2008-07-30, 17:44
Medlem
Jay Leno är inte direkt den trevligaste av människor.

Däremot måste jag säga att hela Wu Tang Clan är fruktansvärt sympatiska människor.
Citera
2008-07-30, 18:23
Medlem
Anders Borg när han pluggade i Uppsala var rätt känd för att dra hem nya tjejer lite när som helst och var väl inte så jätte trevlig mot dom.
rykten går i alla fall.

sen är han just en extrem elitist som inte pratar med "mindre begåvade"
Citera
2008-07-30, 18:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gialloblu
Anders Borg när han pluggade i Uppsala var rätt känd för att dra hem nya tjejer lite när som helst och var väl inte så jätte trevlig mot dom.
rykten går i alla fall.

Under hans tid som analytiker var det Borgs signum att betrakta mindre lyckligt lottade medarbetare – och andra – som luft. Men vid ett tillfälle gick det snett. En amerikan kom på besök (numera minister i Bushadministrationen). Borg tyckte att karln såg underordnad ut och armbågade sig fram till mannens sekreterare (som han trodde var högviltet) och smörade. När nuvarande ministern ändå försökte hälsa snäste Borg av honom och fick en flera minuter lång utskällning i retur. En händelse som gått till historien på SEB.
Citera
2008-07-30, 18:37
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Varför tände Du till såhär?

Simpelt, varje gång jag postar någonting så dyker det upp någott sillhuvud som skall göra sig lustig istället för att fokusera på topic, det börjar bli ordentligt tröttsamt och förstör tråden.
Citera
2008-07-30, 20:12
Medlem
Kung Kisstanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gialloblu
rykten går i alla fall.

...så då går han aldrig omkring och pratar för/sig själv.
Citera
2008-07-30, 20:16
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av delanoches
Peter Ahlm. Grundare av bl.a. Gula Tidningen (hälften här är väl för unga för att ens ha hört talas om den) och ZTV. Programledare i pinsamma Man-O-Man och allmänt mångsysslare. Inte den kändaste men ändå.

Den jäveln blåste mig på en massa pengar så min enskilda firma gick i konken och nu sitter jag på en sexsiffrig skatteskuld. Kan ju därför medans jag är på dåligt humör avslöja att han gillar att kolla på porr på datorn medans andra sitter och jobbar i samma rum, samt att han importerat, skaffat barn med och därefter skiljt sig från kvinnor från minst tre olika länder.

Dessutom är han dyslektiker och kan varken läsa eller skriva. Samt neurotiker med en djävla massa psykoterapi i bagaget. I dag bortglömd - för 15 år sedan ständigt i Z-TV.

Sven-Gustaf Staake
Citera
2008-07-30, 21:49
Medlem
Kung Kisstanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung Kisstank
...så då går han aldrig omkring och pratar för/sig själv.

"Pratar med/för sig själv" skulle det ju stå.
Citera
2008-07-30, 22:08
Medlem
AliAchmeds avatar
jag har träffat Brolin flera gånger och han har alltid varit ett praktmongo. jag har iofs inte varit trevlig mot honom heller, men jag är ingen kändis.

Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Simpelt, varje gång jag postar någonting så dyker det upp någott sillhuvud som skall göra sig lustig istället för att fokusera på topic, det börjar bli ordentligt tröttsamt och förstör tråden.

är du mobbad?
Citera
2008-07-30, 22:10
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AliAchmed
jag har träffat Brolin flera gånger och han har alltid varit ett praktmongo. jag har iofs inte varit trevlig mot honom heller, men jag är ingen kändis.

är du mobbad?

Uppenbarligen!
Citera
2008-07-30, 22:21
Medlem
Yields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Jämfört med vad?
Om du skall spela allan och vara tuff så är det bar om du specificerar lite, det är gott om losers här som kissar på sig pga sina egna tillkortakommanden.

Din mamma, din syster, din pappa, din moster osv?
Jämfört med vem? Menar du som människa eller i sängen? Kom igen nu, har du överhuvudtaget haft sex med nån annan än dig själv?
Jag tycker att Babemagnet har vatten på sin kvarn.

Att ifrågasätta sanningshalten i dina inlägg är väl knappast egendomligt? Jag tyckte själv att Tildehistorien var förvånande, men trots allt inte helt osannolik(?).

Men då detta inlägg är ett falsarium (bekräftat av en nära vän som satt och åt middag vid samma bord som en helnykter Kicki Danielsson vid samma tidpunkt), så är din trovärdighet inte den bästa. Vilket i och för sig inte sticker ut så mycket här på FB.
Citera
2008-07-30, 22:52
Medlem
sicmusss avatar
Knut Stålberg från TV träffade jag på på en fest för många år sedan. Han satt och höll hov om sina resor och alla skulle sitta i timmar andäktigt och beundra. Tyckte att han var ganska så självcentrerad.
Citera
2008-07-30, 23:46
Medlem
delanochess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kebabfavorit
Intressant. GT hade ju sitt kontor på en tvärgata till Gävlegatan... Satt högste hönset där med och flämtade till digitala tuttar?
Helt ogenerat dessutom...

Citat:
Ursprungligen postat av Posh
PM'a gärna, Peter är en god vän till mig.

Du glömde hans restaurangsväng.

Inte alla som har en vindsvåning på Mosebacke Torg...
Hans balkong är nästan lika stor som min lägenhet och med utsikt över hela söder. USCH!
Visste inte att han ägt någon resturang men han gillade att visa upp att han var välkänd på alla ställen längs götgatan. Särskilt ett juggeställe nära o'learys, jag minns inte vad det hette (vet inte ens om det finns kvar).

Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Dessutom är han dyslektiker och kan varken läsa eller skriva. Samt neurotiker med en djävla massa psykoterapi i bagaget. I dag bortglömd - för 15 år sedan ständigt i Z-TV.

Sven-Gustaf Staake
och har en uppsjö med pipor...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in