2012-09-18, 18:15
Medlem
Nogger1992s avatar
Den otrevligaste person man kan stöta på är nog Niklas Svensson, en kriminell B-reporter på Expressen. Tar till ad hominem direkt när någon frågar honom om hans journalistiska mästerverk
Citera
2012-09-28, 13:23
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tetrox
De flesta kändisar jag träffat ar varit väldigt artiga och trevliga. Jobbade som servitör i London på några av stans finaste restauranger och nästan varje dag var det något välkänt ansikte som man hade hand om. Eftersom de flesta var oerhört trevliga är det lättare att peka ut någon som var otrevlig, och det är en man som sticker ut; Michael Caine. Ett riktigt jävla praktsvin. Killen spelade/spelar betjänt in de nya Batman-filmerna. Han hade ett "eget bord" på en av restaurangerna jag jobbade. Han kunde inte gå med på att sitta någon annanstans. Om det satt någon där när han kom in (vilken kunde vara när som helst på dagen) blev man tvingad att schasa bort dem till ett annat bord, annars skulle det ena och andra hända med en. Han var jämt sur och betedde sig riktigt grisigt och såg ner på en som om man vore mindre värd än luft.
NEEEEEEeeeeeejjjjjj jag vill ju gilla honom! Jag älllskar hans skådespeleri och ser honom som en cockney-pratande mysfarbror! DAMN YOU

Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Michael Caine är en gud, du ÄR mindre värd än luft jämte honom;-)
Hahahhahaha.... true

Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Kändisar som varit otrevlig mot mig är.
Gösta Ekman - har aldrig haft en så otrevlig kund.
Jonas Gardell.
Sanna Ekman var rikigt dryg och otrevlig - kanske ett släktdrag?
Jonas Gardell är - eller i alla fall VAR för x år sen - ju fullkomligt asjobbig. Uppstressad och hoppig, med ett illa tillkämpat lugn. Kan bara hoppas att han går/gått på Yoga eller nån slags avslappningskurs, för att lära sig stressa av. För en sån person är det skitjobbigt att vara i närheten av. Suger all energi ur en! Det var x år sen, så jag hoppas han lyckats slappna av, men jag kan aldrig se hans shower. Den där människan från mitt minne tillåter mig inte det.
Han känns bara sååå fejk, som att han har en stor mask på sig, och man aldrig nånsin får minsta hum om vem han egentligen är.
Citera
2012-09-28, 17:45
Medlem
Rimberts avatar
Kan berätta om en synnerligen otrevlig kändis jag träffade på igår på ICA Maxi i Lindhagen.
Han har ett byggprogram på TV4 och brukar sitta och vara enerverande och onödig på Timeout.

Stod i en kassakö, med honom efter mig.
Han började med att köra sin överfulla varuvagn mot mitt knäveck och när jag vände mig om och undrade vad fan som pågick, började han först bara gapflabba, på känt manér, för att sedan helt tappa notisen om mig och babbla i sin handsfree.

Efter någon minut började han på nytt att använda sin varuvagn på ett aggressivt sätt.
Denna gången vände jag mig om med ett ryck, med mörka ögon och resta fjädrar och bad honom lägga av.
Han flinade bara som svar.

Jag blev svarslös av hans totala brist på socialt samspel och var beredd att klippa till honom när en kvinna i hans sällskap gick emellan och gjorde cirkelrörelser vid tinningen, med blicken på honom.

En ren djävla idiot är han, på ren svenska.
Senast redigerad av Rimbert 2012-09-28 kl. 17:48.
Citera
2012-09-28, 18:04
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Kan berätta om en synnerligen otrevlig kändis jag träffade på igår på ICA Maxi i Lindhagen.
Han har ett byggprogram på TV4 och brukar sitta och vara enerverande och onödig på Timeout.

