2022-05-16, 23:41
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Vilken vidrig narcissist. Hon kan inte göra fel. Allt hon säger är 100% sant.

Fritt ur minnet

Heard (under ed i UK): "Jag har betalat 7 miljoner dollar till välgörenhet"

----
Camille: "Du har under ed sagt att du betalat 7 miljoner dollar till välgörenhet, stämmer det?
Heard: Ja det stämmer.
Camille: Men du har ännu inte betalat."
Heard: "Jo det har jag visst, jag har som intention att betala 7 miljoner dollar till välgörenhet.
Camille: "Men du har ännu inte betalat."
Heard: "jag har som intention att betala 7 miljoner dollar till välgörenhet.
Camille: "Men du har ännu inte betalat, ja eller nej."
Heard: "Eftersom Johnny stämde mig blev jag förhindrad"
Camille: "Du fick pengarna från Mr. Depp 13 månader innan han stämde dig och betalade inte omgående 7 miljoner dollar till välgörenhet som du proklamerat."
Heard: "Jo det har jag visst, jag har som intention att betala 7 miljoner dollar till välgörenhet."

osv
Senast redigerad av skoputs 2022-05-16 kl. 23:46.
Citera
2022-05-16, 23:42
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Hockney
"Så vitt jag vet." Korrekt, ingen ljudupptagning som styrker det påståendet, endast vittnesmålet. Dock ingen ljudupptagning där AH nekar till att det var "a practical joke" eller hur, eller så vitt du vet? DNA på avföringen togs aldrig, så korrekt igen. Sett till det stora hela inte det viktigaste kanske?

Heard fick ju frågor om detta idag, jag vet inte exakt vad hon sa. Det är alltid lätt att missa saker, så jag påpekar helst att saker är så vitt jag vet. Men chauffören verkar inte ha utvecklat mer om Heards påstådda kommentar och hon inte förnekat den. Att det var ett förfärligt practical joke som gick fel innebär ju att det Heard lämnade bajset i sängen medvetet men motsäger inte att det var hundbajs.

I det stora hela är väl sanningen om bajset i sängen viktigt. Om det skulle stämma att Heard själv bajsat i sängen framstår hon verkligen som rätt störd. Dessutom innebär det att hon ljuger rätt ohämmat. Stämmer hennes version betyder det något helt annat. Depp framstår då som så paranoid och utan koll pga drogerna som Heard påstår och det har också betydelse för händelsen i maj 2016 då Depp efter att hans mot dött kommer för att besöka Heard och polisen tillkallas.

Depps fangirls har ju gjort mycket av bajsandet, men ingenting motsäger Heards berättelse som verkar helt plausibel så långt att det är hunden som bajsat i sängen. Såvida det inte finns bevis för att det är mänsklig avfyring ser jag inga skäl att anta det. Det är då något Depp fått för sig. Och en internet-sanning fangirlsen gjort propaganda av på ett mycket otrevligt sätt.
Citera
2022-05-16, 23:45
Medlem
Bra korsförhör! Ledde inte Amber på att hon inte betalat in pengar som hon hade lovat. Och att det mycket väl kan betyda att hon ville framstå på ett visst sätt, att det skulle se bra ut men att hon behöll pengarna bedrägligt nog.

Men hon ljög även över att JD slagit henne, för att hon skulle ha framgång som en kvinna som har blivit så illa behandlad, men hon visste inte riktigt säkert om JD hade knäckt hennes näsa eller kört en trasig flaska i henne. Hon ville ju skapa sig en storyline.

Såå hon ljuger ihop något när det passar.
Citera
2022-05-16, 23:46
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Fritt ur minnet

Heard (under ed i UK): "Jag har betalat 7 miljoner dollar till välgörenhet"
Camille: "Du har under ed sagt att du betalat 7 miljoner dollar till välgörenhet, stämmer det?
Heard: Ja det stämmer.
Camille: Men du har ännu inte betalat."
Heard: "Jo det har jag visst, jag har som intention att betala 7 miljoner dollar till välgörenhet.
Camille: "Men du har ännu inte betalat."
Heard: "jag har som intention att betala 7 miljoner dollar till välgörenhet.
Camille: "Men du har ännu inte betalat, ja eller nej."
Heard: "Eftersom Johnny stämde mig blev jag förhindrad"
Camille: "Du fick pengarna från Mr. Depp 13 månader innan han stämde dig och betalade inte omgående 7 miljoner dollar till välgörenhet som du proklamerat."
Heard: "Jo det har jag visst, jag har som intention att betala 7 miljoner dollar till välgörenhet."

Ja, det var ju helt klart en lögn och överdrift av Heard, men speciellt sexigt var det inte. Nu har jag faktiskt följt rättegången live, och den utfrågningen var förfärligt långdragen och ointressant.

Heard jämförde med att man säger att man köpt ett hus även om man bara lagt handpenning, men det håller ju inte riktigt.
Citera
2022-05-16, 23:49
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Bra korsförhör! Ledde inte Amber på att hon inte betalat in pengar som hon hade lovat. Och att det mycket väl kan betyda att hon ville framstå på ett visst sätt, att det skulle se bra ut men att hon behöll pengarna bedrägligt nog.

Men hon ljög även över att JD slagit henne, för att hon skulle ha framgång som en kvinna som har blivit så illa behandlad, men hon visste inte riktigt säkert om JD hade knäckt hennes näsa eller kört en trasig flaska i henne. Hon ville ju skapa sig en storyline.

Såå hon ljuger ihop något när det passar.

När visste hon inte riktigt det menar du? Hon påstår ju att Depp gjort båda sakerna mot henne.
Citera
2022-05-16, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
När visste hon inte riktigt det menar du? Hon påstår ju att Depp gjort båda sakerna mot henne.

När hennes näsa inte var knäckt så förstod hon nog det. Redan efter en timme eller kanske bara inom fem minuter.

Hon beskrev hur hon vaknade i ett rum och såg att det vara krossat glas omkring henne, men hon säger att hon då bad till Gud att han inte använt en trasig flaska i henne.
Citera
2022-05-16, 23:53
Medlem
Ariskaprinsessans avatar
Citat:
Heard fick ju frågor om detta idag, jag vet inte exakt vad hon sa. Det är alltid lätt att missa saker, så jag påpekar helst att saker är så vitt jag vet. Men chauffören verkar inte ha utvecklat mer om Heards påstådda kommentar och hon inte förnekat den. Att det var ett förfärligt practical joke som gick fel innebär ju att det Heard lämnade bajset i sängen medvetet men motsäger inte att det var hundbajs.

I det stora hela är väl sanningen om bajset i sängen viktigt. Om det skulle stämma att Heard själv bajsat i sängen framstår hon verkligen som rätt störd. Dessutom innebär det att hon ljuger rätt ohämmat. Stämmer hennes version betyder det något helt annat. Depp framstår då som så paranoid och utan koll pga drogerna som Heard påstår och det har också betydelse för händelsen i maj 2016 då Depp efter att hans mot dött kommer för att besöka Heard och polisen tillkallas.

Depps fangirls har ju gjort mycket av bajsandet, men ingenting motsäger Heards berättelse som verkar helt plausibel så långt att det är hunden som bajsat i sängen. Såvida det inte finns bevis för att det är mänsklig avfyring ser jag inga skäl att anta det. Det är då något Depp fått för sig. Och en internet-sanning fangirlsen gjort propaganda av på ett mycket otrevligt sätt.

De oerhört få som jag stött på som försvarar eller tror på Heard är enkom vänsterpartister. Kan det möjligen vara så att du själv är en del av det gänget? Ni brukar ju ha fel i grupp.
Citera
2022-05-16, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
https://www.svd.se/a/k6gBoj/amber-he...-for-overgrepp

Citat:
Bråket eskalerade enligt Heard till fysiska våldsamheter, där Johnny Depp kastade in henne i ett pingisbord. Han ska ha slitit upp hennes nattlinne och enligt Heard var hon nästan naken och utlämnad när han begick övergreppet.

Hon förstod först efter en stund att han hade använt en glasflaska, då hon såg flera flaskor ligga krossade på golvet intill henne efter bråket.

