2022-05-27, 22:34
Medlem
score!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Ja allt senaste 1,5-2 veckorna iaf.
Började kolla efter "My dog stepped on a bee"-memen.

Hörni, hur glada tror ni inte Musk och Momoa är att de dodged THAT bullet? Fy fan!
Musk betalar ju tydligen hennes advokater. Så någon slags kontakt har de nog
Citera
2022-05-27, 22:35
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Nej, hans karriär var på dekis innan allt. Att hon anklagar honom för något har omöjliggjort en comeback, får han upprättelse i denna rättegång så kan han kanske pumpa nytt liv i karriären men jag tror alla har sett en bild av JD som ingen känner sig väl till mods med. Jag tror inte han kommer tillbaka.

Snälla, håll dig borta från mig sa jag. Du måste förstå att det börjat göra fysiskt ont i mig att försöka prata med idioter i den här tråden. Jag försökte i flera dagar, och har lagt ner avsevärd tid på genomtänkt argumentation till ingen som helst nytta, eftersom VARENDA jävla Amber Heard supporter visat sig vara helt jävla pantad. Jag har bestämt mig för att avyttra er från mitt liv en efter en så fort ni säger nånting korkat till mig.
Citera
2022-05-27, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekronwo
På emily d baker så snackar hon med en annan advokat som pratar om hur vittnen verkade, bara spola tillbaka typ 15 min så får ni hela scope.

Jag kollar på henne, Emily, och försöker kolla på Runkle. Han förklarar på sin kanal mer ingående hur jurun beter sig.
Senast redigerad av Warcrime2.0 2022-05-27 kl. 22:39. Anledning: Felstavat namn.
Citera
2022-05-27, 22:41
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Johnny Depp må ha miljarder på banken men somnar likt en drogpåverkad luffare med smält glass på byxorna. Det bästa man kan göra då som flickvän är att ta ett foto på det och skicka till kompisen.

Och sen i rätten under ed berätta att man gjorde det för att hjälpa Johnny? Har du verkligen hängt med i det här målet?

Edit: Eller har jag missat nån ironi här?

Citat:
Amber är expert på att snärja rika karlar och utnyttja dem

Amber är en golddigger men långt ifrån en vanlig sådan. Hon är en allvarligt sjuk människa.
Senast redigerad av Fiffiniffi 2022-05-27 kl. 22:44.
Citera
2022-05-27, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Trash på olika sätt. Amber är expert på att snärja rika karlar och utnyttja dem (för övrigt är hon rätt lik fbforum-favoriten My Martens)

Johnny Depp är en sunkig pundar-miljardär på nedåtgång. En dalande stjärna som tappat kontrollen över tillvaron. Påminner lite om Michael Jackson och Elvis Presley, dvs en pengamaskin på droger som alla vill ha något av.

Johnny Depp må ha miljarder på banken men somnar likt en drogpåverkad luffare med smält glass på byxorna. Det bästa man kan göra då som flickvän är att ta ett foto på det och skicka till kompisen.

Du må kasta vilka adjektiv du vill på JD, men faktum är att nästan HELA Hollywood tar JDs parti. Välrenommerade advokater som följt rättegången gör detsamma. Väldigt få människor stödjer Amber, officiellt.

JD skall vara en riktigt snäll person, finns ju knappt någon som haft något negativt att säga om honom. Bemöter alla med vänlighet och respekt. Allt från medspelare till fans. Till skillnad mot Amber, där tom hennes syster (bästa vän? tar avstånd).

Sen att JD är en sunkig missbrukare och rätt flummig och speciell. Må så vara. Men gör honom inte till en hustrumisshandlare.

Allt Amber kommit med har bevisats vara lögner. Eller bevisa är ju svårt, men uppenbart har hon ljugit om det mesta under rättegången. I synnerhet om man ser till alla vittnen som förhörts. Hennes historier har fallit samman totalt och hon har själv fallit på eget grepp flertalet ggr.

