[quote=moshes|80141509]
Citat:
Ursprungligen postat av
Ekronwo
Haha det du tänker är helt tvärtom. Amber har inga bevis på att Johnny slagit henne, ändå så filmade hon honom i smyg så många gånger? Du verkar inte förstå hur en borderline, sjuk kvinna som henne fungerar. De hittar på lögner löpande utan problem, dessvärre så är hon en värdelös skådespelare och det syns på hennes vittnesmål. Tur att sådana som du är i minoritet i detta fall.
Amber tog droger, kokain, alkohol, adderall etc. Hon har bevisats ljugit vid flertal tillfällen angående grova saker, ändå så tror du henne? Fan Väx en hjärna.
Hon är en narcissister, sociopat och uppenbarligen ingen moral med tanke på hur hon framställer sig själv som perfekt kontra att Johnny slagit henne sedan 2012.
Hennes egna föredetta assistans vittnar om hur elak hon var, spottade henne i ansiktet etc. Finns flertal person som vittnar om hur Amber brukar våld mot de eller Johnny, hur fan kan du tro på henne? Helt sjukt[/QUOTE
]fel igen, jag har nämligen kunskaper och befogenhet att uttala mig om diagnoser.( nog om detta.)
men jag är ingen som brukar skriva o göra uttalanden ang diagnos-utdelningar på flashback
flashbackare verkar vara besatt i att utdela diagnoser lite lättvindigt,
däremot när följt ett fall som detta så kan man foga samman/sammanfatta den framkomna informationen om hur dessa två uppträtt och betett sig..
Det som är mest skrämmande är att Amber utsågs till att vara behandlare när Jonny skulle avgiftas
efter många års missbruk så borde Jonny Depp ha avgiftats på ett sjukhus, mental avdelningen, för alla vet att när gifterna försvinner ur kroppen så kommer reaktioner, Amber H saknade all kunskap om
avgiftning o reaktioner, och J.D borde ha avgiftats på klinik.
Jonny Depps gränslösa beteende och misslyckandena inom film de senaste tio åren är
väl känt.
Han är grav Missbrukare-periodare o hans filmkarriär var ett skämt redan då han träffade Amber H.
Det är trollfabriken Jonny Depp som lyckats rätt bra att vinkla sanningen, försöka polera upp ett trasigt Jonny
Depp kommer inte att vinna i slutänden
att utmåla Amber H som skuld till hans förfall är lika enfaldigt som vinklade sanningen i jonny depp- trollfabriken levererat.
Citat:
Ursprungligen postat av
Gracefulmind
Väl skrivet (tack) och jag håller med om varje stavelse.
Jag har även fått uppfattningen att hon genomlidit en stor sorg i detta vilket också stämmer bra med självupplevt scenario. Att man kan återge både bra stunder och de värsta stunderna är ett stabilt tecken. Som även smärtar djupt men erkänns då det faktiskt var sant.
Synd att världen har rubbats ur sin sansade bana och att troll får ta över och påverka i denna grad.
Vart är civilisationen på väg?
Lycka till säger jag till Amber!
Och hoppas likaså Depp får hjälp även om det troligen inte kommer ske
eftersom han antagligen inte har självinsikt och folk runt om honom lider av medberoende och/eller har blivit manipulerade.
Det var precis allt från mig i detta ämne.
Att Jonny Depps grova våldtäkter nonchalerats, bla m flaska
får mig också undra om folk har tappat alla spärrar..
att i denna rättegång påstå att hon misshandlat honom är sjukaste i allt, det vore konstigt om inte kvinnan försöker försvara sig handgripligt så hon slipper bli våldtagen igen.. när man förstår hans destruktiva beteende så står det solklart att hon hade behövt försvara sig redan vid första smällen.
Dessa trollfabriker och propaganda gör folk till viljelösa följare viljelösaidioter..
att bara följa drevet
är ett allvarligt tecken på att folk inte har förmågan att tänka själva
Inte inse .sammanhangen.
Det spreds samma beundrande floskler om Putin, o tidigare utsågs Trump till världens Gud, den där Qanon-rörelsen vilar för tillfället
för nu har trollen hittat Depp som ledstjärna..
Han verkar ha mest följare bland ursprungsbefolkningen, han har uppgett själv att han har indianskt släktskap, men han har alltid dyrkats bland outsiders.
Hans bästa film var i början av hans karriär- Benny and Joan.
Som barn stal han sin mors medicin, och vad jag förstått så var hans mor psykotisk el schizofren.
Redan då i mkt ung ålder var han alltså i behov av drogberusning.