2022-05-17, 18:08
Medlem
kompjuters avatar
Skulle AH varit Pinocchio hade näsan slingrat sig runt flera varv i domstolssalen, inte rädd för mened direkt!
Citera
2022-05-17, 18:18
Medlem
Den där lilla eftertänksamma pausen hon gör just efter att ha tagit en klunk ur flaskan, samtidigt som hon tittar på och analyserar juryn. Creepy tycker jag.
Citera
2022-05-17, 18:21
Ju mer man ser och hör, desto vidrigare blir det, denna soppa som Amber kokat ihop.

Kan dra mig till minnes, Lydia Barth, som för snart ett år sen sköt ihjäl en man som ville lämna henne. Lika vidrigt beräknande och utan ånger. Bara sig själv i fokus.
Likheterna beteendemässigt är många.

Sen har vi Johanna Möller, samma form, även hon.

Vilka fler har vi i Sverige?

Att endast män kan bete sig som svin, är ytterligare än en gång bevisat.

Johnny Depp har fått en hel (nästan) värld att älska honom.
Citera
2022-05-17, 18:22
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Den där lilla eftertänksamma pausen hon gör just efter att ha tagit en klunk ur flaskan, samtidigt som hon tittar på och analyserar juryn. Creepy tycker jag.
VAD är det i flaskan??!! Hon verkar väldigt törstig...
Citera
2022-05-17, 18:23
Medlem
kompjuters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12

Jaja... riktigt scary är hon, hoppas hon spårar snart!
Måste vara riktigt svårt för henne att hålla inne med känslorna, hon vill nog strypa Camille
Citera
2022-05-17, 18:31
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Ju mer man ser och hör, desto vidrigare blir det, denna soppa som Amber kokat ihop.

Kan dra mig till minnes, Lydia Barth, som för snart ett år sen sköt ihjäl en man som ville lämna henne. Lika vidrigt beräknande och utan ånger. Bara sig själv i fokus.
Likheterna beteendemässigt är många.

Sen har vi Johanna Möller, samma form, även hon.

Vilka fler har vi i Sverige?

Att endast män kan bete sig som svin, är ytterligare än en gång bevisat.

Johnny Depp har fått en hel (nästan) värld att älska honom.

Pratar vi om mördare?

Jo visst. Amber, likt många människor som har personlighetsstörningar i B-klassen skulle kunnat mörda Depp när han ligger i sömnen för att sedan gå upp dagen efter och köra yoga med en piña colada som inget hade hänt.

Citat:
Ursprungligen postat av kompjuter
Måste vara riktigt svårt för henne att hålla inne med känslorna, hon vill nog strypa Camille

Måtte de ha visiterat henne.
Citera
Citat:
Ursprungligen postat av kompjuter
Hon borde drog och alkoholtestas.. NU
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L3nn4rt
I början av rättegången minns jag att det var frågor kring det och då sa dom att det var tvärtom. Att det var viktigt för Amber Heard att hela tiden ha kontakt med juryn för att de skulle se hennes beteende när hon svarade på frågor.

Det vi skrev om var om Amber har tittat så mycket på juryn som hon har gjort. Det ser inte bra ut för henne när hon vickar huvudet fram och tillbaka som en knasig fågel.
Citera
2022-05-17, 18:36
Medlem
Kingdoms avatar
Sitter juryn vänster i bild?
Citera
2022-05-17, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kingdom
Sitter juryn vänster i bild?

Ja precis, ur vår synvinkel alltså. Hon gör en rejäl huvudvridning mot dem varje gång hon svarar.
Citera
2022-05-17, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Det vi skrev om var om Amber har tittat så mycket på juryn som hon har gjort. Det ser inte bra ut för henne när hon vickar huvudet fram och tillbaka som en knasig fågel.

Precis, det ger bland annat ett mekaniskt intryck för mig med den automatiska huvudvridningen. Någonting själlöst.
Citera
2022-05-17, 18:46
Medlem
Hon är psykologiskt sjuk... det tragiska är att det måste offentliggöras på detta sättet för att Depp ska kunna rentvå sig själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in