2005-04-10, 20:16
Medlem
Flinta82s avatar
Någonting som jag har funderat på är vilka kändisar som verkar vara otrevliga resp. trevliga typer rent privat. Dryga, diviga eller allmänt otrevliga, det är intrycket som räknas. Personligen tycker jag Stefan Sauk verkar vara högst osympatisk medan Anders Berglund och Lasse Kronér verkar vara riktiga svärmorsdrömmar. Andra kändisar som verkar vara otrevliga är Magnus Hedman och Clas af Geijerstam. Några belägg för att det stämmer har jag inte men det är mina intryck av ovanstående i alla fall. Någon som vill fylla på?
Citera
2005-04-11, 01:56
Bannlyst
På de gamla flygbåtarna Malmø-Kph reste många kændisar. Var på en fest dær jag møtte en som jobbat dær. Den trevligaste var
Lill-babs och den svinigaste, otrevligaste och alltid dyngrak var Per Gharton.
Citera
2005-04-11, 02:34
Medlem
MacLeods avatar
Sauk är en trevlig snubbe, hans ögon är jävligt energiska när han pratar med en.
Geijerstam är oxå en trevlig kille, rätt avkopplad o lugn som person.
Berglund har jag inte träffat, men han gillar sponken som jag förstått det.

Citat:
Ursprungligen postat av Flinta82
Någonting som jag har funderat på är vilka kändisar som verkar vara otrevliga resp. trevliga typer rent privat. Dryga, diviga eller allmänt otrevliga, det är intrycket som räknas. Personligen tycker jag Stefan Sauk verkar vara högst osympatisk medan Anders Berglund och Lasse Kronér verkar vara riktiga svärmorsdrömmar. Andra kändisar som verkar vara otrevliga är Magnus Hedman och Clas af Geijerstam. Några belägg för att det stämmer har jag inte men det är mina intryck av ovanstående i alla fall. Någon som vill fylla på?
Citera
2005-04-11, 02:43
Medlem
Dan Ekborg är förbaskat otrevlig.

Bla så skrek han åt min morsa för en herrans massa år sedan när han handlade i hennes kassa på fd B&W i Kungsängen. Hon bad om leg när han handlade med check.

-Ser du inte vem jag är?!?!
-Leg, tack.
-Ser du inte att jag är Dan Ekborg?!?!
-Men sluta skrik och bevisa vem du är. Så jävla känd verkar du inte vara eftersom jag inte vet vem du är.
Citera
2005-04-11, 03:15
Bannlyst
Magnus Härenstam (jeopardy)skall visst vara en helkul/crazy typ privat.
Hade tex en gång med sig en pruttkudde på en begravning.
Citera
2005-04-11, 03:35
Medlem
Haecceitys avatar
Tomas Ledin är en sabla diva, och otrevlig som få. Lena Ph upplever jag som väldigt trevlig.
Citera
2005-04-11, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av turbo75
Dan Ekborg är förbaskat otrevlig.

Bla så skrek han åt min morsa för en herrans massa år sedan när han handlade i hennes kassa på fd B&W i Kungsängen. Hon bad om leg när han handlade med check.

-Ser du inte vem jag är?!?!
-Leg, tack.
-Ser du inte att jag är Dan Ekborg?!?!
-Men sluta skrik och bevisa vem du är. Så jävla känd verkar du inte vara eftersom jag inte vet vem du är.

HAHAHAHAHAHAH!!!! klockrent svar!
Citera
2005-04-11, 07:23
Medlem
Barabbass avatar
Tja...

Trevlig vet jag att Oscar Dronjak från Hammerfall är. Har träffat honom. Sen verkar Richard Sjöberg och Lill-Babs trevliga.
Otrevliga verkar Björn Ulveus och Benny Andersson vara. Även Henrik Schyffert, farmen Qristina och farmen Blondie verkar osympatiska. Jag har hört att Loffe är en otrevlig fan.
Citera
2005-04-11, 08:12
Medlem
Lyckholms avatar
Bra. Jag trodde jag var den ende som tycker att Schyffert verkar vara en otrevlig j*vel.

Titiyo verkar vara en diva (skulle säkert kunna göra som Dan Ekborg i ovanstående inlägg).

Leila K (kommentarar överflödiga).

Göran Persson (bevisligen problem med kvinnliga medarbetare).

Jag får dåliga vibbar av KD-ledaren. Typisk frikyrko-snubbe som säkert kan hänge sig att tungomålstalade och andra skumma saker.

Lennart Swahn har en utstrålning som också ger mig dåliga vibbar. Utåt sett flinande och inställsam, men man märker att det bara är en fasad.
Citera
2005-04-11, 08:24
Medlem
Jag och en polare satt precis vid ingången till Burmeister på Gotland -96.
In kommer Magnus Uggla.
Min polare; - Tjena Mange!
Uggla synar honom uppifrån och ner; - Du kan ju bara dra åt helvete.
Sen drar han. Min kompis är en stor bumling som vem som helst skulle bli skraj för men inte Uggla som är 1.50 lång, MED KEPS!
Ganska coolt gjort ändå.
Citera
2005-04-11, 08:32
Medlem
Lyckholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellström
Jag och en polare satt precis vid ingången till Burmeister på Gotland -96.
In kommer Magnus Uggla.
Min polare; - Tjena Mange!
Uggla synar honom uppifrån och ner; - Du kan ju bara dra åt helvete.
Sen drar han. Min kompis är en stor bumling som vem som helst skulle bli skraj för men inte Uggla som är 1.50 lång, MED KEPS!
Ganska coolt gjort ändå.

Haha! Det var ju stencoolt gjort av 150 cm Uggla.

Citera
2005-04-11, 09:08
Medlem
yendors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kafir
Magnus Härenstam (jeopardy)skall visst vara en helkul/crazy typ privat.
Hade tex en gång med sig en pruttkudde på en begravning.

Pappa jobbade med inspelningarna av "5 myror är fler än 4 elefanter" när det begav sig och han kan verifiera att både Magnus och Brasse båda är trevliga retstickor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in