2022-05-25, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Utan tvelan är Johnny D en av dessa nerknarkade skådespelare som blivit upphöjd p beundrad
alltför länge, framgår klart att hans anställda är sopgubbar som får städa upp efter honom.
De skriver på sekretesshandling o yppar inget negativt om sin "boss", de är mycket lojala.
Depp visar generositet, de bor o reser gratis med honom. Ett stort följe omger alltid honom..
Han har sina säkerhetsvakter som hanterar Deppis övertramp, och alla uppträder som om han är den där maffiabossen, och de hans trogna gun-mens.
Systern såväl Isak, är helt beroende av Depps ekonomiska hjälp detta gäller alla hans anställda.
Att Depp varit våldsam mot Amber är tydligt
och hans störda personlighet har med hjälp av drogerna förvärrat hans redan svaga förnuft,
och säkert även hans kroppsrfunktioner att kontrollera tarm o blåsa,
Detta kan förklara hans shit-gömma i sängen.
Han skulle dna-testa den där shit-gömman, men inget resultat vad gäller dna har kommit fram..
Under hans tid med Kate Moss fick han utbrott och slog sönder hotelrum i Colorado
han har haft för vana att vandalisera inredning o skrämma upp sina flickvänner, som alla hans flickor varit betydligt yngre o oförstörda i början av deras förhållanden.
Stackars alla dessa unga naiva flickor som inte genomskådat hans romantiska falsk-speleri.
Samma mjuka inställsamma agerande har han använt sig av som pedofiler använder för att få napp.
Depp lär fortsätta att trollbinda den där typen av flickor- han 50år o flickan ca 16 år...
Hans hat-kampanj mot Amber kommer att ytterligare visa vilken sorts man han är
och de här lättpåverkade stackarna som sprider hat mot denna Amber, är också en knepig sort av personer..
hur kan man bli så förblindad,
om man vill veta vem Johnny Depp är så gäller det att göra en bakgrundskoll,
och dessutom tänka efter vad som sker med störda unga personer som använder alla typer av droger i 40 års tid..Johnny depp började redan som barn att äta sin mammas medicin..
det har framgått att mamman led av psylisk sjukdom- Johnny depp tog alltså sin mors medincin
redan när han var ett barn.

Amen på det, vet inte om du haft tid att kolla igenom förtalsmålet från UK, jag postade länken för nån dag sedan, där visas lite mer sms och mejl. Det råder inga som helst tvivel om att han vid ett flertal tillfällen hade slagit henne och varit våldsam. Hur man ens kan tro hans charader är för mig en gåta. Bara det faktum att han haft sina blackout och drogdimmor inger inget större förtroende i hans minne. Sedan så skulle han såklart aldrig erkänna sin misshandel offentligt heller, hans högavlönade vittnen gör man bäst i att ta med en skyffel salt ungefär. hehe Har läst att han har för vana att stämma andra, och har en till stämning på gång, vilken nasty person.

Det finns en viss masspsykos bland incels och fans och den är lite tragikomisk, det liknar fallet med MJ. "Mentoo" , visst men applicera den på en man som faktiskt är oskyldig. Deppige Depp finns det noll sympati för. Som jag sett folk skriva på forum som är pro-Amber, "its amazing how many stupid people there are out there". De hänvisade till alla som tror att han är oskyldig. Han käkar förmodligen lugnande för att inte få sina vredesutbrott även i rätten.

PS De har förmodligen inte tid att läsa att läsa sina DMs men jag skrev till honom vad jag tyckte om honom. hehe Och skrev ett stöttande meddelande till henne med. Mäktigt ändå att kunna lämna ett avtryck på sociala medier, och som du skrev så är båda förlorare här, och karman kommer att bita den här missbrukaren i häcken förr eller senare.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2022-05-25 kl. 21:46.
Citera
2022-05-25, 20:50
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiplomaticRealm
Nej det är inte sant. Färska studier och forskning hade visat det ej stämmer. Det va också bias. Du kan väl åtminstone försöka ha en värdig grund för debatt här och inte köra med fulspel bara för att vinna några argument. Vem som helst kan ju läsa om de går in på länken att det är felaktig info. Det man fastlagit är att det är alltså 50/50 mellan könen men vissa kriterier skiljer sig mellan könen och hur detta visar sig. Männen uppfyllde mer kriterier på sociopat ochbvänder aggresiviteten mer utåt, medans kvinnor med borderline va mer självdestruktiva och hade mer ångest och PTSD osv.

Sedan säger givetvis inte detta något om fallet Amber och Depp. Men rätt ska va rätt.

Då tycker jag att du ska kontakta författarna till DSM så de får med det i nästa upplaga
Citera
2022-05-25, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Då tycker jag att du ska kontakta författarna till DSM så de får med det i nästa upplaga
men snälla, läste du inte vad du sjlv länkade? Allt står där klart och tydligt. Pinsamt.
Citera
2022-05-25, 20:59
Medlem
srsbizs avatar
Ja detta kanske inte går som Heard vill
Citera
2022-05-25, 21:04
Medlem
Ooff..hårda, äckliga, piiinsamma ord att få upplästa. MEN uttalade "after the fact" och inte offentligt. AH torrtorkar sina ögon och gör en grimas. Att reagera verbalt/skriftligt på ett stenålders-gutturalt-sätt i kommunikation med vänner, närstående är inte svårt att relatera till om man har varit i en situation eller förhållande där man under lång tid blivit gas-lightad, förnedrad och passivt-aggressivt nedtryckt och mobbad. Aahh! Och fysiskt utsatt. Ska tilläggas.
Senast redigerad av Mr.Hockney 2022-05-25 kl. 21:16.
Citera
2022-05-25, 21:14
Medlem
cerns avatar
Heard duckar frågor och kastar desperata blickar mot jurryn konstant.

Hur länge ska det fortsätta? Hon kan ju inte vinna om hon ska hålla på så.

Hur många månader är det kvar av rättegången nu?
Citera
2022-05-25, 21:15
Medlem
MakeIslamillegals avatar
Amber Heard har ju planerat detta sedan en lång tid tillbaka. Även om det är osannolikt att Depp inte har skrivit meddelandet så är det inte omöjligt att Heard faktiskt har tagit telefonen och skrivit meddelandet i syfte att använda det i rättssalen. I och med att det inte finns någon tvekan om att Heard har anti-sociala störningar så kan det inte uteslutas.

Det är även uppenbart att Amber har tipsat TMZ under en längre tid. Hon är kalkylerande och ihärdig.
Citera
2022-05-25, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Jag missade garv men såg att Amber log jättekonstigt flera gånger när han berättade om hennes övergrepp mot honom och Heards syster Whitney.
Inom ämnet narcissism förekommer ju begreppet dupers delight. När de flinar av att de lurar/manipulerar någon. Heard har utöver detta kanske en slags abusers delight, när hon njuter av minnet av vilken makt hon hade under det 6 år långa psykologiska tortyret av sin fd man. Det är fan så att man får kalla kårar. Vilken jävla skräckupplevelse.
Citera
2022-05-25, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Hockney
Ooff..hårda, äckliga, piiinsamma ord att få upplästa. MEN uttalade "after the fact" och inte offentligt. AH torrtorkar sina ögon och gör en grimas. Att reagera verbalt/skriftligt på ett stenålders-gutturalt-sätt i kommunikation med vänner, närstående är inte svårt att relatera till om man har varit i en situation eller förhållande där man under lång tid blivit gas-lightad, förnedrad och passivt-aggressivt nedtryckt och mobbad. Aahh! Och fysiskt utsatt. Ska tilläggas.
Alltså jag är en man som är sjukt snäll mot folk, men jävligt grov i orden och har mörk humor. Kan lätt erkänna, att hade jag haft en tjej som fuckat mig, så hade jag kallat henne vad som helst till mina polare.
Vi kan skämta om allt, våldtäkt etc men ingenting som ngn av oss ngnsin skulle göra men vi har bara störd mörk humor.
Tkr inte det är konstigt det han kallar amber, hade kallat min tjej värre saker i samma omständighet.
Och om det är som Depp säger, att hon ljuger om allt, så hade inte jag varit lika snäll som han varit, jag hade fan åkt hem till henne och gett henne på käften flera gånger för att ha förstört mitt liv, tjejer är inte undantagna regeln att man förtjänar stryk vid vissa tillfällen.
Men depp har inte ens gjort det(inte jag heller, spekulerar bara att jag hade spöat skiten ur amber i samma sits)
Skiter i alla feminister som tror tjejer är oskyldiga, tjejer och killar står inför samma standard, kliver man över en viss gräns så äre bara en smäll på käften som gäller. Skillnaden är att tjejer har ett privilegium, man tar mkt mer skit från en tjej innan de får en smäll jämfört med en snubbe som kaxar.
Senast redigerad av Ekronwo 2022-05-25 kl. 21:26.
Citera
2022-05-25, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MakeIslamillegal
Amber Heard har ju planerat detta sedan en lång tid tillbaka. Även om det är osannolikt att Depp inte har skrivit meddelandet så är det inte omöjligt att Heard faktiskt har tagit telefonen och skrivit meddelandet i syfte att använda det i rättssalen. I och med att det inte finns någon tvekan om att Heard har anti-sociala störningar så kan det inte uteslutas.

Det är även uppenbart att Amber har tipsat TMZ under en längre tid. Hon är kalkylerande och ihärdig.
Det är åtminstone sannolikt att hon iskallt har beräknat på möjligheten att hennes ihärdiga psykiska misshandel skulle kunna bli ett rättsfall i framtiden och att hon därför gör vissa förberedelser för det caset flera år i förväg. Samtidigt som det är som en liten hobby för henne att syssla med sådant. Ett annat exempel på detta är alla dolda inspelningar. Foton på Depp när han har däckat av sprit osv.
Citera
2022-05-25, 21:27
Medlem
BallaKlavas avatar
Depp borde köra en Secret Window på Amber. Ni som uppskattar Johnny Depp som en av de bästa skådespelarna någonsin vet vad jag menar.
Citera
2022-05-25, 21:28
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Heard duckar frågor och kastar desperata blickar mot jurryn konstant.

Hur länge ska det fortsätta? Hon kan ju inte vinna om hon ska hålla på så.

Hur många månader är det kvar av rättegången nu?
Imorgon är sista dagen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in