• 1
  • 2
2007-03-11, 05:44
Medlem
xallos avatar
22:35 så var Xallo på väg till sängs efter torsdagen och fredagen samt en viss uppladdning till diddyfesten på söndag, vilken jag nu helt har avfärdat då det görs reklam för den på MTV, R U Invited, joerå men nu är det extremt oexklusivt och jag stannar hellre hemma än går på ett "rysskalas", däremot ringde telefonen vid exakt den tidpunkt jag angett och jag var defacto på väg tillsängs.

Men kom med nu och ha lite kul säger rösten i andra änden, - njae jag är typ rätt nöjd och skall gå o lägga mig!
- Men vi står ju utanför och väntar, vi skall på shclagerefterfesten....

Njae, jag stannar nog hellre hemma och tar livet med mig med en tops! (Xallo har inte hört en enda låt och har typ ingen aning om vilka som var med i globen och är precis så ointresserad som man bara kan vara, jag har inget emot det, men jag bryr mig bara inte!)

Men ta i trä, jag samlade ihop mig själv och gick medpå att bli hämtad vi hade tydligen ett reserverat bord, kopiösa mängder cham samt mörk rom förbeställt då restaurangchefen är en god vän!

Det första jag ser när vi kliver ur våran ride utanför är fyra personer som leder ut en femte, den femte personen är en atompackad Kicki Danielsson som leds ut av bland annat R. Engfors , Nick Borgen osv och klockan är då 23.20 och jag är spik nykter, stället svämmar över av schlagermongon som sjunger låtar vilket gör hela stället till ett fantastiskt party om man gillar schlager. Richard Herrey framför ett flertal sånger och blir samtidigt joinad av A Esteche osv!

För oss som tycker schlager är lika bonnigt som Briggs & Stratton på 98 oktan så måste jag dock erkänna att jag hade rätt kul då 90% utav publiken bestod av flickor, om du frågar mig så drar jag lätt på nästa års efterfest också, jag sover inte ensam ikväll!

Vilket iövrigt påminer mig om andra tillfällen av "greatness" där man inte varit direkt "sugen" och varit nära att missa, en gång kom en god vän och talade om för oss att han köpt 4 biljetter till Julio Iglesias.

Våra kommentarer var naturligtvis allt annat än snälla och en aningens kortsiktiga och skande allt vad eftertanke heter!
Är du dum eller, vafan skall vi på Julio att göra, det är ju knappast våran bag!

Fuck, jag har det här down svarar han. Tänk efter lite nu, det blir du, jag , """"", #### och femtitusen kåtkärringar (Nåja).
Vid närmare eftertanke inser vi att han har rätt och tillslut erkänner vi honom som ett geni, vi hade stenkul! Vi drack, festade och kvällen slutade i intimt umgänge för alla!

Sensmoralen idag:

En Forrest Gumpish:

Schlager is full of mongos and it sounds like schait but you still get to fuck, since only women like schlagers, how is that for a box of Choclates?

Citera
2007-03-11, 10:59
Medlem
Heinzes avatar
Öhh, ok xallo

Vi gör detta till en officiell tråd om efterfesten från Schlagerfestivalen. Inlägg som berör Xallo:s "något" förvirrande text kommer dock tas bort.

Så, Kicki var atomfull, fram med mer skvaller.

(vill ni enbart diskutera Kickis fylla tar ni det i hennes egna tråd)

/mod
Citera
2007-03-11, 10:59
Medlem
Bonzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
22:35 så var Xallo på väg till sängs efter torsdagen och fredagen samt en viss uppladdning till diddyfesten på söndag, vilken jag nu helt har avfärdat då det görs reklam för den på MTV, R U Invited, joerå men nu är det extremt oexklusivt och jag stannar hellre hemma än går på ett "rysskalas", däremot ringde telefonen vid exakt den tidpunkt jag angett och jag var defacto på väg tillsängs.

Men kom med nu och ha lite kul säger rösten i andra änden, - njae jag är typ rätt nöjd och skall gå o lägga mig!
- Men vi står ju utanför och väntar, vi skall på shclagerefterfesten....

