2010-03-18, 10:49
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalleSpanarn
Ja, han var ju ingen sölis i hotellbaren precis. Var Sällskapsresan hans första och sista filmroll?
90-talist?
http://www.imdb.com/name/nm0959856/
Citera
2010-03-18, 11:04
Medlem
Enligt någon gammal källa försörjer sig karln på diverse ströjobb, programledare o konferencier typ.
Citera
2010-03-18, 11:35
Medlem
Klamydiatorsks avatar
Träffade Jesper Blomqvist i samband med en Djurgårdsmatch. Han var trevlig och svarade artigt på mina frågor och hyllningar kring hans tid i Man United. Det märktes dock att han inte var så värst intresserad av att prata med mig, en småfull fotbollsnörd. Han verkar dock vara en mycket sympatisk person denna Jesper.

Min far satt på arlanda för några månader sen på väg till Bryssel. Han sitter i någon folktom bar. Han har lagt sin rock på barstolen brevid honom, efter ett tag kommer det en barsk man och sätter sig på farsgubbens rock. Det visar sig vara Lars Ohly. Farsan säger då "oj ursäkta jag kan flytta på min rock" varpå Ohly svarar "tycker jag fan du kan ta å göra!". Påpekar ännu en gång att baren var mer eller mindre TOM.

Har två historier om Martin Timell. Första: En av mina polare la golv åt Timell & Co på Äntligen hemma. Timell var tydligen en stroppig jävel som sen när programmet sändes tog på sig äran för golvet!
Andra: Timell ska ha ring å skällt ut ett av mina ex när hon jobbade i någon reception. Det handlade om något paket som inte kommit fram. Klassikern "vet du vem jag är?!?!?" användes både en och två ggr. Samt att han påpekade att han "skulle göra livet surt" för exet.
Citera
2010-03-18, 11:52
Medlem
scenemasters avatar
Marilyn Manson är (var) förjävla otrevlig backstage. Vrålar åt alla och behandlar sina anställda som skit. Även oerhört asocial och paranoid. Jävla freak.

Slipknot däremot var jävligt trevliga. Pratade om allt mellan himmel och jord.
Citera
2010-03-18, 11:56
Medlem
scenemasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klamydiatorsk
Har två historier om Martin Timell. Första: En av mina polare la golv åt Timell & Co på Äntligen hemma. Timell var tydligen en stroppig jävel som sen när programmet sändes tog på sig äran för golvet! ...

Stämmer helt korrekt, fast det är ju uppenbart om man sett mer än ett program.
Citera
2010-03-18, 12:01
Medlem
Hans Mosesson (ICA-stig o andra avenyn) är en dryg och sur snubbe som ser sig själv som superstjärna. När jag råkade stöta till honom med armen mitt i stor trängsel i ett köpcenter blev han urförbannad och körde med sin arroganta JR-stil. Jag bad ändå om ursäkt två gånger och han ville ha ersättning för detta.
Citera
2010-03-18, 12:32
Medlem
Benny Andersson är en för jävla go snubbe. Har supit ihop med honom i en taxi en gång, och då snackade vi om det mesta mellan musik, livet och annat.
Citera
2010-03-18, 15:17
Medlem
HeligaMärtas avatar
Citat:
Hans Mosesson (ICA-stig o andra avenyn) är en dryg och sur snubbe som ser sig själv som superstjärna. När jag råkade stöta till honom med armen mitt i stor trängsel i ett köpcenter blev han urförbannad och körde med sin arroganta JR-stil. Jag bad ändå om ursäkt två gånger och han ville ha ersättning för detta.

Asså tror du själv på allt du skriver?
Citera
2010-03-18, 15:33
Medlem
epost72s avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av HeligaMärta
Asså tror du själv på allt du skriver?

Just i fallet Hans Mosesson (ICA-stig o andra avenyn) tror jag utan förbehåll CalleSpanarn.
Hans Mosesson utstrålar han just en dryg och sur snubbe som ser sig själv som superstjärna mao är han jävligt dålig skådis, han är sig själv i alla roller.
Alternativt är han en bra skådis som dock har svårt att skilja sig från sin karaktär i verkligheten.
Citera
2010-03-18, 15:56
Medlem
Detta är sant. Hans Mosesson var otrevlig och rätt obehaglig också för den delen, han har en jävligt intensiv blick den mannen. Han kanske inte är sån mot alla, men den här gången var han i alla fall väldigt otrevlig!
Citera
2010-03-18, 17:26
Medlem
Ratads avatar
Grabbarna i Bullet är trevliga!
Citera
2010-03-18, 17:52
Medlem
Reine Wisell är trevlig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera