2009-05-03, 04:09
Medlem
HiNKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parabellum08
Arbetskompisens hustru gick i samma klass som Jonas Gardell. Enligt henne var han den elakaste och djävligaste i sin skola. Trots att många försökte vara bussiga mot honom, så var han en vidrig och egotrippad tönt som älskade att pika och mobba andra. Ovan på allt sitter rumpnisse nu förtiden och skriver bok efter bok om sin "svåra uppväxt", medan krokodiltårarna forsar nedför kinderna.

Martin Timell misshandlar hus i TV och folk på fritiden. Fan vad karl'n är aggressiv och kaxig när han har några groggar i innanför västen. Jag har sett fanskapet i Stockholms skärgård några gånger.

Markolio är grymt trevlig. För några år sedan dök han bara upp i en park i Stockholm och satte igång - utan anledning -att leka med mina barn. Kul hade han, vänlig och rolig var han. Kanonkul hade mina barn. PS. Markolio var spiknykter och verkar äkta genomsnäll!

Snackade med Markoolio genom ett tidigare jobb. Riktigt trevlig, rolig.
Citera
2009-05-14, 16:43
Medlem
Gert Fylking har jag träffat, han är ett otrevligt as.

Magnus Hedman är väl inte heller den trevligaste jag mött...
Citera
2009-05-15, 20:14
Medlem
Stonedboys avatar
Spontat skulle jag säga Babben. får alltid kalla kårar av att se henne.
Citera
2009-06-05, 00:34
Medlem
Jobbade med kundservice för ett tag sedan och hade oturen att bli uppringd av Bodil Malmsten. Hon måste helt klart vara Sveriges otrevligaste kändis. Hon var helt hysterisk, skrek över ett icke existerande "problem" och svor åt mig när jag försökte förklara. Hon lät påverkad och komplett galen. Ryser när jag tänker på henne..och att hon ska få sommarprata.. SKANDAL!
Citera
2009-06-05, 12:05
Medlem
Bluebloods avatar
Alexandra Pascalidou.

Så fort hon får chansen lyfter denna kvinna fram sin bakgrund och uppväxt i det fattiga Rinkeby. Pappan tvättade fönster och morsan jobbade i skolkök eller vad fan det nu var. Pascalidou ska alltid ge intrycket av att hon stödjer de svaga och står alltid på deras sida.

Rätt intressant när hon för... snart tio år sedan gjorde ett TV-program som sändes från Göteborg. Då bodde hon på ett centralt beläget hotell på vardagarna, under helgerna åkte hon till Stockholm.

Jag jobbade under den här perioden på hotellet som städare. En elakare gäst har jag aldrig träffat på, och då hade jag ändå mitt hotelljobb under somrar och helger under sex års tid.

Alexandra Pascalidou beskyllde städerskorna för att ha snott hennes ögonkräm, som kostade typ 300 spänn. Inte en chans i världen att någon skulle göra så, ta en använd jävla krämburk.
Hon väsnades så mycket att vår chef fick gå ut och köpa en ny till henne.

En dag hade hon lämnat en nästan helt uppdrucken burk med Loka på skrivbordet. Den slängde vi och la in en ny burk i kylen åt henne.

Nästa dag stod det en ARG lapp på bordet.

"Rör inte min Loka!".

Det var till slut ingen som ville städa hennes rum.

Så mycket brydde hon sig om folk med samma bakgrund som hon.
Citera
2009-06-05, 12:52
Medlem
Deathloks avatar
"rör inte min Loka" hehe!
Citera
2009-06-05, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaspen
Det finns en annan tråd men den var låst, stäm mig.

Vilka kändisar som ni träffat är otrevliga eller obehagliga att ha att göra med? Vilka har behandlat er illa och vilka får ni bara otrevliga vibbar av?

Största svinet jag träffat är utan tvekan Gene Simmons. Jag var på Dave Navarros TV-show där han var gäst, och jag stod i baren och rökte (stort ställe är det också, Dragonfly på Sunset, minst 3-4 rum). Han kommer fram från långt åt helvete på andra sidan baren och ber mig släcka min cigg för att röken stör honom! Jag trodde att han skämtade, primadonna räcker knappt för att beskriva honom.

Bam Margera är ett jävla otrevligt fyllo som inte är kul att ha att göra med. Känns som att han försöker göra en grej av hur otrevlig han kan vara.

George Lynch är otroligt jävla självgod. Ett enormt ego och en usel gitarrist är han också. Hoppas han kraschar sin lilla vespa och dör.

Zakk Wylde kan vara extremt otrevlig när han är på fel humör. Men jag ska ge honom en chans då han kan vara världens trevligaste och sympatiska människa när han vill, plus att han är väldigt sjuk just nu.

