2022-05-27, 19:48
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snoppsalva
Är det sant att han hette Johnny Deep tidigare eller bara skröna?
Hans far heter John Depp. Och Johnny Depp heter egentligen John Depp II 😏
Citera
2022-05-27, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Du kommer bli överraskad. Lyssna på försvarets slutplädering. "Abuse" har förekommit på flera sätt, inte bara våld.

Vad menar du? Vi följer ju alla slutpläderingarna. Vad tycker du att du har hört för sanning?
Citera
2022-05-27, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Hans far heter John Depp. Och Johnny Depp heter egentligen John Depp II 😏

Tack för klargörande
Citera
2022-05-27, 19:51
Medlem
LeCastles avatar
Fastställt. Ambers advokater tror inte på henne.

Alla fattar det men ändå.
Citera
2022-05-27, 19:51
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Jag tror fan att det lutar åt Amber Heard vinst. Lyssnar på försvaret och det är ju inte så att JD är en ängel. Hon har helt klart levt i ett mycket miserabelt förhållande och de har terroriserat varandra och det ser ut som att det hon säger om JD är mycket sanning, vad med slagen osv? Hur träffar JD henne?

Men att säga att hon har fel kommer vara svår bevisat för juryn. Shit happened och det kanske räcker för att underkänna hans stämning.

Jag är inte för eller mot någon just nu, tidigare var jag för Depp men nu vet jag inte längre.
Det handlar om: skrev AH den där artikeln OM JD eller inte. Inget annat.

Defamation trial ska bevisa defamation = förtal.
Inte om JD var ett svin när han missbrukade.

Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Absurt nog skulle inte jag bli förvånad om ungen är kidnappad.
Citera
2022-05-27, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekronwo
Fattar inte vad som fått dig att ändra dig, Amber har inga bevis annat än sms han skickat till sina polare och det värsta av dem är ett QUOTE från monty python.
Amber kommer inte vinna, det kommer sluta med att ingen vinner, men finns ingen chans på jorden att hon vinner. Hon har ljugit alldeles för mkt.

Hennes försvar försöker få allt att se ut som abuse som kommer från Johnny, sen lutar de sig så hårt på att han drogat och tagit alkohol bara för att dra en ridå över sanningen.
Den riktiga sanningen är att droger och alkohol gör inte alla till abuser, långt ifrån alla. Men de vill få det att se ut som det utan några bevis annat än amber heards torrgråtande i rätten.

Om juryn har alla hästarna hemma kommer JD:s team att vinna.

Amber begick misstaget att ljuga alldeles för mycket. Inte bara överdriva eländet utan ljuga om saker som var alldeles för uppenbart lögner.

Exempelvis att hon hade blivit våldtagen med en trasig flaska och hoppades under våldtäkten att JD inte skulle trasa sönder hennes underliv. Sen när våldtäkten var över sökte hon inte läkarvård utan tog två sömntabletter. Dagen efter sökte hon inte heller läkarvård.

Vilket normalmänniska skulle bete sig på det sättet OM det var sant?

Sen ljög hon att JD tog tag i hennes hår och släpade henne på golvet där det fanns en massa glasskärvor. Efteråt sökte hon inte läkarvård. Och bilden på hennes bara rygg visar inga täcken på sår eller liknande. Detta alltså på någon premiär dagen efter.

Både hon och hans tycks missbruka. Skillnaden är den att han inte har fotat henne när hon har legat deggad.. Hon knarkar och tar tabletter. Det tycks han också göra.

JD är säkert paranoid svartsjuk och svår att leva med. Men inte är hon heller lätt.

Amber hade dessutom den dåliga smaken att låta Elon Musk att betala en del av välgörenhetspengarna i hennes namn. Sen blev de så osams att han vägrade vittna emot till hennes fördel..

Hon tycks inte vara särskilt smart
Citera
2022-05-27, 20:03
Medlem
Hur blev AH misshandlad när JD gick loss på köksskåpen? Jag tycker mer synd om köksluckorna. De borde anmäla JD för misshandel.
Citera
2022-05-27, 20:04
Medlem
Citat:

Johnny Deep är vad han kommer heta när han är klar med Camille.
Citera
2022-05-27, 20:06
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GengusKhan
Inte alls. Det finns två sidor till varje mynt, och likaså är vissa saker som Johnny Depp sagt knappast försvarsbara.

Det känns mest som du är gnällig över att det är public service, pch inte det faktum att artikeln i sig är relativt objektiv. Du bör försöka distansera dig från känslorna när du läser nyheter, så kan du tänka mer rationellt.

I slutändan handlar det om vad mediahuset har för politiska åsikter och därmed väljer att fokusera på. SVT artikeln i sig var det inget fel på, och om du tycker det behöver du jobba på ditt kritiska tänkande och även läsa artiklar från The Daily Wire och VICE för att få en bra uppfattning.

Gör mig en tjänst och skriv aldrig till mig igen.
Citera
2022-05-27, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av momsloveme
Johnny Deep är vad han kommer heta när han är klar med Camille.

Eller Johnny Peep?
Citera
2022-05-27, 20:07
Medlem
Citat:

Låter som ett skönt namn för en porrskådis
Citera
2022-05-27, 20:07
Medlem
Citat:
Eller Johnny Peep?

Nej, för den var inte lika kul.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto