2022-05-17, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Nej det gjorde han inte. Stor crusch för Musk. Finns text men jag sitter på mobilen och kan ej leta upp. Hon som gjorde slut, och tog tillbaka när det passade.

Bevis, som lästes upp i rätten, vad Heard skrivit om Musk till en vän, kanske fick honom att vakna. Dagen efter gick pressen ut med att han ej skulle vittna till Heards fördel, men han kanske hoppas in i det längsta att vinna hennes kärlek och ändrar sig.

Kanske var det efter Heard-affären det blev kaos i huvudet hos Musk och han fick för sig att köpa Twitter?

Nu är de igång igen efter en kort paus.

Men nu måste Amber sluta stirra på juryn, jag pallar inte.
Senast redigerad av Fotboll12 2022-05-17 kl. 17:04.
Citera
2022-05-17, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kompjuter
Är det vanligt att man ser åt juryn så mycket som AH gör?!
Varenda svar och varje gång hon dricker...
Kan inte påminna mig att jag sett det så ofta under andra rättegångar.

Advokaterna brukar tala om för en klient att INTE göra det. För det är aldrig ett bra beteende och triggar juryn på ett negativt sätt.
Citera
2022-05-17, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Advokaterna brukar tala om för en klient att INTE göra det. För det är aldrig ett bra beteende och triggar juryn på ett negativt sätt.

Intressant. Hennes jury-stirrande kan vara ett tecken på ett dysfunktionellt team. De kanske är rädda att få sparken om de påpekar det olämpliga i jurytittandet?
Senast redigerad av Fotboll12 2022-05-17 kl. 17:14.
Citera
2022-05-17, 17:08
Medlem
Figzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kompjuter
Är det vanligt att man ser åt juryn så mycket som AH gör?!
Varenda svar och varje gång hon dricker...
Kan inte påminna mig att jag sett det så ofta under andra rättegångar.

Det är förmodligen inte vanligt att göra så, när man har god bevisföring för att vinna sitt fall.

Amber gör det medvetet för att fiska sympatier, emotionellt stöd av juryn för att hon tror det kommer hjälpa hennes sak, då hennes anklagelser mot Depp är till stor del substanslösa när det kommer till faktiska bevis mot honom.
Citera
2022-05-17, 17:18
Medlem
Amber svarar jättekonstigt på frågor om bråk med Johnny efter hennes Coachella-tripp. Av skäl jag inte vet är hon livrädd att säga fel – istället blir det nonsens-svar.
Citera
2022-05-17, 17:19
Medlem
L3nn4rts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
I början av rättegången minns jag att det var frågor kring det och då sa dom att det var tvärtom. Att det var viktigt för Amber Heard att hela tiden ha kontakt med juryn för att de skulle se hennes beteende när hon svarade på frågor.
Citera
2022-05-17, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L3nn4rt
I början av rättegången minns jag att det var frågor kring det och då sa dom att det var tvärtom. Att det var viktigt för Amber Heard att hela tiden ha kontakt med juryn för att de skulle se hennes beteende när hon svarade på frågor.

Var det alltså folk i hennes team som sa det?
Citera
2022-05-17, 17:24
Medlem
okok1s avatar
"Her true form".

Håller med.. Vilken vidrig människa Amber är.
Citera
2022-05-17, 17:29
Medlem
L3nn4rts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Var det alltså folk i hennes team som sa det?
Nej, nåt gäng amerikanska advokater eller om det var beteendevetare som kommenterade rättegången.
Citera
2022-05-17, 17:45
Medlem
okok1s avatar
Alla ljuger utom Amber.🤡
Citera
2022-05-17, 17:47
Medlem
LeCastles avatar
Hon är en riktig mardröm. Lider med Camille.

Citat:
Ursprungligen postat av Ariskaprinsessan

Amber Heard förstör hela feministrörelsen på egen hand. Det är historia vi bevittnar idag mina damer och herrar.

Alla människor har en man i sin familj som kan bli utsatt för kvinnliga psykopater som Amber.

Tror ingen gillar det.
Citera
2022-05-17, 17:51
Medlem
kompjuters avatar
Allt handlar om henne, ingen oro över JD i ljudupptagningarna.
Hon är verkligen sjuk den bruden 🤪
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in