2022-05-17, 01:10
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Det är fullt plausibelt att hon dolt skador med hjälp av smink så det innebär inte att hon ljuger. Däremot är det ju så att vittnesmål om att hon verkade normal och inte uppvisade synliga skador och bristen på dokumentation gör att det är möjligt att hon ljuger och Depp talar sanning och att konkreta bevis för att hon blivit misshandlad därmed saknas.

Men det är ju inte det rättegången gäller. Jag tvivlar på att dessa tvivel som Depps sida sår kommer att få juryn att dra slutsatsen att Heard bevisligen ljuger.

Edit. Där fick du svar direkt på ditt andra inlägg. Jag väntade med det eftersom det var mest konstruktivt. Jag borde nog börjat med att ha besvarat det istället.

Faktumet att hon har borderline och lider av självskadebeteende har inte berört dig?

Ingen skada har dokumenterats av vare sig polis eller läkare, trots att de varit på plats vid olika tillfällen.

Med tanke på att du flitigt har försvarat Amber Heard så måste jag fråga dig. Efter att ha sett allt. Försvarar du henne fortfarande?
Det är hon som misshandlat Depp fysiskt och mentalt. Hur kan man ha hjärta att försvara såna handlingar?
Senast redigerad av LeCastle 2022-05-17 kl. 01:12.
Citera
2022-05-17, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jo och det hade ju varit intressant om han hade accepterat och vittnat så man fick höra hans version. Vad hon sagt för att han skulle ge bort 1 miljon dollar bara så där. Visst är han stenrik men är ju ändå en hel del pengar.

Sedan försökte hon alltså skylla åter på Depp att eftersom han stämde henne kunde hon inte ge bort dessa 7 miljoner. Hur lång tid exakt hade hon på sig innan att göra det? och hon hade ju redan sagt att hon gjort det också. Nej klart inte hon vill ge bort 7 miljoner dollar av sina pengar.
13 månader emellan enligt Depps advokat. Och 7 miljoner var definitivt väldigt mycket för henne. Hon fick ju "bara" 1 miljon dollar för Aquaman, inte i närheten av de 20 miljoner som var aktuellt i Depps senaste kontrakt. Bara baserat på detta är det inte riktigt trovärdigt att hon någonsin tänkte skänka bort 7 miljoner.
Citera
2022-05-17, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stampentrekant
En sak jag märkt med Heard under rättegången i slutet nu är att hon låtsas som hon inte hörde frågan många gånger.

Det är ett klassikt knep för att få mer tid att tänka.

Dels det, men det tröttar också ut motståndaren. Tänker på den gång som advokaten var tvungen att ställa samma fråga 3, eller var det 4 gånger, p.g.a hur Heard slingrade sig varje gång. Det blir ännu mer orimligt lång tid om hon till detta dessutom ska addera

"Ursäkta, men nu hörde inte jag vad du sa precis. Tror du att du skulle kunna ta det en gång till? Jag ber verkligen så hemskt mycket om ursäkt. Förlåt, men jag tror att jag fortfarande har kvar lite rödvin i örat efter det att Johnny kastade en vinflaska i huvudet på mig 2015. Jag lovar att lyssna bättre i fortsättningen".

Se även: word salad.
Citera
2022-05-17, 04:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Dels det, men det tröttar också ut motståndaren. Tänker på den gång som advokaten var tvungen att ställa samma fråga 3, eller var det 4 gånger, p.g.a hur Heard slingrade sig varje gång. Det blir ännu mer orimligt lång tid om hon till detta dessutom ska addera

"Ursäkta, men nu hörde inte jag vad du sa precis. Tror du att du skulle kunna ta det en gång till? Jag ber verkligen så hemskt mycket om ursäkt. Förlåt, men jag tror att jag fortfarande har kvar lite rödvin i örat efter det att Johnny kastade en vinflaska i huvudet på mig 2015. Jag lovar att lyssna bättre i fortsättningen".

Se även: word salad.

"Without a doubt, this gaslighting tactic is insane!

On the other hand, it’s an opportunity to witness lunacy in all its glory."

Beskriver det perfekt.
Citera
2022-05-17, 04:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekronwo
Tur du kommer med din åsikt, så man ser vilka dumma idioter som faller för bullshit. Du har ju iq-50 i denna tråd. Du ber en skicka bevis så det kan diskuteras men ignorerar det helt sen. Du är en enabler och en vidrig person.
Man ser det inte, förrän man ser det. Och när man väl sett det, går det inte att ha osett.
Svensson har bott i en husvagn mestadels av sitt liv, skyddad från omvärlden. Vissa har haft tur. Eller är det otur, att aldrig få förstå sig på det psykologiska fenomen, som är direkt kontraintuitivt för icke initierade?
Citera
2022-05-17, 06:38
Medlem
Påminner alla om att Depps finansiella rådgivare tidigare i rättegången redgjort för vissa av AHs dyra vanor (på Depps bekostnad), bl a att hon ofta drack ett vin för 500 dollar flaskan.

