2022-05-23, 15:52
Medlem
Ännu en doktor kallas fram efter han som blev allt mer uppgiven.

Doktor Spiegel.

Hans rejäla huvudvridningar mot juryn påminner lite om Amber Heards.

Jag inte riktigt vart de ska med detta men han ger visuellt och röstmässigt ett skurkigt intryck – typ slafsig maffia-läkare.
Senast redigerad av Fotboll12 2022-05-23 kl. 16:06.
Citera
2022-05-23, 15:54
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
OK tack – ja nu börjar de prata om fingrar.

Ny look för Amber varje dag.

Johnny tittar för ovanlighets skull upp och ser på doktorn när denne påstår att en flaska inte orsakat Johnnys fingerskada.

Han håller nu kvar blicken på doktorn när denna pratar – jag tror Depp försöker utröna exakt hur värdelös doktorn är.

Bilden på den kapade fingertoppen visas. Det är obehagligt och Johnny tar ett djupt andetag.

En bild till som är ännu obehagligare. Som att Team Amber hoppas att chockeffekten ska få juryn att misstro flaska.

Doktor Moore påminner lite om Andy Richter utseendemässigt.

Nu Johnnys team.

Sa de att doktorn tar 1000 dollar i timmen för att ställa upp på sånt här?

Advokaten lyfter bland annat fram hur lite fakta doktorn haft tillgång till i detta fall.

Doktorn börjar stamma lite när han blir ifrågasatt. Han medger att han inte gjort ett enda försök att rekonstruera händelsen med flaskan.

Han ger inte ett förtroendeingivande intryck. Hans svar blir allt mer uppgivna.

Låt mig gissa: Han sett lite bilder och nån journal från skadan och är beredd att mot lukrativ betalning vittna om att Depp ljuger?

USA och deras expertvittnen, alltså ... så skamlöst. Härnäst kommer han väl säga att han styrka flaskvåldtäkten såhär 7 år senare genom en underlivsbesiktning....
Citera
2022-05-23, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Tack! Intressant. Det hade visserligen passerat en natts sömn från den påstådda telefonkastningen tills hon påstod sig SMS:a. Men ändå, det luktar lite skumt från hennes sida, hon sa ingenting om att hon eller nån annan hade gått ut och hämtat den

Ja, har dom inte gått ut o hämtat den än, så är det hon säger garanterat fake som fan

Kul nu med den här betalda skådespelaren. Som inte ens var där! Men försöker få det som att låta som att fingret inte skulle kunna ha rykt utav en flaska.
Citera
2022-05-23, 16:07
Medlem
Vad ska psykdoktorna egentligen vara där för? Vem hjälper det någon var han har studentundervisning och inne patienter och b
Citera
2022-05-23, 16:11
Medlem
Nu lär det snart bli en ”drugs and alcohol”-bonanza.

Jädrar vad skurkig doktor Spiegel är.

Johnnys advokat får möjlighet att bryta in och ifrågasätta doktorns meriter inom psykiatri-området som detta gäller – de verkar väldigt tunna.

Doktorn börjar bli sur över att bli ifrågasatt.

Nu Ambers advokat igen.

Vi har inte kommit långt med doktor Spiegels faktiska vittnesmål. Advokaterna framme hos domaren nu.
Senast redigerad av Fotboll12 2022-05-23 kl. 16:23.
Citera
2022-05-23, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Jag trodde det skulle var Johnny direkt idag men istället en doktor i vittnesbåset.

Vet någon här syftet med doktorns medverkan?
Han ska väl snacka lite skit om Depp, verkar det som. Men han ser jävligt shady ut alltså. Massmördare/zombie-look. Han har nog inte bara vitt mjöl i påsen.
Citera
2022-05-23, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Han ska väl snacka lite skit om Depp, verkar det som. Men han ser jävligt shady ut alltså. Massmördare/zombie-look. Han har nog inte bara vitt mjöl i påsen.

Den förste var den uppgivne doctor Moore och nu den skumme doctor Spiegel.
Senast redigerad av Fotboll12 2022-05-23 kl. 16:33.
Citera
2022-05-23, 16:29
Medlem
LeCastles avatar
Citat:

Det vrider sig i magen. Ambers team är inte bara fientliga och otrevliga. De ser inte friska ut heller. Jag tror de flesta ser igenom detta. Även hörselskadade.
Citera
2022-05-23, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Det vrider sig i magen. Ambers team är inte bara fientliga och otrevliga. De ser inte friska ut heller. Jag tror de flesta ser igenom detta. Även hörselskadade.

Ju längre den mycket skumme doctor Spiegel stannar i vittnesbåset desto mer skadar han Team Amber.
Citera
2022-05-23, 16:38
Medlem
Jag kollar inte på rättegången just nu då jag är på väg hem från jobbet, men det sitter alltså en helt random läkare och påstår att en flaska inte orsakade skadan på JD finger? Och den slutsatsen drog denna läkare baserat på en röntgenbild? Eller är jag ute och cyklar?

Inte alls desperat från AH och hennes team..
Citera
2022-05-23, 16:43
Medlem
Citat:

Han är ju som Dr Frankenstein. Men att han mal på så här känns ju märkligt. Nu blev det paus.
Citera
2022-05-23, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stifmeister89
Jag kollar inte på rättegången just nu då jag är på väg hem från jobbet, men det sitter alltså en helt random läkare och påstår att en flaska inte orsakade skadan på JD finger? Och den slutsatsen drog denna läkare baserat på en röntgenbild? Eller är jag ute och cyklar?

Inte alls desperat från AH och hennes team..

Till slut erkände den doktorn att han inte hade en aning om nånting angående Depps finger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in