2022-05-27, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Jason Momoa, vars fd chef på filmbolaget vittnat om att JM hade dålig kemi med AH i Aquaman-filmen, flyttar blixtsnabbt bort när AH kommer för nära honom, fångat på video.
Visst har de bra kemi? Lol.

Finns på Facebook, tyvärr vägrar min platta kopiera just nu. Får se om jag hittar länken imorgon.

Samtidigt fanns det ju uppgifter om att Jason Momoa absolut skulle ha med Amber Heard i Aquaman uppföljaren. Hon måste ha några vänner kvar i alla fall annars skulle hon inte varit med i filmen överhuvudtaget.
Citera
2022-05-27, 09:00
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Favoritgame
Känns väl ändå som om han hunnit avverka en del andra kvinnor som Winona Ryder, Kate Moss osv.

Är 14 år plus två barn alltså inte att betrakta som ett långt, tryggt förhållande? Var drar du gränsen?

Citat:
det hela borde kunna ha lösts mycket snyggare.

Utveckla.

Citat:
Dessutom är det bara konstigt att detta ständigt ska upp i rättegång men antar att det är enda sättet för Depp att försöka få igång sin avstannade karriär.

Vad tror du det var som fick den att stanna av? Att bli betraktad som oskyldig till en påhittad våldtäkt och påhittad hustrumisshandel borde väl i en fungerande värld vara bra för karriären?
Citera
2022-05-27, 09:01
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Jag utgår från att din bekanta, likt Amber Heard, går en steg-3-sommelierutbildning mitt under brinnande PTSD?
Ja självklart. Och disputerar. Och reser jorden runt.

Nä, seriöst så kommer min bekanta antagligen aldrig ha ett jobb som inte staten fixat, pga PTSD'n. Det påverkar hela hennes känsloregister, hon är liksom alltid på sin vakt - men släpper garden på tu man hand med vänner hon litar på t ex. Hon triggas, på riktigt.

PTSD påverkar hjärnan och humöret otroligt mycket, iaf på henne. Mer nervig än elak skådespelerska, om man säger så.
Senast redigerad av LuluBrooksie 2022-05-27 kl. 09:06.
Citera
2022-05-27, 09:02
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Samtidigt fanns det ju uppgifter om att Jason Momoa absolut skulle ha med Amber Heard i Aquaman uppföljaren. Hon måste ha några vänner kvar i alla fall annars skulle hon inte varit med i filmen överhuvudtaget.
Det äe Johnny Depp som hon ska tacka för det.
Citera
2022-05-27, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Amber är ett praktexempel på en ung kvinna som under längre tid misshandlats.
Hon har hållit tyst och levt i förnekelse och har uppenbart beundrat o varit besatt av kärlek, hon har också varit hans behandlare, om man lyssnar op Doktor Kipper
-Depps läkare och hans sjuksköterska Debbie Loyd
så förstår man att när Depp skulle avgiftas så fick Amber i uppgift att kontrollera och dela ut medicinen som Depp skulle ta för att klara avgiftningen.
Detta var ett fel el misstag, att lägga ansvaret på denna Amber.
Dessuton borde Depp ha avgiftats på en klinik av proffs.
Han är förstörd av sitt missbruk o lär aldrig klara av att leva utan droger.
Men Amber har ju haft väldigt många vänner och familj boendes gratis i Depps hus. Detta även under längre perioder. Att han tillät det och samtidigt skulle vara kontrollerande och våldsam?
Depp har säkert grisat men att Amber skulle vara ett traditionellt offer för våld i hemmet tror jag inte på.
Citera
2022-05-27, 09:09
Avstängd
TheGretaResets avatar
Citat:
Amen. Jag tror snarare BPD. Jag är ingen psykolog dock. Hon skrattade elakt när Johnny sa hur han blivit av med fingret. Känns inte som någon med PTSD. Jag känner en med RIKTIG PTSD, det påverkar allt i vardagen.
Det går inte att ställa diagnos på någon som ser ut som AH. Folk utan empati kan inte föreställa sig hur mycket hon fått gratis.
Citera
2022-05-27, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Är 14 år plus två barn alltså inte att betrakta som ett långt, tryggt förhållande? Var drar du gränsen?

Utveckla.

Vad tror du det var som fick den att stanna av? Att bli betraktad som oskyldig till en påhittad våldtäkt och påhittad hustrumisshandel borde väl i en fungerande värld vara bra för karriären?

Han har haft en massa andra affärer och förhållanden och jagar ständigt yngre snygga tjejer. Hade han gett Amber en bra skilsmässodeal så hade det inte behövt bli någon offentlig rättegång. Det är ju som om han är helt besatt av henne, uppenbarligen hans missbrukarproblem som spelar in och gör honom orationell.
Citera
2022-05-27, 09:20
Medlem
Citat:
det hela borde kunna ha lösts mycket snyggare.

No shit Sherlock. Ta gärna ett snack med Amber om det.
Citera
2022-05-27, 09:20
Medlem
Citat:
Det äe Johnny Depp som hon ska tacka för det.

I första filmen men inte i andra...
Citera
2022-05-27, 09:22
Medlem
Nottakens avatar
Citat:
Han har haft en massa andra affärer och förhållanden och jagar ständigt yngre snygga tjejer. Hade han gett Amber en bra skilsmässodeal så hade det inte behövt bli någon offentlig rättegång. Det är ju som om han är helt besatt av henne, uppenbarligen hans missbrukarproblem som spelar in och gör honom orationell.

Är du dum i huvudet på riktigt? Hade han gett henne mer än 7 miljoner dollar så hade hon inte behövt fara med falska anklagelser och försöka höja sin egen status och tjäna ännu mer pengar på att förstöra mannens liv, det är mao så du resonerar. Tänkte du ens efter innan? Jävla idiot.
Citera
2022-05-27, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
No shit Sherlock. Ta gärna ett snack med Amber Heard om det.

Hon lyckades väl klämma ut typ 10 miljoner USD av Depp efter en uppslitande rättegång, Vanessa Paradis tog väl 70 miljoner USD.

Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Vanessa Paradis fick väl 70 milj. dollar som hush och divorce money och sedan kallade han henne för en "Fransk utpressande fitta". Som en riktig gentleman, misogyna incels bör ta anteckningar.
Senast redigerad av Favoritgame 2022-05-27 kl. 09:25.
Citera
2022-05-27, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nottaken
Är du dum i huvudet på riktigt? Hade han gett henne mer än 7 miljoner dollar så hade hon inte behövt fara med falska anklagelser och försöka höja sin egen status och tjäna ännu mer pengar på att förstöra mannens liv, det är mao så du resonerar. Tänkte du ens efter innan? Jävla idiot.

Vadå gett, hon fick det ju först efter domstolen tvingar Depp att ge henne något överhuvudtaget. Sedan tror jag ingen av de båda var oskyldiga i förhållandet. Depp har dock en historia av att jaga unga snygga tjejer och dessutom har han en hel del missbrukarproblematik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in