verkar ha bra intuition.
Blev tårögd faktiskt...

När är det som han skakar? Och vilken hand är det jag borde kolla?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in