2022-06-01, 23:40
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Att Pozar skulle kissa ner sig efter domen var en självklarhet. Alla andra har fel, det är hennes föga oväntade åsikt.
Hon trollar ju bara.. Det där är ju bara för att läsare ska engagera sig och tänka "åh jag undrar vad hon kommer tycka om detta".

Skulle alla bara gå med strömmen så skulle det liksom inte bli action i kvällsblaskan.
Citera
2022-06-01, 23:40
Medlem
theMowgs avatar
Nu har Irena Pozar skrivit sin väntade krönika i Expressen. Jag råder er att inte läsa den, därför länkar jag inte till den. Det är bara samma gamla drapa.

Jag bjuder dock på hennes slutstycke...

Citat:
Och just det, innan du mejlar och är arg, glöm inte att en brittisk domstol slog fast att Depp misshandlat Heard vid 12 tillfällen och att det därmed är fritt fram att kalla honom ”hustrumisshandlare”.

Gör oss alla en tjänst, läs den inte, maila inte till henne. Ignorera henne bara.

Slutet gott allting gott,
God natt
Senast redigerad av theMowg 2022-06-01 kl. 23:43.
Citera
2022-06-01, 23:42
Medlem
Känns som rätt utfall, möjligen borde Heard inte tilldömts några pengar. Man har ju svårt att tro att en så pass känd skådis som Depp skulle ha en våldsam sida utan att det kommit fram historier, karl är ju snart 60 så det finns ju ett antal ex, varav ingen verkar ha något negativt att säga. Utom Heard.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Ja hon har ju förstört JD liv under 6 år med hennes lögner och sedan försökt kapitalisera på det "offerkofta".

Hon förtjänar skit.

Ja men slynor och spermaentusiaster förtjänar inte sättas i samma mening som Miss Heard.

Hon är ett hår av ondskan. Och hon förlorade. Hon har antagligen tagit sig fram på detta sätt hela sitt liv. Hon har trampat på andra för att komma högre och högre upp i samhällsstegen. Men när hennes ljugande granskade så blev det så tydligt obehaglig personen var ondskan själv. Jag hade velat se henne dömas till fängelse för vad hon gjort med Depp.
Citera
Medlem
Blondinss avatar
Fantastiska nyheter. Grattis till Johnny & hans team.
Hoppas han lyckas återhämta sin karriär.
Aber Turd vill jag aldrig mer se.
Citera
2022-06-01, 23:45
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theMowg
Nu har Irena Pozar skrivit sin väntade krönika i Expressen. Jag råder er att inte läsa den, därför länkar jag inte till den. Det är bara samma gamla drapa.

Gör oss alla en tjänst, läs den inte, maila inte till henne. Ignorera henne bara.

God natt

Nu får man nästan lust att köpa ett JD-plagg.

Irena Pozar är inte frisk i huvudet men det är bra att du inte länkade. Amber förlorade på alla plan så Irena får gråta hur bäst hon vill.

Godnatt!
Citera
2022-06-01, 23:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blondins
Fantastiska nyheter. Grattis till Johnny & hans team.
Hoppas han lyckas återhämta sin karriär.
Aber Turd vill jag aldrig mer se.
med tanke på att elon musk finansierade Amber's försvar så trodde jag att johnny skulle förlora. För att vara helt ärlig.

Skönt att höra att Johnny fick rätt till slut.
Citera
2022-06-01, 23:50
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seppolundgren
med tanke på att elon musk finansierade Amber's försvar så trodde jag att johnny skulle förlora. För att vara helt ärlig.

Musk är död för mig efter detta, svinpäls
Citera
2022-06-01, 23:52
Medlem
Yinool0401s avatar
Citat:

God natt

Vilket vidrigt litet kvinnosaksstolpskott. Jag spydde precis lite i min mun. Råtta.
Citera
2022-06-01, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomSowell
Nej, självklart inte din idiot. Men att du en dag som denna helt fokuserar på att någon kallat denna häxa för en hora säger det mesta om var du kommer i från.

Jag undrar också vad häxor och horor har gjort för ont för att plussas ihop med Amber Heard?
Citera
2022-06-01, 23:55
Medlem
xcoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seppolundgren

Tror inte ens Elon kan ta i henne med tång efter detta, då det efter domen skulle skada han rykte för mycket, Sen ser jag fram mot att man klipper bort henne helt i Aquaman 2, då det inte kommer att gå att släppa filmen med henne efter detta. Så rättvis karma som kommer vänta Amber som skadat kvinnor som verkligen råkat illa ut. Vidrig med personer som ljuger i syfte att skada, och få egen vinning.
Citera
2022-06-01, 23:56
Medlem
skoputss avatar
Citat:

God natt

Rabiata feministers verklighetsfrånvända uttalanden och Amber fortsätter spela på att hon är kvinna, och ger sken av att hon arbetar för en större sak.
Citat:
Johnny Depp verdict - live: Actor ‘humbled’ by court win as Amber Heard says case ‘setback’ for women
https://www.independent.co.uk/news/w...-b2092161.html
Senast redigerad av skoputs 2022-06-01 kl. 23:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in