– Jag såg mig omkring och såg så mycket krossat glas. Jag tänkte ”Snälla gud, låt inte flaskan ha varit trasig”, sade hon.

Hur kan man inte veta om man blivit penetrerad av en trasig flaska?

Hon blev dessutom förvånad över de trasiga flaskorna omkring henne.

Citat:

Hon verkar ju ligga på golvet, där förstod hon först efter en stund att han använt en glasflaska för det låg glassplitter omkring henne.
Citera
2022-05-17, 00:02
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ja, det var ju helt klart en lögn och överdrift av Heard, men speciellt sexigt var det inte. Nu har jag faktiskt följt rättegången live, och den utfrågningen var förfärligt långdragen och ointressant.

Heard jämförde med att man säger att man köpt ett hus även om man bara lagt handpenning, men det håller ju inte riktigt.

Vad tyckte du om hennes misshandelsbeskrivningar med knäckt näsa, blåtiror, slag över ansikte och rygg, i förhållande till fotona från diverse galor och tv-soffor dagen efter?

Det är uppenbart att människan ljuger och det är skrämmande att så många tar hennes parti utan att faktakolla. Inte en skråma fanns på fotona. Hade inte dessa blamerande bildbevis funnits skulle de flesta ha trott på Heard. Kusligt.
Senast redigerad av skoputs 2022-05-17 kl. 00:34.
Citera
2022-05-17, 00:02
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutusDidactus
Har varit med om kluster b-personligheter i mitt liv och det här fallet har fascinerat mig med det i backspegeln. Hon är klockren kluster B, frågan är bara på vilken nivå men det har ju doktorn redan fastställt.
Med det sagt, inget fan av Depp men shiet vad jag unnar honom hans redemption såhär i offentligheten. Mysfaktorn är hööög!

Till de som påpekar hans droganvändande; han var redan inne i den svängen på en hanterbar nivå innan (på så sätt att hans liv och relationer fungerade bra). När psychot kom in i bilden blev det som en lugnande medicin, med alkohol, piller och what not. Vem skulle inte?!

Det är typ nu nu jag känner att man kan andas ut. Tidigare så verkade det bara vara jag som hade den tanken.

Kluster B hundra procent.
Men inom psykiatrin är man väldigt blygsam att ge nån stämpeln narcissist eller sociopat. Efter att ha sett allt det här så tror jag att hon är det sistnämnda om man summerar allt.

Med alla bevis som presenterats så uppfyller hon kriterierna för både borderline och histrionisk.

Det är en luftrenare att hela världen får beskåda vad kvinnlig psykopati innebär och att alla borde vara vaksamma på hur det fungerar. Samt att det inte är så ovanligt som många kanske gärna vill tro.

Citat:
Ursprungligen postat av Ariskaprinsessan
De oerhört få som jag stött på som försvarar eller tror på Heard är enkom vänsterpartister. Kan det möjligen vara så att du själv är en del av det gänget? Ni brukar ju ha fel i grupp.
Senast redigerad av LeCastle 2022-05-17 kl. 00:08.
Citera
2022-05-17, 00:04
Medlem
Citat:

Du som har så dåligt kritiskt tänkande, hur ställer du dig till att i stort sett alla experter säger emot heard? Du antar alla är fanboys elle girls, vilket visar hur lite du hänger med och bara läser massmedia.
Du är oerhört pinsam och oerhört irriterande. Du har inga vettiga resonemang då du uppenbart ignorerar alla motargument som har bevis bakom sig. Nu blir din favvorittjej förhörd på riktigt och hennes historia faller på en gång, satt du och grät då? Tror fan det!
Man ser hur hon blir irriterad och hennes mask faller helt, men enligt dig så beter dig folk som henne i den situationen?
Näfan hoppas du blir av me dmod posten, för du gör säkert flashback sämre med att vara mod.
Citera
2022-05-17, 00:21
Medlem
Giant Squids avatar
Bästa. När Heards advokvater visar henne Milanisminket och frågar henne om det var sådant hon använde för att täcka sina blåmärken.
Bara det att Milaniserien inte kom ut förräns 2017, efter Depp och Heard varit gifta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in