2008-07-30, 23:49
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yield
Jag tycker att Babemagnet har vatten på sin kvarn.

Att ifrågasätta sanningshalten i dina inlägg är väl knappast egendomligt? Jag tyckte själv att Tildehistorien var förvånande, men trots allt inte helt osannolik(?).

Men då detta inlägg är ett falsarium (bekräftat av en nära vän som satt och åt middag vid samma bord som en helnykter Kicki Danielsson vid samma tidpunkt), så är din trovärdighet inte den bästa. Vilket i och för sig inte sticker ut så mycket här på FB.

Din nära vän är full av skit, fröken falukorv leddes ut ur lokalen framför våra ögon, fullare än tåget.
Citera
2008-07-31, 00:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av delanoches

Visste inte att han ägt någon resturang men han gillade att visa upp att han var välkänd på alla ställen längs götgatan.

Ett exempel är PA & Co...
Citera
2008-07-31, 01:20
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sicmuss
Knut Stålberg från TV träffade jag på på en fest för många år sedan. Han satt och höll hov om sina resor och alla skulle sitta i timmar andäktigt och beundra. Tyckte att han var ganska så självcentrerad.

Visst är det nog så äckligt med journalister som gör anspråk på att vara stjärnor, hjältar och stora begåvningar. Varför kan de inte bara göra sitt jobb, som riktiga människor? Jag börjar snart luta åt att de är lika vidriga som skådespelare.

Ändå, Ståhlberg, Heimersson, Skytte (Ha ha) m.fl. skulle aldrig hålla hov om det inte fanns någon som var beredd att sitta hov. Det tillfälle du beskriver ser i mina ögon ut som ett utmärkt tillfälle att le i mjugg, himla med ögonen eller släppa smygfisar. Man får helt enkelt se till att ståthållaren blir osäker och tappar koncepterna. Det är ens medmänskliga ansvar.

I värsta fall får man, då andakten närmar sig klimax, avbryta med en jordnära replik som "Fan, jag måste gå och skita", varpå man avlägsnar sig.

Vulgärt och ouppfostrat, självklart. Det är det också att ö.h.t. göra gällande att man som murvel är värdig massans beundran.

Sven-Gustaf Staake
Citera
2008-07-31, 12:09
Medlem
Avarels avatar
Såg Patrik Ekwall på krogen för ca ett år sedan. Han betedde sig som han ägde stället, såg hög ut och hoppade sönder en soffa. En annan gosse med tragiskt beteende är han magnusson från hey-baberiba gänget. Honom träffade jag på en hemmafest för ca två-tre år sedan och han var som ett riktigt adhd fall. Han ville konstant vara i centrum och var han inte det kunde han vråla rakt ut. Helt otroligt.

Såg att schyffert fick sig en känga tidigare i tråden. Jag hamnade vid samma bord som han och Betnér för en tid sedan och de var båda två riktigt trevliga och ödmjuka.
Citera
2008-07-31, 12:36
Medlem
warpmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Simpelt, varje gång jag postar någonting så dyker det upp någott sillhuvud som skall göra sig lustig istället för att fokusera på topic, det börjar bli ordentligt tröttsamt och förstör tråden.

Sillhuvud och fokusera på topic sa Bull. I vissa kretsar vet höger hjärnhalva av sillhuvudet uppenbarligen inte vad vänster hittar på i samma stund. Sådant kan var såväl tröttsamt som trådförstörande.
Citera
2008-07-31, 12:36
Medlem
Trevliga:

Johnny Depp
Oliver Stone
Herman Lindqvist
Tomas Bolme
Per Hagman
Kjell Höglund
Bert-Åke Varg
Thore Skogman
Thomas Öberg och resten i bob hund
Lloyd Cole
Peter Walhbeck (men jävligt intensiv)
Janne Loffe Carlsson
Carl Johan De Geer
Kristina Lugn
Staffan Westerberg
Bingo Rimér
Svante Tegnér
Ewa Fröling

