2022-05-17, 18:49
Citat:
Ursprungligen postat av Kingdom
Sitter juryn vänster i bild?
Ja, de sitter på Johnnys sida, längs med rummet.
Det är därför Amber tittar ditåt och ser lidande ut...
Citera
2022-05-17, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Ja, de sitter på Johnnys sida, längs med rummet.
Det är därför Amber tittar ditåt och ser lidande ut...

Hennes jurystirrande, och hela beteendet kring det, har faktiskt gett mig ökat hopp om fällande dom, mot alla odds. Det är ett så jädra skumt beteende som jag tänker måste fästa sig hos juryn, men inte på det sättet Amber själv hoppas.

– Did you also notice how she stared at us all the time?
– Yeah that was some weird shit, sometimes I felt like she didn’t let me breathe.

Typ sånt snack kan jag tänka mig inom juryn.
Senast redigerad av Fotboll12 2022-05-17 kl. 19:02.
Citera
2022-05-17, 18:56
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Branogbitter
Hejhej. Jag arbetar inom vården med inriktning akutsjukvård och kan bekräfta att multipla slag med knytnäve
i ansiktet, med eller utan ringar, skulle ge upphov till skador som garanterat syns dagen efter och de närmaste dagarna efter det.
Sluta komma med påståenden när du bevisligen inte har koll.

Alla vet vad en blåtira är och hur svårt det är att dölja den. I övrigt beror det förstås på en mängd faktorer hur väl det syns. Argumentet här är fortfarande inte att Heard inte har skador som syns, utan att hon sminkat över dem. Det spelar ingen roll om du jobbar på en rymdstation, ett kategoriskt påstående att Heard inte fått skador som hon dolt, vilket är hennes utsaga, är inte korrekt.
Citera
2022-05-17, 19:06
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Alla vet vad en blåtira är och hur svårt det är att dölja den. I övrigt beror det förstås på en mängd faktorer hur väl det syns. Argumentet här är fortfarande inte att Heard inte har skador som syns, utan att hon sminkat över dem. Det spelar ingen roll om du jobbar på en rymdstation, ett kategoriskt påstående att Heard inte fått skador som hon dolt, vilket är hennes utsaga, är inte korrekt.
Man blir inte blå (eller röd, svart, brun osv för den delen) utan att det även uppstår svullnad i ansiktet. Ansiktet är känsligt, med tunn hud och ytliga kärl. Även om själva blånaden skulle gå att sminka över så går det inte att dölja den svullnad eller ojämnhet i huden som uppstår med smink. Det behöver man inte jobba på rymdstation för att förstå.
Dessutom, om man ser på de bilder och även videoklipp där hon medverkar bara dagen efter/ngn dag efter den påstådda misshandeln så ler hon, har obehindrad och avslappnad mimik, något som inte heller är sannolikt om man har ont i ansiktet.
Citera
2022-05-17, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
"Her true form".

Håller med.. Vilken vidrig människa Amber är.
Men ack så intressant, visst..? 🙃
Citera
2022-05-17, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutusDidactus
Men ack så intressant, visst..? 🙃

Det här är ju ett unikt event. Den insikten har liksom kommit smygande för mig.

Förhoppningsvis kan det vi ser framför oss bidra till att andra psykfall av Ambers kaliber undviker att begå sådana här övergrepp eftersom de nu inser att sådant här inte kommer sopas under mattan framöver. Den gubben går inte längre.
Senast redigerad av Fotboll12 2022-05-17 kl. 19:16.
Citera
2022-05-17, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Det här är ju ett unikt event. Den insikten har liksom kommit smygande för mig.

Förhoppningsvis kan det vi ser framför oss bidra till att andra psykfall av Ambers kaliber undviker att begå sådana här övergrepp eftersom de nu inser att sådant här inte kommer sopas under mattan framöver. Den gubben går inte längre.

Tydligen var juryn illa berörda av samtalen som spelades upp och stirrade ner på sina skor nästan hela tiden.
Citera
2022-05-17, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Tydligen var juryn illa berörda av samtalen som spelades upp och stirrade ner på sina skor nästan hela tiden.

Det är också de enda tillfällena, som jag märkt, där Amber inte tittar på juryn, utan tittar ned hon också.

Så när juryn äntligen får lite andrum från stirrandet, vad händer då istället? Jo då får de lyssna på långa inspelningar där Amber beter sig som ett psycho.
Senast redigerad av Fotboll12 2022-05-17 kl. 19:38.
Citera
2022-05-17, 19:48
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson

- Fått repeterade slag i ansiktet av en hand som har ringar.
- Brutit näsbenet.

Bilderna visade att hon var i perfekt skick.

Do the math.

Citat:
Ursprungligen postat av Finmanniska
Hon är psykologiskt sjuk... det tragiska är att det måste offentliggöras på detta sättet för att Depp ska kunna rentvå sig själv.

Hon fick uttalande diagnoser och han har redan rentvått sig själv hos alla som följt rättegången men det finns lyktstolpar som säger att det inte är sant för att Amber inte har samtyckt.
Senast redigerad av LeCastle 2022-05-17 kl. 19:51.
Citera
2022-05-17, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Det är också de enda tillfällena, som jag märkt, där Amber inte tittar på juryn, utan tittar ned hon också.

Så när juryn äntligen får lite andrum från stirrandet, vad händer då istället? Jo då får de lyssna på långa inspelningar där Amber beter sig som ett psycho.

Amber är en av dessa människor som är vana att ljuga och komma undan med det för att hon gaslightar folk och manipulerar dem. Men nu så ställs allt hon sagt och gjort under de senaste åren mot varandra. Och de stämmer inte. Som det att hon inte självmant ville ge foton där det syntes att hon var misshandlad för hon tycker inte "that's not my job".
Citera
2022-05-17, 19:57
Medlem
Det som slår mig först nu är att hon inte ville ha misslyckats med sitt äktenskap, utan hon måste ha varit utsatt och inte bara tråkigt frånskild.
Citera
2022-05-17, 20:05
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Amber är en av dessa människor som är vana att ljuga och komma undan med det för att hon gaslightar folk och manipulerar dem. Men nu så ställs allt hon sagt och gjort under de senaste åren mot varandra. Och de stämmer inte. Som det att hon inte självmant ville ge foton där det syntes att hon var misshandlad för hon tycker inte "that's not my job".

De senaste 10 min. har hon sagt att hon slagit honom vid andra tillfällen. Det här blir bara bättre och bättre!

Citat:
Ursprungligen postat av Ariskaprinsessan
Johnny Depp hölls sig lugnare och var betydligt charmigare än sängbajsaren Amber Heard i stolen. Sen har Amber Heard till skillnad mot Johnny ett oerhört slagvänligt ansikte. Jag är personligen imponerad över att Johnny inte har klippt till bajserskan. Well done Johnny! You are my Hero!

(sug min kuk evilhoney)

I Johnnys skor så tror jag att flera människor hade slagit henne. Med all rätt dessvärre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in