2005-09-13, 14:08
Medlem
Laments avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Webbhilda
Ma***n Tim*ll såg konstig ut på teve häromdan. Helskägg, rakad skalle och helplufsig i nyllet. Vad har hänt?
Han var tydligen i "spritbråk" i TV eller något sånt!

Läste alltså detta på nån tidningsrubrik när jag var på stan tidigare idag, har dock inte sett något på Internet konstigt nog.
Citera
2005-09-13, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lament
Han var tydligen i "spritbråk" i TV eller något sånt!

Läste alltså detta på nån tidningsrubrik när jag var på stan tidigare idag, har dock inte sett något på Internet konstigt nog.

Det står på nätet i Expr om att man inte ska skämta om Oldsberg just nu. Har inget med Timells hälsa att göra. Tror jag, man kan ju aldrig så noga veta....
Citera
2005-09-13, 14:17
Medlem
Webbhildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyborg Baleout
Han har väl varit sjukskriven tre månader. Stod i Exp häromdan.
Ja, har nog läst nåt sånt ja. Någon som vet varför? Han såg lite "medicinerad" ut.
Citera
2005-09-13, 14:19
Medlem
skvimpens avatar
sven wolter ska vara en idiot. mina föräldrar bodde grannar med honom för en massa år sedan och han var tydligen en riktig 'skitstövel' enl min pappa.
Citera
2005-09-13, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PiLLerILLer
Riktigt trevliga typer:
skinny puppy

Aaaah.. mina gamla favvisar. Du har bra musiksmak Miss Iller...
Citera
2005-09-14, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flinta82
Någonting som jag har funderat på är vilka kändisar som verkar vara otrevliga resp. trevliga typer rent privat. Dryga, diviga eller allmänt otrevliga, det är intrycket som räknas. Personligen tycker jag Stefan Sauk verkar vara högst osympatisk medan Anders Berglund och Lasse Kronér verkar vara riktiga svärmorsdrömmar. Andra kändisar som verkar vara otrevliga är Magnus Hedman och Clas af Geijerstam. Några belägg för att det stämmer har jag inte men det är mina intryck av ovanstående i alla fall. Någon som vill fylla på?

jag träffade veronika hart på en strippklubb på 42:a gatan i new york. Väldigt trevlig. berättade lite grann om sitt liv och hur filmning gick till på 70-talet. Jag har tom en bild där hon sitter och skrevar näck i mitt knä.
Citera
2005-09-14, 01:43
Medlem
apskeletts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Object
Har hört följande från någorlunda säker källa.
Bruce Dickinson - Iron Maiden - Genomsympatisk.
Rob Halford - Judas Priest - Ett riktigt praktarsel.
inte träffat bruce men rob däremot och han var hr genomsympatisk. (undrar vilken din källa är f.ö, har inte träffat en rockjournalist de senaste 20 åren som sagt ett ont ord om rob. bokstavligt talat, inte en enda)

hr mcbrain i maiden är också en trevlig prick men tyvärr lika begåvad som han ger sken av

f.ö har jag lagt märke till att de flesta kändisar, politiker, skådisar etc, blir betydligt mer sympatiska när de inte längre är i rampljuset, vilket ju inte är så konstigt
Citera
2005-09-15, 10:43
Medlem
Cyndee Peeters

Cindy Peeters var inbjuden en gång som körledare på ett läger för måååånga år sedan som jag var med på...

Fy fan vad hon var otrevlig!! Arrogant,överlägsen,ointresserad,skällde på folk...

Visserligen tänkte jag att hon kanske hade PMS el ngt/"dålig dag" men det måste väl finnas gränser o inte beter man sig så överhuvudtaget på ett jobb då ska man inte vara där

ja det var ju väldigt dyrt naturligtvis att få dit henne ,minns inte nu men kommer ihåg att jag blev chockad av summan

Tala om att bli besviken -jag gillade verkligen att höra o se henne innan dess.
Citera
2005-09-15, 13:16
Medlem
Byskes avatar
Ralf Edström

..verkar inte vara helnykterist precis. dessutom trängde han sig före mig i en korvkö i Eksjö. det värsta av allt var att han tog både räksallad och lingon på moset.
Citera
2005-09-15, 16:42
Medlem
Pastor Sulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byske
det värsta av allt var att han tog både räksallad och lingon på moset.

Det borde det vara fängelse för! Eller åtminstone kontraktsvård...
Citera
2005-09-15, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byske
..verkar inte vara helnykterist precis. dessutom trängde han sig före mig i en korvkö i Eksjö. det värsta av allt var att han tog både räksallad och lingon på moset.

Blandmissbrukare.
Citera
2005-09-15, 17:14
Medlem
colds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyborg Baleout
Blandmissbrukare.

inte MIN ralf?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera