2008-08-04, 22:49
Medlem
HolySimons avatar
Lyncha mig gärna - men Astrid Lindgren var riktigt jävla otrevlig på äldre dar.

Påtänd Frank Andersson är inte heller trevlig. Jävligt läbbig.
Allra helst när man efter en redig fottramp försöker be om ursäkt och man ser hur han knyter både nävar och ögon.
Citera
2008-08-04, 22:51
Medlem
HolySimons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RigmorMortis

Ulf Nilsson/Expressen verkar inte alltför sympatisk.

[/b]

Alla på Expressen är svin. Faktiskt. Allra helst Kärringen Hobohm, som gått över till DN. Hon var ärkeksugggan.
Citera
2008-08-04, 23:30
Medlem
Secunduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaspen
Jag har träffat honom flera personer och känner flera av hans "vänner" som intygar samma sak. Du å andra sidan ljuger arslet av dig. Enkelt.

Jag har alltså träffat Gene Simmons, något som skedde en förmiddag på Manhattan i New York 2006. Med sig hade han bland andra sin affärspartner Rich Abramson. Till skillnad från andras negativa upplevelser så var mitt möte med honom bara trevligt. Bland annat frågade han var jag och mitt sällskap kom ifrån för att därefter svänga sig med ett par svenska fraser.

Vilket av ovanstående menar du är osanning och vad har du för belägg för att så "enkelt" anse det vara en lögn? Övertyga mig och de av trådens övriga läsare som eventuellt bryr sig, tack.

(Sorry till er andra för att vara OT här.)
Citera
2008-08-05, 00:07
Medlem
Gerras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DownPoison
va?
Sveriges bästa band, TKU, dedicerade sin skiva "Djävulsvingar över kapellet" bl.a. till "Dreten & Backyard Ladies".

Det har sagts att Dregen ska bli putt om man kallar honom för just "Dreten". När jag träffade honom bestämde jag mig för att testa det, och jag var alltså dryg med flit. Dregen hade all rätt i världen att bli bråkig och jobbig, men han tog det med en klackspark och han var juste som fasen mot mig fast jag alltså inte hade förtjänat det.

Jag bestrider alltså delar av dina påståenden om Dregen. Det är inte otrevligt el. obehagligt av honom att s.a.s. "spela cool". Det är OK för honom att föra sig på det viset eftersom han har täckning för det. Men du har rätt i övrigt; Han är verkligen inte bäst, och han ser ut som skit
Citera
2008-08-05, 00:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HolySimon
Påtänd Frank Andersson är inte heller trevlig. Jävligt läbbig.
Allra helst när man efter en redig fottramp försöker be om ursäkt och man ser hur han knyter både nävar och ögon.

Jag kan tänka mig att betala en hel del för att lära mig knyta ögonen.
Citera
2008-08-05, 00:12
Medlem
Pseud0nyms avatar
Jan Guillou, Michael Jackson och han programledaren för Sanningens Ögonblick.
Citera
2008-08-05, 02:09
Medlem
Tupamarus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HolySimon
Alla på Expressen är svin. Faktiskt. Allra helst Kärringen Hobohm, som gått över till DN. Hon var ärkeksugggan.

Alla på Expressen lär i logkens namn inte stämma, men Ulf Nilsson är ett praktarschle förutom att han är en skrattretande dålig journalist. Tevetyckaren Anders Björkman är en tragisk och otrevlig existens som desutom är ett praktfullt nersupet riksfyllo.
Citera
2008-08-05, 02:30
Medlem
capmacs avatar
Otrevligast: Ingvar Oldsberg. Lismande jävel när kameran är på, otrevlig dryg och elak när den är av.

Smådryg: Eric Gadd

Småcool: Kristian Luuk, före han fick lite hybris...

Trevligast: Magnus Härenstam.

Största bluffen: DiLeva.

/capmac
Citera
2008-08-05, 02:49
Medlem
kaspens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Secundus
Jag har alltså träffat Gene Simmons, något som skedde en förmiddag på Manhattan i New York 2006. Med sig hade han bland andra sin affärspartner Rich Abramson. Till skillnad från andras negativa upplevelser så var mitt möte med honom bara trevligt. Bland annat frågade han var jag och mitt sällskap kom ifrån för att därefter svänga sig med ett par svenska fraser.

Vilket av ovanstående menar du är osanning och vad har du för belägg för att så "enkelt" anse det vara en lögn? Övertyga mig och de av trådens övriga läsare som eventuellt bryr sig, tack.

(Sorry till er andra för att vara OT här.)

Som grund for att han ar ett arsle har jag mina egna moten med honom. Dessutom mina vanners intryck. Dessutom erkanner han sjalv att han ar ett arsle och otrevlig (hans soloplatta heter Asshole), hans bok Kiss And Makeup och hans hansynslosa agerande under de senaste 20 aren gor att jag drar slutsatsen att han faktiskt ar ett arsle. Mot allt detta vager att du faktiskt sager att han ar riktigt trevlig.
Citera
2008-08-05, 10:14
Medlem
Chronicals avatar
En kompis satt i våras och lekte med sin son på Lidingö en söndag, Torsten Flinck gick omkring med bara en sko, pratade med sig självt och andra, mumlade och skrek om vartannat.. I timtals dessutom..

Inte så otrevligt direkt, men iaf obehagligt om man nu är skraj för Torsten..

-Att gå ut på stan kostar mig 2 st Stetsolid! Sa han i Aftonbladet, han fick nog i sig lite mer än så

Hmm, kom på att samma polares syrra fick en Amerikansk veranda byggd av Timell, i det där tvprogrammet. Hon berättade att han sken upp med sitt lama leende framför kameran, men var jävligt otrevlig och divig mellan tagningarna. Typ pratade inte med någon annan än sin assistent.
Senast redigerad av Chronical 2008-08-05 kl. 10:18.
Citera
2008-08-05, 11:56
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av capmac
Trevligast: Magnus Härenstam.

Mycket möjligt. Har dock varit med när herr Papphammar knuffat min vän av en spårvagn i Göteborg med orden "ut, ungjävel", för att vännen min var lite högljudd. Men detta är många år sedan. Han har säkert blivit trevligare nu.
Citera
2008-08-05, 12:07
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaspen
Som grund for att han ar ett arsle har jag mina egna moten med honom. Dessutom mina vanners intryck. Dessutom erkanner han sjalv att han ar ett arsle och otrevlig (hans soloplatta heter Asshole), hans bok Kiss And Makeup och hans hansynslosa agerande under de senaste 20 aren gor att jag drar slutsatsen att han faktiskt ar ett arsle. Mot allt detta vager att du faktiskt sager att han ar riktigt trevlig.

Ni kan ju faktiskt båda ha rätt. Om andra kan man säga att de kanske hade en dålig dag. Om Gene kanske man kan säga att han hade en bra dag när han stötte på Secundus. Kanske är han inte så genomruttet otrevlig som erfarenheten visar eller så hade han inte slagit tån i tröskeln än och därmed fått hela dagen förstörd under mötet som Secundus berättar om.
.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in