Han har säkert nämnts men tål att dras fram igen. Leif GW Persson är ingen rolig kille när han är bakis... och när han inte är det eller är full eller trött eller pigg eller ...
Varfor tycker du han ar otrevlig? Han kan vara Sveriges mest overskattade musiker och lite arrogant, men de ganger jag varit runt honom har han varit professionell och pratat med alla som velat fraga honom saker. Forsta gangen var en gang nar jag var ung och fragade idiotiska detaljerade fragor om volympedaler och han svarade professionellt och dolde sin irritation.
Eddie Meduza var rätt otrevlig när han var full har jag hört. Nån som kan bekräfta lr dementera?
Jag kan tänka mig att det var en person som kunde vara både ett totalt rövhål och riktig hyvens kille. Kanske inte på samma gång men något säger mig att han var både höga berg och djupa dalar eller hur man bäst ska beskriva det.
Dock kan jag inte tänka mig att det var en persom med massa divaliteter för sig.
Jag kan tänka mig att det var en person som kunde vara både ett totalt rövhål och riktig hyvens kille. Kanske inte på samma gång men något säger mig att han var både höga berg och djupa dalar eller hur man bäst ska beskriva det.
Dock kan jag inte tänka mig att det var en persom med massa divaliteter för sig.
Jag har träffat Herr Norstedt en gång, och han var (trots sitt barnsliga och helt galna sätt) en riktig hyvens grabb. Det fanns inte det minsta ont i den mannen. Tragiskt att han gick bort. Sen får folk ha vilka åsikter dom vill om honom....
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!