Har levt med en liknande kvinna. Fy fan! Vredesutbrott, psykisk misshandel och ett skräckvälde. Har JD varit med om hälften av vad jag levt med, lider jag med honom.
Citera
2022-05-27, 22:44
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperViting
Det där var intressant, förklara gärna hur du nådde den slutsatsen.

Plocka bort känslorna försett tag. Det här kan gå båda vägar. Hon har rätt att hon levt i ett osunt förhållande med en gapande, knarkande och misshandlande JD. Om det är slag i rygg och över näsa verkar vara svårbevisat. Dock finns det annat eftersom deras förhållande sårade ur.
Citera
2022-05-27, 22:45
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Hon hade då just krossat en vodkaflaska mot Johnnys hand som vilade på en bardisk och fingertoppen gick av. Amber utsatte honom för en traumatisk upplevelse och han var chockad och förtvivlad.

Köper det. Vad ledde till att kastade flaskan? Det räcker med att juryn tror att hon levt under hans hot för att ogiltigförklara rättegången.
Citera
2022-05-27, 22:46
Avstängd
Citat:
Plocka bort känslorna försett tag. Det här kan gå båda vägar. Hon har rätt att hon levt i ett osunt förhållande med en gapande, knarkande och misshandlande JD. Om det är slag i rygg och över näsa verkar vara svårbevisat. Dock finns det annat eftersom deras förhållande sårade ur.

Hon är en bisexuell gold digger.
Citera
2022-05-27, 22:46
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperViting
Det där var intressant, förklara gärna hur du nådde den slutsatsen.

Gör dig själv en tjänst och försök inte ens prata med Stone. Inget gott kommer ur det. Tro mig.
Citera
2022-05-27, 22:49
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Han levde i ett osunt förhållande med henne , JD är bara sympatisk. Hur menar du att man ska plocka bort känslorna?
Citera
2022-05-27, 22:50
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Snälla, håll dig borta från mig sa jag. Du måste förstå att det börjat göra fysiskt ont i mig att försöka prata med idioter i den här tråden. Jag försökte i flera dagar, och har lagt ner avsevärd tid på genomtänkt argumentation till ingen som helst nytta, eftersom VARENDA jävla Amber Heard supporter visat sig vara helt jävla pantad. Jag har bestämt mig för att avyttra er från mitt liv en efter en så fort ni säger nånting korkat till mig.

Du borde logga ut dig helt enkelt. Tydligen är det för mycket spänning. Hejdå!
Citera
2022-05-27, 22:50
Medlem
nojjmans avatar
Jahopp det va de det.
Varit långledig från jobb och och använde tiden till att följa varje minut av rättegången från början till slut.
Antog som många andra innan rättegången att JD var en typisk kvinnoboxare och ett riktigt as av rang.
Det som var slående i den här rättegången var att Amber bevisligen inte talat sanning under sitt vittnesmål vilket ger henne noll trovärdighet samt den utomordentliga dåliga föreställning hon bjöd på.
Kan man inte fejka gråt så ska man nog låta bli kan jag tycka.
Hade vi sett fått sett något lite fuktigt öga och en röst söm skär sig mitt i en mening så kanske hon lyckats, men att sen en sekund efter återgå till ett neutralt ansiktsuttryck och hålla på och skifta mellan dessa som hon gjorde var ytterst bisarrt att se.
Ska bli spännande och se vad juryn säger men tror inte dom dömer till någon av parternas fördel då bevisen är en smula för tunna.
Dock tror jag personligen att Amber gjort sig skyldig till förtal med tanke på allt material som råkat hamna i händerna på TMZ osv sannolikt inte är en slump, samt att är man oskyldig så ska man inte behöva redigera bilder som används till bevisning.
Oavsett så är Depp den stora vinnaren i allt detta, han hade en positiv inställning till att videosända rättegången för allmänheten och jag kan förstå varför.
Så med det material och vittnesmål som lagts fram under alla dessa dagar då rättegången pågått har jag helt ändrat min uppfattning.
Visst har båda varit fulla, dryga och påtända men Amber sticker ut som en riktigt vidrig jävel i allt detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in