2022-05-06, 17:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Jag är ju inte säker men fick känslan att det var ett missförstånd.

Nej, men du hade helt rätt. Det uppskattar jag!
Citera
2022-05-06, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Men jag skrev ju också att jag tror att det är Amber Hearst som är värst på den fronten. Jag har lite erfarenhet själv av besvärliga kvinnor och Amber Hearst ger mig fan kalla kårar ibland i hennes uppträdande.

Men det gör ju inte därför Johnny helt oskyldig.
Bara för att han var gift med en galen kvinna.
Han har ju erkänt många fel och oacceptabla beteenden redan, förnekar du det nu eftersom du har valt sida? Töntigt att bara kunna se en sida av problemet. Det är väl inte direkt chockerande ovanligt om en alkohol- och kokain-missbrukande man med taskig barndom flippar och blir våldsam mot sin tjej i ett extremt uppjagat gräl. Att Johnny skulle varit ett helgon i samtliga gräl tror inte jag på. Om det är vad du föreslår.

Men jag sympatiserar mer med JD i dagsläget, baserat på det som hittills är känt för mig. Men det är ju inte klart än.
Suttit och sett hennes vittnesmål 3 ggr nu bara för att jag är uttråkad. Men alltså kan som inte känns någon sympati, eller förtroende för henne överhuvudtaget. Sättet hon berättar på, alltid att hon inte kommer ihåg hur det känns, men hon kommer ihåg vad hon har tänkt. Nääää asså jag tror hon snackar så mktt skit att det är sjukt. Hon har nog vridit på varenda situation där hon varit den aggressiva och istället vänt det till att det är johnny istället. Hon är inte trovärdig för 5öre.
Citera
2022-05-06, 18:05
Medlem
[quote=moshes|80141509]
Citat:
Ursprungligen postat av Ekronwo
Haha det du tänker är helt tvärtom. Amber har inga bevis på att Johnny slagit henne, ändå så filmade hon honom i smyg så många gånger? Du verkar inte förstå hur en borderline, sjuk kvinna som henne fungerar. De hittar på lögner löpande utan problem, dessvärre så är hon en värdelös skådespelare och det syns på hennes vittnesmål. Tur att sådana som du är i minoritet i detta fall.
Amber tog droger, kokain, alkohol, adderall etc. Hon har bevisats ljugit vid flertal tillfällen angående grova saker, ändå så tror du henne? Fan Väx en hjärna.

Hon är en narcissister, sociopat och uppenbarligen ingen moral med tanke på hur hon framställer sig själv som perfekt kontra att Johnny slagit henne sedan 2012.
Hennes egna föredetta assistans vittnar om hur elak hon var, spottade henne i ansiktet etc. Finns flertal person som vittnar om hur Amber brukar våld mot de eller Johnny, hur fan kan du tro på henne? Helt sjukt[/QUOTE

]fel igen, jag har nämligen kunskaper och befogenhet att uttala mig om diagnoser.( nog om detta.)
men jag är ingen som brukar skriva o göra uttalanden ang diagnos-utdelningar på flashback
flashbackare verkar vara besatt i att utdela diagnoser lite lättvindigt,
däremot när följt ett fall som detta så kan man foga samman/sammanfatta den framkomna informationen om hur dessa två uppträtt och betett sig..
Det som är mest skrämmande är att Amber utsågs till att vara behandlare när Jonny skulle avgiftas
efter många års missbruk så borde Jonny Depp ha avgiftats på ett sjukhus, mental avdelningen, för alla vet att när gifterna försvinner ur kroppen så kommer reaktioner, Amber H saknade all kunskap om
avgiftning o reaktioner, och J.D borde ha avgiftats på klinik.
Jonny Depps gränslösa beteende och misslyckandena inom film de senaste tio åren är
väl känt.
Han är grav Missbrukare-periodare o hans filmkarriär var ett skämt redan då han träffade Amber H.
Det är trollfabriken Jonny Depp som lyckats rätt bra att vinkla sanningen, försöka polera upp ett trasigt Jonny
Depp kommer inte att vinna i slutänden
att utmåla Amber H som skuld till hans förfall är lika enfaldigt som vinklade sanningen i jonny depp- trollfabriken levererat.

Citat:
Ursprungligen postat av Gracefulmind
Väl skrivet (tack) och jag håller med om varje stavelse.

