2008-08-01, 00:24
Medlem
Red/Greys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaspen
Det finns en annan tråd men den var låst, stäm mig.

Vilka kändisar som ni träffat är otrevliga eller obehagliga att ha att göra med? Vilka har behandlat er illa och vilka får ni bara otrevliga vibbar av?

Största svinet jag träffat är utan tvekan Gene Simmons.

Den mannen har så stort ego att det är nästan omöjligt att prata med honom öht. Han avbryter hela tiden och pratar med en otroligt långsam och irriterande stämma.

Citat:
Zakk Wylde kan vara extremt otrevlig när han är på fel humör.

Han var iofs ganska full men väldigt trevlig då jag träffade honom förra året. Kanske var han inte i så dåligt skick då..?

Citat:
Tommy Lee är otrevlig och skiter verkligen i en, men han har nån slags barnslig aura som gör att man har överseende med det på nåt sätt.

Han var väldigt trevlig mot mig men det märks att han är ett praktsvin när det kommer till kvinnor.

Tyvärr verkar Damien Rice vara en ganska obehaglig kille... Jag säger verkar, då jag inte har några direkta bevis på det, bara små incidenter. Han är trevlig när man pratar med honom men när det kommer till tjejer (för det är inte frågan om kvinnor...) verkar det som om han är riktigt svinig. Ni som har lyssnat på "O" förstår det motsägelsefulla i detta. Suverän skiva, skriven av en tveksam snubbe. Det råkar inte vara någon som har träffat honom och kan intyga eller dementera?

Kändisar som otvivelaktigt är kändisar, är oftast trevliga. 15-minuters-kändisar är det dock oftast inte. Kändisar på ladd är också väldigt påfrästande.

Herve Bernard på ladd är ingen lek kan jag lova.
Citera
2008-08-01, 00:37
Medlem
Venators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zpiff
(...)

Trevliga kändisar är bla Maritza Horn, Oldsberg, "Loket" (han är lika trevlig i verkligheten som i tv:n!)

Har en bekant som bodde ganska nära Rosenlund i Göteborg (klassiska horstråket) och när han gick hem på kvällarna blev han då och då antastad av äldre herrar som ville ha sällskap av yngre män. Två gånger var det Loket som vevde ner bilrutan och frågade om han inte ville ha en liten åktur... Kan ju tillägga att min bekant var ganska småväxt och såg yngre ut än han var (20+)... Inget trevligt ställe att gå hem på kvällen, men studielånet räckte inte till taxi.

Var väl ungefär 15 år sedan tror jag. Fast Loket kan ju vara trevlig för det...
Citera
2008-08-01, 09:24
Medlem
zpiffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Venator
Har en bekant som bodde ganska nära Rosenlund i Göteborg (klassiska horstråket) och när han gick hem på kvällarna blev han då och då antastad av äldre herrar som ville ha sällskap av yngre män. Två gånger var det Loket som vevde ner bilrutan och frågade om han inte ville ha en liten åktur... Kan ju tillägga att min bekant var ganska småväxt och såg yngre ut än han var (20+)... Inget trevligt ställe att gå hem på kvällen, men studielånet räckte inte till taxi.

Var väl ungefär 15 år sedan tror jag. Fast Loket kan ju vara trevlig för det...

Där ser man, han visar en annan sida när det inte är jobb!
Har bara råkat honom när det gäller just jobb och då uppfattat honom som både trevlig och proffsig person.
Citera
2008-08-01, 09:30
Medlem
Yields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Din nära vän är full av skit, fröken falukorv leddes ut ur lokalen framför våra ögon, fullare än tåget.
Jag avgör själv vem jag tror är full av skit, tack.

Hon kanske hade en body-double?
Citera
2008-08-01, 09:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Yield

Eller i hennes fall, en body-double-double.
Citera
2008-08-01, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LoFF
Förlåt om det kanske inte räknas, men jag hade en dröm om Kalle Anka-tecknaren Don Rosa. Jag fick träffa honom men det visade sig att han bara var en rasistisk gammal lodis...
De två gånger jag träffat honom har han verkat trevlig. Visserligen var båda två signeringar på bokmässan, men han pratade vänligt med alla vars böcker han signerade.
Wombat
Citera
2008-08-01, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonivansson
En av Solstollarna (vem vet jag inte) var lite slemmig mot en fd flickvän för ca 15 år sen. Fast trevlig. Men lite märklig och kanske lite slemmig menade hon.
De gånger jag stötte på honom på mitt jobb ca 1997 gav han ett trevligt intryck. Höll upp dörren när han såg att man också var på väg in och liknande. Hans eventuella slemmighet kan jag inte uttala mig om, eftersom jag dels är fel kön, dels umgicks/jobbade jag inte med honom när han var där.
Citera
2008-08-01, 10:54
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yield

Din vän ljuger om han/hon påstår att han/hon satt bredvid Kicki och åt middag vid strax efter elva, svårare än så är det inte.
Citera
2008-08-01, 10:56
Medlem
utters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doktor Idiot
Eller i hennes fall, en body-double-double.

eller double-body-double
Citera
2008-08-01, 16:30
Medlem
AliAchmeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf

Visst är det nog så äckligt med journalister som gör anspråk på att vara stjärnor, hjältar och stora begåvningar. Varför kan de inte bara göra sitt jobb, som riktiga människor? Jag börjar snart luta åt att de är lika vidriga som skådespelare.

Ändå, Ståhlberg, Heimersson, Skytte (Ha ha) m.fl. skulle aldrig hålla hov om det inte fanns någon som var beredd att sitta hov. Det tillfälle du beskriver ser i mina ögon ut som ett utmärkt tillfälle att le i mjugg, himla med ögonen eller släppa smygfisar. Man får helt enkelt se till att ståthållaren blir osäker och tappar koncepterna. Det är ens medmänskliga ansvar.

I värsta fall får man, då andakten närmar sig klimax, avbryta med en jordnära replik som "Fan, jag måste gå och skita", varpå man avlägsnar sig.

Vulgärt och ouppfostrat, självklart. Det är det också att ö.h.t. göra gällande att man som murvel är värdig massans beundran.

Sven-Gustaf Staake

jag tycker mest det är unga nöjesjournalister från landet som beter sig som muppar. heimersson är i mitt tycke en stor begåvning som gott kan få hålla hov ibland.

Citat:
Ursprungligen postat av xallo

Din vän ljuger om han/hon påstår att han/hon satt bredvid Kicki och åt middag vid strax efter elva, svårare än så är det inte.

nej, det är enklare. vad sägs om att du håller dig till topic istället för att posta en massa dagisinlägg? du börjar bli tjatig.
Citera
2008-08-01, 17:58
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gialloblu
Anders Borg när han pluggade i Uppsala var rätt känd för att dra hem nya tjejer lite när som helst och var väl inte så jätte trevlig mot dom.
rykten går i alla fall.

sen är han just en extrem elitist som inte pratar med "mindre begåvade"

då pratar han inte med sina kollegor heller
Citera
2008-08-01, 18:34
Medlem
Allaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mombeki
Jay Leno är inte direkt den trevligaste av människor.

Woot? Dom säger ju att han är en av dom trevligaste, kan du utveckla?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in