Nu när AH blivit tvingad att erkänna att hon ljög i en TV-show om att hon gett bort alla skilsmässopengar till välgörenhet och påstått i TV att pengar är likgiltiga för henne så kan vi räkna med att JDs advokat Camila kommer att plåga AH med detta. Skall bli kul att se!

Är det någon annan som reagerat på att MSM (även konservativa som FOX) när de nu till sist svängar om AHs oskuld och till och med kallar henne helt icke-trovärdig fortsätter att påstå/insinuera att JD nog är lite skyldig han också. Trots att alla fakta tyder på raka motsatsen. Vad driver dessa mongon månntro?
Senast redigerad av TomSowell 2022-05-17 kl. 06:40.
Citera
2022-05-17, 07:24
Medlem
Lova33s avatar
AH lät nästan trovärdig där i början efter att ha tonat ner sitt teatraliska tramsande rejält. Men när gaslightandet höll på som värst tappade hon masken alltmer för att tillslut tappa det helt med sitt desperata skylla allt i från sig-utspel. Hon kokade över inombords när korsförhöret stack hål på hennes lögner, en efter en.

Advokaten var riktigt savage och hennes "jag frågade inte" när AH svamlade loss var fan episkt!😆

Ser fram emot dagens fortsatta korsförhör av AH, det är riktigt tillfredsställande att se en narcissistisk förövare bli exponerad i en rättssal inför hela världen.
Senast redigerad av Lova33 2022-05-17 kl. 07:26.
Citera
2022-05-17, 08:50
Medlem
Giant Squids avatar
Även om Depp förlorar målet så tror jag att Amber har kört sin karriär i botten.
Citera
2022-05-17, 08:54
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lova33
AH lät nästan trovärdig där i början efter att ha tonat ner sitt teatraliska tramsande rejält. Men när gaslightandet höll på som värst tappade hon masken alltmer för att tillslut tappa det helt med sitt desperata skylla allt i från sig-utspel. Hon kokade över inombords när korsförhöret stack hål på hennes lögner, en efter en.

Advokaten var riktigt savage och hennes "jag frågade inte" när AH svamlade loss var fan episkt!😆

Ser fram emot dagens fortsatta korsförhör av AH, det är riktigt tillfredsställande att se en narcissistisk förövare bli exponerad i en rättssal inför hela världen.

Jag njöt av korsförhöret.

Svamlar på varje Ja och nej-fråga.
Måste repetera om varje Ja och nej-fråga.
Skyller allt på andra.
Pratar till och med illa om sin syster.

Guld!

Nån som kan tala om vilken tid rättegången fortsätter i svensk tid? 😊

Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Även om Depp förlorar målet så tror jag att Amber har kört sin karriär i botten.

Hon lär inte ha en enda vän kvar.
Sade inte ens hejdå till advokaten!

Citat:
Ursprungligen postat av TomSowell

Är det någon annan som reagerat på att MSM (även konservativa som FOX) när de nu till sist svängar om AHs oskuld och till och med kallar henne helt icke-trovärdig fortsätter att påstå/insinuera att JD nog är lite skyldig han också. Trots att alla fakta tyder på raka motsatsen. Vad driver dessa mongon månntro?

De är rädda att folk börjar vakna från toxisk feminism.
Senast redigerad av LeCastle 2022-05-17 kl. 08:58.
Citera
2022-05-17, 09:00
Medlem
Krönika från någon feminist i aftonbladet som inte verkar ha sett eller inte vill ta till sig bevis från rättegången.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/k...hur-det-an-gar
Citera
2022-05-17, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomSowell
Påminner alla om att Depps finansiella rådgivare tidigare i rättegången redgjort för vissa av AHs dyra vanor (på Depps bekostnad), bl a att hon ofta drack ett vin för 500 dollar flaskan.

Nu när AH blivit tvingad att erkänna att hon ljög i en TV-show om att hon gett bort alla skilsmässopengar till välgörenhet och påstått i TV att pengar är likgiltiga för henne så kan vi räkna med att JDs advokat Camila kommer att plåga AH med detta. Skall bli kul att se!

Har vi följt samma rättegång? Vilken samtlig ”fakta” visar att han är helt oskyldig?
Citera
2022-05-17, 09:18
Medlem
kompjuters avatar
Vem mer än den utmärkte Camille kommer att korsförhöra Amber?
Ben Chew bredvid Johnny ska väl vara en riktig gammal rutinerad 🦊
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in