Ja, hatar också Jonas Gardell. Kollade på hans "standup show" på TV nyss. Dryg jävel. Sen envisas han med att röra sig bögigt liksom bara för att markera.
Gardell är värst av dom alla. Kan inte med honom, vare sig privat eller i professionella sammanhang.
Det är kö inne på 7 Eleven. Lång kö, kanske 10 personer. In kommer Gösta "Papphammar" Ekman och går direkt fram till kassan före alla andra och ber att få köpa cigaretter. Då ropar nån: "Ställ dig i kö!" Han ignorerar
och får sitt paket och går ut.
Annars tycker jag att människor som rör sig omkring kändisar
kan vara mer stroppiga än kändisarna själva.
De allra stroppigaste jag träffat på är de som arbetar
inomn kulturlivet på tex teatrar och jobbar med de
kända skådisarna som producenter, regissörer etc.
Hasse Alfredson var rätt otrevlig förut och stod gärna och rökte i kön till bankomatren på Nybrogatan på Östermalm i höjd med Åhlén. Det osade fan men han sket i det.
Hasse Alfredson var rätt otrevlig förut och stod gärna och rökte i kön till bankomatren på Nybrogatan på Östermalm i höjd med Åhlén. Det osade fan men han sket i det.
Hasse är en dubbelnatur, ena dagen är han kolugn andra grinig som fan, kan ju ha med spritandet och göra, fråga de ungar som växte upp i Högberga på Lidingö om Hasse vinglade runt naken i trägården emellanåt
Måns Möller kan jag tänka mig är fullständigt avskyvärd. Efter sitt framträdande i "På Spåret" så ligger även Kjell Bergqvist mycket långt ner på min lista, han skämde verkligen ut sig totalt. Jonas Karlsson ger jag inte heller mycket för, pinsamt att han ens får plats i tv-rutan.
Den otrevligaste/drygaste av alla måste ändå vara Stefan Sauk.
En kompis till till en kompis till mig, som är polis, var på väg hem i sin privata bil.
Bilen bakom kör väldigt nära och tutar och har sig. (Vägen var smal och det gick inte att köra om)
Till slut tröttar polisen, stannar bilen och går ut. Detsamma gör natuligtvis tuppen Sauk. Därefter kommer följande ordväxling, aningen dramtatiserad av undertecknad, men med den huvudsakliga kontentan intakt:
Polisen: Vad tror du att du håller på med?
Sauk: Hörru du, du ska ta det jävligt lugnt. Vet du vem jag är?
Polisen: Hörru du Stefan Sauk, nu lugnar du ner dig. Jag är polis. Gå och sätt dig i bilen igen innan jag griper dig.
Varpå Stefan Sauk går tillbaka med svansen mellan benen till sin bil.
Jag blir mycket tillfredsställd när jag tänker på den här situationen.
ha ha ha ha ha ha. Fantastiskt roligt. Synd att inte killen hade kamera med sig.
P.S. Sluta upp med alla löjliga "Jag såg honom på TV och han var otrevlig/trevlig kommentarer". Det kan väl vem som helst räkna ut att de inte visar sitt rätta jag i rutan.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!