2022-05-20, 13:49
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Om jag inte hade haft någon kontext där skulle jag bara se det som om hon strök sig lite i ansiktet, kanske för att hon var sömnig och behövde lite stimulans genom att stryka sig i ansiktet för att vakna till. Det är helt vanliga rörelser för mig. Men nu när jag vet sammanhanget och att hon sa att TMZ skulle göra det offentligt så inser jag ju att hon sa det som ett misstag. För hur skulle hon kunna veta vad TMZ skulle komma med angående henne och Johnny Depp? Så då är det självklart en tabbe från hennes sida.

Och det är en sån sak som förfölja henne i framtiden. För när man vet så förstår man och vet att hon tabbade sig i sitt manipulerande. Det var ju en del utav alla andra delar som hon planerat att sätta dit Johnny om.

Jag kan bara konstatera att vi inte är överens, för mig är det helt uppenbart även utan ljud och kontext.
Citera
2022-05-20, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Jag kan bara konstatera att vi inte är överens, för mig är det helt uppenbart även utan ljud och kontext.

Kan du förklara hur du ser att hon har ljugit? Och hur allvarlig tror du att lögnen skulle vara om du bara hade sett ett klipp utan ljud?
Citera
2022-05-20, 14:02
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
att Heard har egna stora problem är inget som diskvalificerar henne som offer, tvärtom.

Jag frågade förresten inte om hon var diskvalificerad som offer. Jag frågade om Amber hade typiska tecken på att vara en misshandlad kvinna. Ser du skillnaden?

Du var beredd att döma Depp för att han "delar alla klassiska tecken med riktiga hustrumisshandlare", så jag vill veta om du applicerar motsvarande standard på Amber. Är (en eventuell) avsaknad av typiska tecken på att vara en misshandlad kvinna ett problem i din bedömning?

Frågan är alltså:
1. Har Amber de typiska tecknen på att vara en misshandlad kvinna baserat på hennes agerande i t ex rättssalen och i inspelningar?
2. Om nej, är avsaknaden av dessa problematisk för dig i din bedömning?
Citera
2022-05-20, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Små knähundar bajsar ungefär i ostbågsstorlek. En mänsklig bajskorv borde man kunna mäta sig till.
Hon har väl redan erkänt att hon sett till att bajset hamnade i sängen ( a prank whent wrong) oavsett ursprungskällan.

Ha ha ja de där små hundarna skulle inte må så bra om de bajsade nästan lika stort som de själva är i kroppen, förutom de små benen.
Citera
2022-05-20, 14:06
Medlem
Hur kan någon tro på rättsäkerhet i västvärlden när Heard tillåts begå allt hon gör

Sinnesrubbat att hon tillåtits förstöra Depps karriär

Hon borde dömts summariskt Ah för åratal sedan.
Citera
2022-05-20, 14:09
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Skulle det bli någon rättegång idag? Igår sa de på livestreamen att det inte skulle vara det men det verkade oklart.

Måndag-torsdag, i sex veckor.
Citera
2022-05-20, 14:18
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Kan du förklara hur du ser att hon har ljugit?

Absolut. Mitt i mening avbryter hon, ögonen spärras upp och händerna täcker för munnen en kort kort kort stund, för att sen övergå i att torka av kinderna, för att sen övergå i att rätta till håret. Proceduren upprepas och sen övergår hon till demonstrativt titta på sina händer och gnugga dem rena för att sen upprepa kind- och hår proceduren en gång till. För att sen knyta ihop händerna och titta på frågeställarna med en skyldig min bakom händerna, därefter titta ner i bordet. Sen slutligen upp med en ansträngd min.

Hyfsad räddning, man ser att hon är en van lögnare. Men inte tillräckligt bra.

Hursomhelst:

1. Beteendet är inte naturligt. Människor torkar generellt inte kinderna och håret på det sättet. Inte heller händerna.

2. Beteendet förekommer inte vid hennes naturliga beteende i andra, vanliga situationer (hennes baseline, så att säga)

Slutsatsen blir att nånting hände som fick henne att bryta mönstret och bete sig väldigt märkligt.

Citat:
Och hur allvarlig tror du att lögnen skulle vara om du bara hade sett ett klipp utan ljud?

Svårt att bedöma i någon som helst objektiv bemärkelse, annat än att den var viktigt för henne personligen. Av den starka reaktionen att döma.
Citera
2022-05-20, 14:35
Medlem
Citat:
Absolut. Mitt i mening avbryter hon, ögonen spärras upp och händerna täcker för munnen en kort kort kort stund, för att sen övergå i att torka av kinderna, för att sen övergå i att rätta till håret. Proceduren upprepas och sen övergår hon till demonstrativt titta på sina händer och gnugga dem rena för att sen upprepa kind- och hår proceduren en gång till. För att sen knyta ihop händerna och titta på frågeställarna med en skyldig min bakom händerna, därefter titta ner i bordet. Sen slutligen upp med en ansträngd min.

Hyfsad räddning, man ser att hon är en van lögnare. Men inte tillräckligt bra.

Hursomhelst:

1. Beteendet är inte naturligt. Människor torkar generellt inte kinderna och håret på det sättet. Inte heller händerna.

2. Beteendet förekommer inte vid hennes naturliga beteende i andra, vanliga situationer (hennes baseline, så att säga)

Slutsatsen blir att nånting hände som fick henne att bryta mönstret och bete sig väldigt märkligt.

Svårt att bedöma i någon som helst objektiv bemärkelse, annat än att den var viktigt för henne personligen. Av den starka reaktionen att döma.

Tack! Ska kolla in klippet igen . Tycker att lögnen och att hon kontaktat TMZ är så grov och det är ju där jag inte förstår att hon inte tappade det mer. Alla skulle inte klara av det. Det är ju en sinnessjuk sak att göra mot någon. Och det mot någon som varit så generös mot en. Men man befarar ju att hon har tränat i många år. Men hon är förmodligen van att ljuga och hitta på saker och att inte finnas på klipp eller att andra kan peka på hennes lögner. Verkligheten kom ikapp.
Citera
2022-05-20, 14:40
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Tycker att lögnen och att hon kontaktat TMZ är så grov och det är ju där jag inte förstår att hon inte tappade det mer. Alla skulle inte klara av det.

Håller med. Jag skulle inte klara av det. Jag är ifs en notoriskt dålig lögnare :-)
Citera
2022-05-20, 14:45
Medlem
Citat:
Håller med. Jag skulle inte klara av det. Jag är ifs en notoriskt dålig lögnare :-)

Jag körde den på halvfart för att se och då ser jag tydligare att hon inser att det där inte var bra. Och så ser jag, reflekterade inte på det tidigare, hon tar sig inte i ansiktet tidigare, men när hon gjorde bort sig så tar hon automatiskt i ansiktet och mycket. Först som en reflex och sen med flit för att få det att försöka dölja reflexen. Se där ja!
Citera
2022-05-20, 15:16
Medlem
cerns avatar
Nu har Elon Musk haft trekant med Heard och Carla också...

Hon e fan helt flippad den där Heard och fan vad jag tappat respekten för Elon Musk på senaste tiden. Han är fan gubbslem rakt av.
Citera
2022-05-20, 15:50
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Nu har Elon Musk haft trekant med Heard och Carla också...

Hon e fan helt flippad den där Heard och fan vad jag tappat respekten för Elon Musk på senaste tiden. Han är fan gubbslem rakt av.
Jupp och Amber är ett fittslem.
Otroligt lika utseendemässigt, sjukt obehagligt.
Förstår inte att Amber ansågs söt/sexig. Hon ser ond ut, ju er man fått se henne in action inne i rättssalen, desto fulare blir hon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in