Kerry King är ett svin. Jag bad honom om en autograf till en kompis när jag stötte på honom, och han svarade genom att räcka upp långfingret i ansiktet på mig.

Tommy Lee är otrevlig och skiter verkligen i en, men han har nån slags barnslig aura som gör att man har överseende med det på nåt sätt.

Josh Todd från Buckcherry är ett svin.

En relativt okänd människa men EXTREMT otrevlig... Matt Zane från gamla numetal-bandet Society 1. Jag AVSKYR den mannen. Världens bittraste självupptagna rövhål. Kan endast prata om sig själv under alla omständigheter, har aldrig under alla gånger jag träffat honom (han är min ex-flickväns chef) ens frågat hur läget är. Tror att han vet allt om allt och älskar att höra sin egen röst.

Obehagliga "kändisar":

London LeGrand från Brides Of Destruction (Nikki Sixx gamla band). Extremt flummig, man fattar inte ett jävla ord av vad han säger, totalt utspacead. Träffade honom senast med min flickvän och han försökte stöta på henne mitt framför ögonen på mig. Så konstig att jag undrar om han är sinnessjuk eller bara hög på syra.

Jeff Young (Megadeth). Flummig och självupptagen utan att vara otrevlig. Säger helt konstiga saker och har ingen direkt social kompetens och jag vill bara vara långt borta från honom.

Kommer inte på fler nu.

Berätta om era möten nu.

Hur är Putte johansson trummis i yngwie malmsteen? Jag kände honom bra när han bodde i sin svenska hemstad, han har alltid varit nykter och emot droger och väldigt trevlig......
Undrar om han fortfarande är det? hur lever han livet just nu?

Sen är väl Tommy lee inte otrevlig mot svenska blonda snygga tjejjer vad jag vet
Citera
2009-06-05, 14:30
Medlem
hultass avatar
Tommy Körberg
Inte direkt otrevlig men däremot dryg när jag stötte på honom i Stockholm för ett par år sedan.

Pererik Åberg (Meteorolog på SVT)
Genomtrevlig kille som stöttar sitt AIK i vått och torrt. Träffade honom i toa-kön på Hovet där han stod och log och när jag frågade vad han tyckte om matchen gav han en analys och avslutade med ett leende.
Citera
2009-06-05, 21:42
Medlem
Alf Robertsson kunde va en riktig skitstövel, verkade ha totalt avsaknad av självinsikt om att han faktiskt inte hade åstadkommit så mycket. I hans egna ögon var han fullt jämnförbar med folk som Johnny Cash eller Kris Kristofferson.

Dock så har folk sagt att han vart mer ödmjuk efter ett par strokar....
Citera
2009-06-05, 22:07
Medlem
kaspens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av midnattsblå
Hur är Putte johansson trummis i yngwie malmsteen? Jag kände honom bra när han bodde i sin svenska hemstad, han har alltid varit nykter och emot droger och väldigt trevlig......
Undrar om han fortfarande är det? hur lever han livet just nu?

Sen är väl Tommy lee inte otrevlig mot svenska blonda snygga tjejjer vad jag vet

Helt ärligt har jag inte den blekaste. Har aldrig träffat honom vad jag kan komma på, men jag känner folk som hävdar att hela bandet är asschysta. Bassisten (vad han nu heter) såg jag när han lirade på Catclub och han är supertrevlig!
Citera
2009-07-15, 13:52
Medlem
Mvks avatar
trevlig och trevlig.
Alla kan väl ha dåliga dagar, om nån råkar träffa kändisen när denne mår förjävligt och vrålar ut något han inte menar är han för alltid dömd då eller?

självklart finns det fjollor och folk som behöver 2-3 örfilar för att komma ner på jorden men den uppfattningen bildar man inte om man bara går förbi kändisen eller efter att man blivit nekad en autograf, tar längre tid.

Träffade Janne josefsson utanför systemet på ett torg i Göteborg. Han stod och slängde käft med några A-lagare när jag kom fram och frågade om jag kunde knäppa ett foto med honom, det var inga problem, Bad en av alkisarna ta kortet, vi tjöta en stund sen gick jag och han gick in på systemet. Jävligt trevlig snubbe, det jag såg iaf. Självklart är han inte likadan alltid.
Citera
2009-07-15, 13:59
Medlem
plumba69s avatar
För en helvetes massa år sen så blev jag utskälld av Ulf Lundell på Gotland. Jag råkade stöta till hans stol på krogen och Uffe blev skogstokig. Han var full och skällde ut mig, fast det var en konstig utskällning, det var liksom en blandning av utskällning och "fylletal".

Fast jag vet inte om han är otrevlig för det. Det var rätt kul. Jag garvade mest
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in