2008-08-01, 00:24
Citat:
Ursprungligen postat av kaspen
Det finns en annan tråd men den var låst, stäm mig.
Vilka kändisar som ni träffat är otrevliga eller obehagliga att ha att göra med? Vilka har behandlat er illa och vilka får ni bara otrevliga vibbar av?
Största svinet jag träffat är utan tvekan Gene Simmons.
Vilka kändisar som ni träffat är otrevliga eller obehagliga att ha att göra med? Vilka har behandlat er illa och vilka får ni bara otrevliga vibbar av?
Största svinet jag träffat är utan tvekan Gene Simmons.
Den mannen har så stort ego att det är nästan omöjligt att prata med honom öht. Han avbryter hela tiden och pratar med en otroligt långsam och irriterande stämma.
Citat:
Zakk Wylde kan vara extremt otrevlig när han är på fel humör.
Han var iofs ganska full men väldigt trevlig då jag träffade honom förra året. Kanske var han inte i så dåligt skick då..?
Citat:
Tommy Lee är otrevlig och skiter verkligen i en, men han har nån slags barnslig aura som gör att man har överseende med det på nåt sätt.
Han var väldigt trevlig mot mig men det märks att han är ett praktsvin när det kommer till kvinnor.
Tyvärr verkar Damien Rice vara en ganska obehaglig kille... Jag säger verkar, då jag inte har några direkta bevis på det, bara små incidenter. Han är trevlig när man pratar med honom men när det kommer till tjejer (för det är inte frågan om kvinnor...) verkar det som om han är riktigt svinig. Ni som har lyssnat på "O" förstår det motsägelsefulla i detta. Suverän skiva, skriven av en tveksam snubbe. Det råkar inte vara någon som har träffat honom och kan intyga eller dementera?
Kändisar som otvivelaktigt är kändisar, är oftast trevliga. 15-minuters-kändisar är det dock oftast inte. Kändisar på ladd är också väldigt påfrästande.
Herve Bernard på ladd är ingen lek kan jag lova.