Jag har även fått uppfattningen att hon genomlidit en stor sorg i detta vilket också stämmer bra med självupplevt scenario. Att man kan återge både bra stunder och de värsta stunderna är ett stabilt tecken. Som även smärtar djupt men erkänns då det faktiskt var sant.

Synd att världen har rubbats ur sin sansade bana och att troll får ta över och påverka i denna grad.
Vart är civilisationen på väg?

Lycka till säger jag till Amber!
Och hoppas likaså Depp får hjälp även om det troligen inte kommer ske
eftersom han antagligen inte har självinsikt och folk runt om honom lider av medberoende och/eller har blivit manipulerade.

Det var precis allt från mig i detta ämne.
Att Jonny Depps grova våldtäkter nonchalerats, bla m flaska
får mig också undra om folk har tappat alla spärrar..
att i denna rättegång påstå att hon misshandlat honom är sjukaste i allt, det vore konstigt om inte kvinnan försöker försvara sig handgripligt så hon slipper bli våldtagen igen.. när man förstår hans destruktiva beteende så står det solklart att hon hade behövt försvara sig redan vid första smällen.
Dessa trollfabriker och propaganda gör folk till viljelösa följare viljelösaidioter..
att bara följa drevet
är ett allvarligt tecken på att folk inte har förmågan att tänka själva
Inte inse .sammanhangen.
Det spreds samma beundrande floskler om Putin, o tidigare utsågs Trump till världens Gud, den där Qanon-rörelsen vilar för tillfället
för nu har trollen hittat Depp som ledstjärna..
Han verkar ha mest följare bland ursprungsbefolkningen, han har uppgett själv att han har indianskt släktskap, men han har alltid dyrkats bland outsiders.
Hans bästa film var i början av hans karriär- Benny and Joan.
Som barn stal han sin mors medicin, och vad jag förstått så var hans mor psykotisk el schizofren.
Redan då i mkt ung ålder var han alltså i behov av drogberusning.
Citera
2022-05-06, 18:08
Medlem
[quote=moshes|80145186]
Citat:
Ursprungligen postat av moshes

att i denna rättegång påstå att hon misshandlat honom är sjukaste i allt, det vore konstigt om inte kvinnan försöker försvara sig handgripligt så hon slipper bli våldtagen igen.. när man förstår hans destruktiva beteende så står det solklart att hon hade behövt försvara sig redan vid första smällen.
Dessa trollfabriker och propaganda gör folk till viljelösa följare viljelösaidioter..
att bara följa drevet
Inte inse .sammanhangen.
Det spreds samma beundrande floskler om Putin, o tidigare utsågs Trump till världens Gud, den där Qanon-rörelsen vilar för tillfället
Han verkar ha mest följare bland ursprungsbefolkningen, han har uppgett själv att han har indianskt släktskap, men han har alltid dyrkats bland outsiders.
Som barn stal han sin mors medicin, och vad jag förstått så var hans mor psykotisk el schizofren.
Snälla, finns ljudbevis där det erkänns att det är heard som gjort att Johnny blev av med fingret. Jag kan inte ta dig på allvar och vill inte diskutera med dig nå mer. Du har inte riktigt alla hästar hemma och det känns bara bortkastat.
Citera
2022-05-06, 18:09
Medlem
Spännande rättegång. Nästa förhör den 16:e.
Citera
2022-05-06, 18:13
Medlem
[quote=moshes|80145186]
Citat:

att bara följa drevet
Inte inse .sammanhangen.
Bara en sak, det är ju du som är denna troll fabrik nu. Det är du som inte kan koppla sammanhang, det är du som är för dum för att koppla ihop 1 och 2
Hoppas du skäms.
Citera
2022-05-06, 18:14
Medlem
[quote=Ekronwo|80145233]
Citat:
Snälla, finns ljudbevis där det erkänns att det är heard som gjort att Johnny blev av med fingret. Jag kan inte ta dig på allvar och vill inte diskutera med dig nå mer. Du har inte riktigt alla hästar hemma och det känns bara bortkastat.
Ser du inte på rättegången, har du inte följt den.
Du behöver inte svara. Förstår du inte sett vittnesmålen.
Citera
2022-05-06, 18:16
Medlem
[quote=moshes|80145294]
Citat:
Ser du inte på rättegången, har du inte följt den.
Du behöver inte svara. Förstår du inte sett vittnesmålen.
Jag har sett allt och förstår därför att du inte har sett det. Sjukt korkad och naiv person du är, otroligt. Jag har även forskat runtomkring och sett fler ljudklipp än vad du har. Din blåögda lilla simp.
Citera
2022-05-06, 18:17
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:

Du bevisade just att du inte följer rättegången. Troll.
Citera
2022-05-06, 18:17
Medlem
Varför blir det, att då jag tar citat på dig moshdeadbrain. Så blir det citat på mig själv? Försöker du vinna poäng på samma sätt som amber eller?