Han började med att köra sin överfulla varuvagn mot mitt knäveck och när jag vände mig om och undrade vad fan som pågick, började han först bara gapflabba, på känt manér, för att sedan helt tappa notisen om mig och babbla i sin handsfree.

Efter någon minut började han på nytt att använda sin varuvagn på ett aggressivt sätt.
Denna gången vände jag mig om med ett ryck, med mörka ögon och resta fjädrar och bad honom lägga av.

Jag blev svarslös av hans totala brist på socialt samspel och var beredd att klippa till honom när en kvinna i hans sällskap gick emellan och gjorde cirkelrörelser vid tinningen, med blicken på honom.

Vem? Timell? Ja Timell är och har alltid varit en känslolös fan.
Citera
2012-09-28, 18:20
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Vem? Timell? Ja Timell är och har alltid varit en känslolös fan.

Right you are.
Har alltid avskytt honom.
Har alltid uppfattat honom som extremt osympatisk, med sina insmickrande idiotskratt och sliskiga manér.
Han är ännu vidrigare IRL än i rutan.

Kanske inte så konstigt. I TV klipper nog producenten bort det värsta av hans avvikande beteenden.
Men det vi får se är illa nog.
Konstigt att han får hålla på.
Senast redigerad av Rimbert 2012-09-28 kl. 18:26.
Citera
2012-09-28, 20:55
Medlem
Ulf Adelsohn verkar vara en skön typ, bjöd honom på lakritsremmar en gång vid baren på Café Opera för ett gäng år sedan, han tackade gladeligen ja och åt med god aptit
Citera
2012-09-29, 11:50
Medlem
Citat:
Right you are.
Har alltid avskytt honom.
Har alltid uppfattat honom som extremt osympatisk, med sina insmickrande idiotskratt och sliskiga manér.
Han är ännu vidrigare IRL än i rutan.

Kanske inte så konstigt. I TV klipper nog producenten bort det värsta av hans avvikande beteenden.
Men det vi får se är illa nog.
Konstigt att han får hålla på.

Efter att ha läst igenom det mesta i denna tråd kan man konstatera att du är långt ifrån ensam om din åsikt. Martin Timell är ohotad etta som den mest osympatiska kändisen. Kan inte minnas att någon här haft något gott att säga om honom.
Citera
2012-09-29, 13:14
Medlem
meister2002s avatar
Citat:

Synd att hon blev hans räddande ängel...
Senast redigerad av meister2002 2012-09-29 kl. 13:16.
Citera
2012-09-29, 13:44
Medlem
mephedrons avatar
Vet inte om han räknas som kändis...men Kalle moreus (stavning?) är supertrevlig privat. Likaså rederiet-skådisen Anita Wall.
Citera
2012-09-29, 16:29
Medlem
Drottningen Silvia. Vi hade ögonkontakt. Jag vinkade till henne. Hon vinkade inte tillbaka.
Citera
2012-09-29, 17:19
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rostbiffsglade-rolf
Efter att ha läst igenom det mesta i denna tråd kan man konstatera att du är långt ifrån ensam om din åsikt. Martin Timell är ohotad etta som den mest osympatiska kändisen. Kan inte minnas att någon här haft något gott att säga om honom.

Finns väl några till som ingen verkar ha något gott att säga om; Uggla, Gösta Ekman och Jonas Gardell.

Men grejen med Timell är ju att han går in (för det märks att han spelar) för att verka så jädra reko i rutan och "glade snickarn" när han egentligen verkar vara raka motsatsen. Har ännu inte haft oturen att stöta på honom, men efter den här tråden hade det varit intressant att se hur han lever upp till sitt ökända rykte.
Citera
2012-09-29, 17:43
Medlem
Suburbias avatar
På tal om Gösta Ekman så vet jag att han var dryg mot min farsa i någon kö för ett par år sedan, varpå fru Ekman vänligt förklarade att Gösta är trött på folk (på människor i allmänhet eller på att många känner igen honom framgick inte)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in