Otrevliga

Grynet Molvig (diva)
Gösta Ekman
Clabbe
Citera
2008-07-31, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zpiff
Den otrevligaste "kändis" jag råkat ut för är Dr Alban när han var het i början på 90-talet. Jag och en polare fixade ljud & ljus på en krog i Eskilstuna, under kvällen hade Dr Alban bokats in, 30 loppor kostade han då, enligt kontraktet skulle han vara där för soundcheck kl 20.00, och köra schowen kl 22. Så fan heller! Han dök upp 23.30, musiken på en dat-bandare med okända anslutningar. Då vi hade bra kontakter i musikkretsar då så lyckades vi få tag på en kabel så det gick att koppla in bandaren till mixerbordet för discot...
Den ljudbilden var inte bra, musik och sång kom från disco högtalarna sedan körde "Doktorn" singback från scen gjorde det inte bättre...
Han körde ca 20 minuter och skrek sedan att Eskilstuna sög och drog iväg...
Fick veta senare att han klämt in 3 spelningar samma kväll och chansade på att det skulle funka, slutsats är 90 papp på en dag, då skiter vissa i vad de visar för sina fans!

Trevliga kändisar är bla Maritza Horn, Oldsberg, "Loket" (han är lika trevlig i verkligheten som i tv:n!)

Agree. Dr Alban är ett vidrigt och obehagligt svin. Förutom att han är kanske Sveriges sämsta artist nånsin.
Citera
2008-07-31, 13:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gaffagimp
Agree. Dr Alban är ett vidrigt och obehagligt svin. Förutom att han är kanske Sveriges sämsta artist nånsin.
sant!
Citera
2008-07-31, 15:06
Medlem
Bosse Parnevik kan lätt läggas till raden av otrevliga kändisar. Riktigt jävla otrevlig divalat idiot. Som om han nu hade något att vara divig över.
Citera
2008-07-31, 16:53
Medlem
utters avatar
Har träffat Lasse Anrell två gånger och vid båda uppträdde han som en tonåring med attitydproblem; otrevlig således.
Citera
2008-07-31, 20:10
Moderator
skunkensunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av delanoches
Peter Ahlm. Grundare av bl.a. Gula Tidningen (hälften här är väl för unga för att ens ha hört talas om den) och ZTV. Programledare i pinsamma Man-O-Man och allmänt mångsysslare. Inte den kändaste men ändå.

Den jäveln blåste mig på en massa pengar så min enskilda firma gick i konken och nu sitter jag på en sexsiffrig skatteskuld. Kan ju därför medans jag är på dåligt humör avslöja att han gillar att kolla på porr på datorn medans andra sitter och jobbar i samma rum, samt att han importerat, skaffat barn med och därefter skiljt sig från kvinnor från minst tre olika länder.

Var det han som kallades Gula Nejlikan eller hade något program på Z-TV med det namnet?

Annars kan jag lägga till Gert Fylking. En arbetskollega på ett tidigare jobb betjänade honom och han var tydligen allmänt dryg och fittig.
Citera
2008-07-31, 21:36
Medlem
kaspens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Päronbollen

Otrevliga

Grynet Molvig (diva)
Gösta Ekman
Clabbe

Titta ovan pa hur ditt inlagg borde sett ut. Ska det vara sa javla svart? Rubriken var ganska tydlig tycker jag. Vill du forsoka imponera pa oss med med vilka kandisar du traffat kan du gora det i en annan trad for jag skiter verkligen i hur supertrevlig Oliver Stone ar. Hall dig till topic.

Andrat for att lagga till att jag inte alls tyckte om Don LaFontaine men jag kan gissa att han bara hade en dalig dag da jag inte hort nagot negativt om honom fran andra. Plus att jag var lite full sa jag kanske inte var superkul att ha att gora med.

Thomas Silver fran Hardcore Superstar kan vara extremt otrevlig om man traffar han pa fel dag, men han har ocksa varit supercool.
Senast redigerad av kaspen 2008-07-31 kl. 21:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in