Såg ett klipp nyss, där amber är så ledsen för att hon råkat skada Johnny och det är i Australien. Där hon har panik för att hon är så rädd att han ska lämna henne efter det hon har gjort. Även läkarna på plats blir helt paff, men ändå ser ingen en enda skad apå amber. Men moshbrain är för trög för att vara annat än en npc eller bot.
Senast redigerad av Ekronwo 2022-05-06 kl. 18:20.
Citera
2022-05-06, 19:14
Medlem
Citat:
Suttit och sett hennes vittnesmål 3 ggr nu bara för att jag är uttråkad. Men alltså kan som inte känns någon sympati, eller förtroende för henne överhuvudtaget. Sättet hon berättar på, alltid att hon inte kommer ihåg hur det känns, men hon kommer ihåg vad hon har tänkt. Nääää asså jag tror hon snackar så mktt skit att det är sjukt. Hon har nog vridit på varenda situation där hon varit den aggressiva och istället vänt det till att det är johnny istället. Hon är inte trovärdig för 5öre.
Nej, jag tror inte på henne heller - pga krokodiltårarna, och mycket annat märkligt kroppsspråk som inte verkar äkta. Men jag är också nyfiken på vad bakgrunden till hennes beteende kan vara. Ur ett psykologiskt/psykiatriskt och samhälleligt perspektiv. Hon är ju inte ensam om sina histrioniska/narcissistiska och destruktiva egenskaper. Hur blir någon sådär elak och manipulativ? Är det genetiskt, uppväxten, eller en olycklig kombination av allt? För även om jag också tycker att hon verkar helt horribel som människa, kan det ändå vara så att hon är ett offer själv för en sjukdom eller omständigheter t.ex. i uppväxten som leder till detta.

Det finns en stor potential här att hjälpa många människor. Och inte minst då alla de som faller offer för de här typerna. Det är också intressant ut ett #MeToo-perspektiv. Det kanske är männens tur nu att också kunna bli erkända som offer i nära relationer. Och att folk börjar förstå att detta handlar mer om personlighetsstörningar på individnivå än på könet man eller kvinna.
Citera
2022-05-06, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Nej, jag tror inte på henne heller - pga krokodiltårarna, och mycket annat märkligt kroppsspråk som inte verkar äkta. Men jag är också nyfiken på vad bakgrunden till hennes beteende kan vara. Ur ett psykologiskt/psykiatriskt och samhälleligt perspektiv. Hon är ju inte ensam om sina histrioniska/narcissistiska och destruktiva egenskaper. Hur blir någon sådär elak och manipulativ? Är det genetiskt, uppväxten, eller en olycklig kombination av allt? För även om jag också tycker att hon verkar helt horribel som människa, kan det ändå vara så att hon är ett offer själv för en sjukdom eller omständigheter t.ex. i uppväxten som leder till detta.

Det finns en stor potential här att hjälpa många människor. Och inte minst då alla de som faller offer för de här typerna. Det är också intressant ut ett #MeToo-perspektiv. Det kanske är männens tur nu att också kunna bli erkända som offer i nära relationer. Och att folk börjar förstå att detta handlar mer om personlighetsstörningar på individnivå än på könet man eller kvinna.
Säger bara +1 till allt det där.
Är fascinerande egentligen hur någon kan sitta som Amber och ljuga på det sättet hon gör. Även då det finns bevis för att hennes historia är bullshit. Ska bli spännande att se hur detta utvecklas. Förstår ju att troligtvis kommer inte JD att vinna, inte AH heller för den delen
Men det är sorgligt hur media beteer sig tycker jag, de väljer att okritiskt satsa på Amber utan att ens någonsin vara objektiva i sin rapportering. Jag har fan asvky för msm alltså.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in