2022-05-08, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Även om jag håller med dig så tror jag säkert hon haft det svårt. De har levt i en mkt ohälsosam knark-symbios tillsammans och det har urartat fullständigt, hon har säkert inte Depps höga toleransnivå. Och så kommer nävarna fram (Ambers) i vin/kokaindimmorna.

Men jag kan absolut förstå hopplösheten.
"Inte bra. Min kärlek är en knarkare och nu har han "gjort" mig till en." Typ.

Tänker på läkarens ord till henne efter att hon slicat Depps finger med en flaska.
-How do you manage?

Att hennes berättelser är väldigt mycket ljug och uppförstorat betvivlar jag inte alls. Men säkert har hon varit med om saker man kan kalla "soul-crushing".
Allt talar för att hon redan när hon inledde sin relation med Depp så var hon bara ute efter hans pengar och berömmelse samt i tredje hand att krossa honom för att få uppmärksamhet. Henne alkohol och drogbruk skedde för det mesta med hennes gamla kompisar som parasitbodde i Depps lägenheter. Hon hade måhända en svår barndom dock.
Citera
2022-05-08, 16:49
Medlem
Gerrard89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomSowell
Allt talar för att hon redan när hon inledde sin relation med Depp så var hon bara ute efter hans pengar och berömmelse samt i tredje hand att krossa honom för att få uppmärksamhet. Henne alkohol och drogbruk skedde för det mesta med hennes gamla kompisar som parasitbodde i Depps lägenheter. Hon hade måhända en svår barndom dock.
Jag läste att hon studerade Depp noggrant under lång tid för att bättre kunna förföra och manipulera honom sedan.
Citera
2022-05-08, 17:06
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Och söka lys på kvinnors misshandel mot män.

Jo och hur bissart det var att han blev bannad från filmer medan hon fick storroller. När det var ord mot ord. Enbart pga kön. Nu har det också visat sig att det är hon misshandlat, varit otrogen och skitit i deras säng.
Citera
2022-05-08, 17:28
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jo och hur bissart det var att han blev bannad från filmer medan hon fick storroller. När det var ord mot ord. Enbart pga kön. Nu har det också visat sig att det är hon misshandlat, varit otrogen och skitit i deras säng.

Precis! Man blir heligt förbannad. Och detta visar hur orättvist det är och många fördelar kvinnor har.
Citera
2022-05-08, 17:30
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Gerrard89
Jag läste att hon studerade Depp noggrant under lång tid för att bättre kunna förföra och manipulera honom sedan.
Båda era inlägg är högintressanta om ni vänligen kan bifoga länk/ar som visar att det ni påstår stämmer.
Citera
2022-05-08, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Båda era inlägg är högintressanta om ni vänligen kan bifoga länk/ar som visar att det ni påstår stämmer.
Detta är den bild jag fått genom att följa rättegången och fallet under ett par års tid, inget som går att visa med ett par länkar tyvärr. Det är naturligtvis ohälsosamt att leva med en missbrukare i synnerhet om detta leder till att man själv börjar missbruka, men jag kan verkligen inte förstå kålsuparteorin att bägge varit dumma. Den skyldiga är psykopaten Amber och hennes enda rimliga försvar är att hon är psykiskt störd.
Citera
2022-05-08, 18:52
Medlem
Citat:
Detta är den bild jag fått genom att följa rättegången och fallet under ett par års tid, inget som går att visa med ett par länkar tyvärr. Det är naturligtvis ohälsosamt att leva med en missbrukare i synnerhet om detta leder till att man själv börjar missbruka, men jag kan verkligen inte förstå kålsuparteorin att bägge varit dumma. Den skyldiga är psykopaten Amber och hennes enda rimliga försvar är att hon är psykiskt störd.

Det är ju inte försvar på något sätt att man är psykiskt störd varken moraliskt eller lagligt. Hon är helt absurd. Vad är det med hennes ansiktsmimik. Har hon insprutat något i sitt fejs?
Citera
2022-05-08, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Det är ju inte försvar på något sätt att man är psykiskt störd varken moraliskt eller lagligt. Hon är helt absurd. Vad är det med hennes ansiktsmimik. Har hon insprutat något i sitt fejs?

Det jag undrar är om hon har 50 miljoner dollar? Är det den pressen som gjort att hon skådespelat så dåligt under rättegången?
Senast redigerad av Fotboll12 2022-05-08 kl. 19:03.
Citera
2022-05-08, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Det jag undrar är om hon har 50 miljoner dollar? Är det den pressen som gjort att hon skådespelat så dåligt under rättegången?

Hon är 36 år gammal. Vilket gör att hennes karriär kanske kan vara över. Svårt att se i vilka sammanhang hon skulle ge extra glamour och glans till.

Amber Heard Net Worth:
$2.5 Million
What is Amber Heard's Net Worth and Salary?

Amber Heard is an American actress and model who has a net worth of $2.5 million. Although she initially tried to break into the modeling world, she later became a successful actress. Known for her starring roles in various films, Heard has also appeared on numerous television series. She is also known for her involvement in activism, especially in regard to LGBTQ rights.

https://www.celebritynetworth.com/ri...ard-net-worth/
Citera
2022-05-08, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Amber Heard Net Worth:
$2.5 Million

Jädrar det är ju inte i närheten.
Senast redigerad av Fotboll12 2022-05-08 kl. 19:18.
Citera
2022-05-08, 19:42
Medlem
Citat:

Säger inte att hon har planerat att få skadestånd av att säga (hitta på?) att hon blivit misshandlad av Depp, men det kan ha varit så. Det ser ut som en tanke i alla fall.

So, what is Johnny Depp’s net worth in 2022? Here’s what you need to know.

According to Celebrity Net Worth, Depp is worth a staggering $150 million as of April 2022.

The outlet notes that the actor earns $20 million per film and that his movies have made over $3.4 billion at the box office in America and $8.7 billion across the globe.

The actor reportedly earned $100 million annually in previous years and he became one of the highest-paid actors in Hollywood and the world.

He has made more than $200 million from his role in Pirates Of The Caribbean and the Alice In Wonderland franchise.
Citera
2022-05-08, 20:18
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:

Olika siffor.

Citat:
As of 2022, Amber Heard is already a multimillionaire with an estimated net worth of $8 million. The actress received a paycheque of $5 million for the first 'Aquaman' film. Moreover, she earned $10 million for the sequel, 'Aquaman and the Lost Kingdom'.

$15 miljoner fick hon alltså efter hon gick ut med sina falsarier om Deep. Plus alla miljoner extra som storroller ger i form av event, reklam mm. Så för henne har det ju varit en lyckad tid. Innan var hon väl B-klassen och hade tur att få $1 miljon för en film.

Men kommer ju knappast ha råd med $50 miljoner. Hon lär redan ha bränt en hel del på sina advokater. Blir högst troligt personlig konkurs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in