2008-12-05, 17:10
Medlem
CumBodjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av red-s
de har total tystnadsplikt och vill offret inte göra anmälan så blir det ingen.

Självklart! Rätt så.

Men du, allvarligt talat. Det finns folk som har tystnadsplikt som ändå glappar. Det ligger lite i människans natur att utforska det förbjudna, tänja gränser och leva "on the edge".
Jag vidhåller: Detta är en alldeles för smaskig sak för att inte ha läckts till press.
Citera
2008-12-05, 17:12
Medlem
red-ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CumBodja
Självklart! Rätt så.

Men du, allvarligt talat. Det finns folk som har tystnadsplikt som ändå glappar. Det ligger lite i människans natur att utforska det förbjudna, tänja gränser och leva "on the edge".
Jag vidhåller: Detta är en alldeles för smaskig sak för att inte ha läckts till press.
förstår att du tänker så, det är "för bra för att vara sant" ironiskt nog. folk får tro det eller ej.
Citera
2008-12-05, 17:18
Medlem
CumBodjas avatar
Citat:
förstår att du tänker så, det är "för bra för att vara sant" ironiskt nog. folk får tro det eller ej.

"I fablernas värld är allt möjligt..."

Om det nu finns dokumentation på kvinnojourer, sms och liknande. Ja, då förstår inte jag varför någon>rättsväsendet< skulle välja att inte tro på din "väninna". "Känd medieman", och? Vi har Tito Beltran i färskt minne. Kom ihåg det. Där var det inga "rock solid evidence", utan vittnesutsagor.

Sen köper jag inte riktigt att man inte skulle vilja anmäla någon... Klart som fan att det är jobbigt att ha blivit utsatt för något sådant, men nog fan skulle jag tycka det kändes skönt att få se vederbörande svin bakom galler. Om inte så är det ju bättre att din "väninna" fick ett avslut.

Nu ska jag sluta ordbajsa ner här.
Citera
2008-12-05, 17:21
Bannlyst
Nazgul von Armageddon (Satanic Warmaster) satt utanför på sin konsert och frågade alla om de var posers, och konstaterade att han inte ville ha några posers där inne.
Citera
2008-12-05, 17:21
Medlem
red-ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CumBodja
"I fablernas värld är allt möjligt..."

Om det nu finns dokumentation på kvinnojourer, sms och liknande. Ja, då förstår inte jag varför någon>rättsväsendet< skulle välja att inte tro på din "väninna". "Känd medieman", och? Vi har Tito Beltran i färskt minne. Kom ihåg det. Där var det inga "rock solid evidence", utan vittnesutsagor.

Sen köper jag inte riktigt att man inte skulle vilja anmäla någon... Klart som fan att det är jobbigt att ha blivit utsatt för något sådant, men nog fan skulle jag tycka det kändes skönt att få se vederbörande svin bakom galler. Om inte så är det ju bättre att din "väninna" fick ett avslut.

Nu ska jag sluta ordbajsa ner här.
jo självklart vill man ha ett avslut, om man nu lyckas dvs? om hon känner för att anmäla i framtiden så finns bevisen kvar hos kvinnojouren som sagt. hon är även duktigt på att föra gammal hederlig dagbok så där lär man även kunna läsa om händelseförloppet.
Citera
2008-12-05, 17:22
Medlem
red-ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattramn
Nazgul von Armageddon (Satanic Warmaster) satt utanför på sin konsert och frågade alla om de var posers, och konstaterade att han inte ville ha några posers där inne.
haha, hur såg hans kriterier ut då?
Citera
2008-12-05, 17:27
Bannlyst
Troll
Citera
2008-12-05, 17:56
Medlem
red-ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sant
Troll
nej du, jag ville lägga till ett inlägg om obehagliga kändisar och så gjorde jag. som jag skrev tidigare, tro va du vill, jag vet att det är sant.
Citera
2008-12-05, 18:52
Medlem
i_Love_MaryJanes avatar
Citat:
de har total tystnadsplikt och vill offret inte göra anmälan så blir det ingen.

Är du en kille? Litar du på din tjej kompis till 100 % i den här historien, så kan jag inte förstå hur du kan leva med dig själv utan att göra något åt saken.
Sitta och skriva på internet att du tänkte göra så och så hjälper garanterat ingen. Jag hade inte kunnat leva med att ha den informationen ( om man litar på tjej kompisen)

Låter helt stört. Kan inte vara på riktigt.
Citera
2008-12-05, 19:07
Medlem
Erk Swedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lawrence larson

OT
En polare brorsa stod högvakt på slottet under värnplikten. De hade tydliga instruktioner om vilka bilar som skulle få komma in. En kväll stod en gammal Porsche framför porten. Eftersom bilen inte fanns med på vaktens lista så ignorerade han den. Trots att bilens förare blinkade febrilt med ljusen så fortsatte min polares brorsa att ignorera bilen. Till slut öppnades bildörren och en synnerligen irriterad man springer fram till den stackars vakten och säger argt: "Du kan väl öppna för mig åtminstone. Jag är i alla fall Kung".

Jo kungen kommer tydligen rätt ofta i bilar som inte finns registrerade.
vet en som stod högvakt och dom hade order att skjuta mot bilar som kom i hög fart mot porten,och det kom en BMW utan tillstånd i hög fart mot porten,men han besinnade ju sig,och givetvis var det kungen som glömt vad han körde för bil.
Så den personen har inte mycket till övers för Sveriges kung.
Jag har träffat honom under militära omständigheter,då den militära planeringen klickat rejält och vi beväringar var enormt uppretade och frusterade,och eklöven irrade planlöst runt och vågade inte möta någon med Blicken.Då kom kungen och gav beröm och klappade folk på axeln vilket lättade upp stämningen direkt,han verkar ha lite pejl i varje fall.
Citera
2008-12-05, 19:51
Medlem
Har inte läst hela tråden men,

Johan Ulvesson är en riktigt otrevlig, dryg och sur jävel.

När jag ser honom sitta o smila in sig i tv, och alla garvar, så blir jag spyfärdig när jag tänker på hur jag sett honom bete sig utanför dumburken.
Citera
2008-12-05, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
Från Wikipedia: Christian Wilhelmsson, även kallad Chippen, föddes 8 december 1979 i Malmö. http://sv.wikipedia.org/wiki/Christian_Wilhelmsson

Vilket osökt genererar följande två funderingar.

1. Bästa vänner brukar vara jämngamla. Chippen är 30 år. Om du ska vara i laglig ålder för att få skriva här på FB fick alltså din pappa dig när han var typ.... 12 år?

2. Är Malmö verkligen en by, och oerhört "liten"? (Jag anser iofs det men jag är Stockholmare).

Han kanske är född i Malmö men inte uppväxt där vilket du kommer att märka om du googlar vidare, som någon redan skrev är han från trakterna runt Sölvesborg, som med sina 8 000 invånare inte direkt kan räknas som en världsmetropol.

Jag är 20, min pappa 45.. Det hindrar väl inte honom för att ha yngre kompisar? Alla bästa kompisar är inte i samma ålder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in