2022-05-21, 12:29
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Ok, jag valde fel ord. Hon blev enligt den nu pågående rättegången sexuellt attackerad med vad hon trodde var en trasig flaska. Hon började att blöda och fick smärtor i sitt underliv. Så, nu fick vi det rätt.

Oavsett på vilket sätt vi väljer att beskriva händelsen så gör det ju inte min fråga annorlunda. Hon valde i alla fall att fota allt annat som inte kunde sätta dit Depp för det sadistiska överfallet med flaskan.

Sedan spelar det ju ingen roll om skadorna var inuti eller utanpå. Hon märker ju själv att hon blöder från underlivet. Hon kan knappast i det läget veta om skadorna är inuti eller utanpå, hon reagerar på blodet och smärtan, vilket är fullt förståeligt. Det borde få vilken kvinna som helst att bli livrädd för vilka skador som kan ha uppstått. Hon väljer i alla fall inte att fota sitt underliv för att ha som bevis för att hon har blivit överfallen. Hon går som sagt och lägger sig istället och fotar allt annat.

Du tycker ändå att det känns helt naturligt att göra?

Ja, såvida hon inte planerar att använda dokumentation av sina skador vid en kommande rättegång eftersom hon vill skilja sig från mannen. Exakt vilka kort tog hon när vid tillfället som det är konstigt att hon tog?
Citera
2022-05-21, 12:34
Medlem
RollonHomies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Ja, såvida hon inte planerar att använda dokumentation av sina skador vid en kommande rättegång eftersom hon vill skilja sig från mannen. Exakt vilka kort tog hon när vid tillfället som det är konstigt att hon tog?
Som sagt, hon fotar ju allt med sin mobiltelefon så det är inga svårigheter att fota det blödande underlivet när hon är inne på toaletten, eller få ett läkarutlåtande som håller benhårt vid en eventuell rättegång. Det gör hon dock inte, istället fotar hon en nedkladdad spegel, nedkladdad lampskärm, ölburkar, hål i väggen och annat som ligger och skräpar. Om jag inte missminner mig så fotade även någon annan delar av röran i lägenheten, men ingen påpekade för Amber att hon skulle fota det som kunde sätta dit Depp för det sexuella överfallet.
Citera
2022-05-21, 12:49
Medlem
På tal om våltäckter och slag i ansiktet. Här ett klipp där Amber råkar försäga sig om det..

https://twitter.com/kurisusensei_/st...33595567644675
Citera
2022-05-21, 12:52
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Som sagt, hon fotar ju allt med sin mobiltelefon så det är inga svårigheter att fota det blödande underlivet när hon är inne på toaletten, eller få ett läkarutlåtande som håller benhårt vid en eventuell rättegång. Det gör hon dock inte, istället fotar hon en nedkladdad spegel, nedkladdad lampskärm, ölburkar, hål i väggen och annat som ligger och skräpar. Om jag inte missminner mig så fotade även någon annan delar av röran i lägenheten, men ingen påpekade för Amber att hon skulle fota det som kunde sätta dit Depp för det sexuella överfallet.

Om syftet hade varit att samla bevis för att sätta dit Depp i en eventuell rättegång är det förstås svårförståeligt. Men varför förutsätter du att detta är Heards syfte. Tänker du inte fel då?
Citera
2022-05-21, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kompjuter
Någon i tråden nämnde att de kunde knulla Amber bara för utseendet, även vetskapen om vad som försiggår i hennes huvud!

A big No No från mig, jag är extrem åt andra hållet istället.
Jag måste ha känslor och vara kär i kvinnan för att det ska funka i sängen.
Det måste finnas en passion, hetta och kärlek annars får det va, men det är jag 😇
BPD/narcisstster kan vara mycket charmiga och älskvärda, det kallas love bombing. Det är så de snärjer sina offer. Amber har t.ex berättat att hon och Depp upplevde en enorm stark connection i början när de träffades. De upptäckte snabbt att de delade väldigt specifika och obskyra intressen i form av okända poeter och bluesmusiker. Förmodligen ingen slump, utan snarare ett resultat av Ambers research och manipulativa love bombing. Se upp grabbar för de här damerna, de är mycket farliga. Även mycket smarta män som Elon Musk kan bli manipulerade till att bli kära och lydiga.
Citera
2022-05-21, 12:58
Medlem
kompjuters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
BPD/narcisstster kan vara mycket charmiga och älskvärda, det kallas love bombing. Det är så de snärjer sina offer. Amber har t.ex berättat att hon och Depp upplevde en enorm stark connection i början när de träffades. De upptäckte snabbt att de delade väldigt specifika och obskyra intressen i form av okända poeter och bluesmusiker. Förmodligen ingen slump, utan snarare ett resultat av Ambers research och manipulativa love bombing. Se upp grabbar för de här damerna, de är mycket farliga. Även mycket smarta män som Elon Musk kan bli manipulerade till att bli kära och lydiga.

Kloka ord, intressant 🤗
Citera
2022-05-21, 13:00
Medlem
RollonHomies avatar
Citat:
Om syftet hade varit att samla bevis för att sätta dit Depp i en eventuell rättegång är det förstås svårförståeligt. Men varför förutsätter du att detta är Heards syfte. Tänker du inte fel då?
Tanken med att som kvinna anmäla ett så pass grovt sexuellt övergrepp, där skador uppstått med smärta och blödningar som följd, är nog inte för att låta gärningsmannen komma undan.

Varför tycker du att det är naturligt för en kvinna att inte göra anmälan i det läget?
Bara lite skit en kvinna får ta eller?
Citera
2022-05-21, 13:02
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
De upptäckte snabbt att de delade väldigt specifika och obskyra intressen i form av okända poeter och bluesmusiker. Förmodligen ingen slump, utan snarare ett resultat av Ambers research och manipulativa love bombing.

Jag har tänkt precis samma sak. Att hon läst nån gammal intervju med Depp där han pratar blues och sen börjat plugga på i smyg. Det skulle inte förvåna mig det minsta.
Citera
2022-05-21, 13:05
Medlem
Citat:
Hon påstår inte att hon blivit våldtagen med en trasig flaska. Vi måste reda ut det först och då får du läsa texten. Det är inget märkligt sätt att resonera eller debattera att etablera korrekta fakta.

Om Heard alltså har skador efter det påstådda övergreppet med flaskan finns de inuti slidan. Hur menar du att hon skall dokumentera det?

Det naturliga hade ju varit att låta en läkare titta och ta ut splitter. Bra i sig och dessutom funkar det som bevis.

Men hon for runt och fotade annat lite sporadiskt, som speglar och sånt.
Citera
2022-05-21, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av momsloveme
Men det är inte ens en kvinna som har skrivit det där. Något man trodde att det skulle vara när man läste namnet Raven... Kolla på bilden så ser du att det där inte har någonting med kvinnor överhuvudtaget o göra. Det är en konstig liten daggmask.

Wtf? Ja då är han ju totalt sinnesslö
Citera
2022-05-21, 13:14
Medlem
Citat:
Knappast. Så mycket skit är det inte av bilden att döma. Så långe det inte presenteras mer bevis för det långtgående påståendet att det är mänsklig avföring bör det betraktas som ett illasinnat rykte. Men vi lär inte bli överens. Vill ni rota vidare i detta och hittar intressant information så var så goda, annars övergår jag till att diskutera annat.
Objection! Bullshit! Så länge du inte kan bevisa att det inte var en tjur som bajsade i sängen måste vi skriva av ditt vittnesmål som rent skitsnack.
Citera
2022-05-21, 13:15
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Knappast. Så mycket skit är det inte av bilden att döma. Så långe det inte presenteras mer bevis för det långtgående påståendet att det är mänsklig avföring bör det betraktas som ett illasinnat rykte. Men vi lär inte bli överens. Vill ni rota vidare i detta och hittar intressant information så var så goda, annars övergår jag till att diskutera annat.
You say potato...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in