Njae, jag stannar nog hellre hemma och tar livet med mig med en tops! (Xallo har inte hört en enda låt och har typ ingen aning om vilka som var med i globen och är precis så ointresserad som man bara kan vara, jag har inget emot det, men jag bryr mig bara inte!)

Men ta i trä, jag samlade ihop mig själv och gick medpå att bli hämtad vi hade tydligen ett reserverat bord, kopiösa mängder cham samt mörk rom förbeställt då restaurangchefen är en god vän!

Det första jag ser när vi kliver ur våran ride utanför är fyra personer som leder ut en femte, den femte personen är en atompackad Kicki Danielsson som leds ut av bland annat R. Engfors , Nick Borgen osv och klockan är då 23.20 och jag är spik nykter, stället svämmar över av schlagermongon som sjunger låtar vilket gör hela stället till ett fantastiskt party om man gillar schlager. Richard Herrey framför ett flertal sånger och blir samtidigt joinad av A Esteche osv!

För oss som tycker schlager är lika bonnigt som Briggs & Stratton på 98 oktan så måste jag dock erkänna att jag hade rätt kul då 90% utav publiken bestod av flickor, om du frågar mig så drar jag lätt på nästa års efterfest också, jag sover inte ensam ikväll!

Vilket iövrigt påminer mig om andra tillfällen av "greatness" där man inte varit direkt "sugen" och varit nära att missa, en gång kom en god vän och talade om för oss att han köpt 4 biljetter till Julio Iglesias.

Våra kommentarer var naturligtvis allt annat än snälla och en aningens kortsiktiga och skande allt vad eftertanke heter!
Är du dum eller, vafan skall vi på Julio att göra, det är ju knappast våran bag!

Fuck, jag har det här down svarar han. Tänk efter lite nu, det blir du, jag , """"", #### och femtitusen kåtkärringar (Nåja).
Vid närmare eftertanke inser vi att han har rätt och tillslut erkänner vi honom som ett geni, vi hade stenkul! Vi drack, festade och kvällen slutade i intimt umgänge för alla!

Sensmoralen idag:

En Forrest Gumpish:

Schlager is full of mongos and it sounds like schait but you still get to fuck, since only women like schlagers, how is that for a box of Choclates?

Men var fan var ni? står ingenstans var festen var?
Diddyfesten bojkottade jag när dom ville ha 27.000.- för bord och dompa, vem fan vill se en neger med namnkomplex? för såna pengar. Hade oxå tänkt gå med samma baktanke som du/ni på Julio....men tom pussy har en övre gräns vad gäller priset.

Edit: hittade skiten på Expressen, VIP-hyllan i Globen....? shit, journalisterna skriver att det "röjdes ordentligt" och som exempel tar de att Ola Salo "Tar ett skutt från DJ-båset" oj vilken röjarfest man missat allvarligt, jag får gåshud av hur patetiskt man kan framställa saker och ting.
Citera
2007-03-11, 11:34
Medlem
JEzuss avatar
Alla här på FB onanerar ju till namedropping så får du tid kan du göra "dina namedropping" feta i texten så kommer nog hela gänget att spruta på tangentbordet.
Låter dock som en bra fest, sjävl fick man ragga upp en brud som grät, gick sådär ; )
Citera
2007-03-11, 11:42
Medlem
HGs avatar
Xallo verkar i alla fall ha blivit härligt full.........hoppas att hon bara var lika snygg på morgonen.
Citera
2007-03-11, 12:38
Medlem
-jOE!s avatar
Skönt å höra att Kicki Danielsson håller ställningarna!
Citera
2007-03-11, 13:30
Bannlyst
Citat:

Vid närmare eftertanke inser vi att han har rätt och tillslut erkänner vi honom som ett geni, vi hade stenkul! Vi drack, festade och kvällen slutade i intimt

Grattis xallo!

Såg att du smörade vilt på Christer Björkman, men att du skulle få med honom hem trodde jag inte.

Citera
2007-03-11, 14:14
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HG
Xallo verkar i alla fall ha blivit härligt full.........hoppas att hon bara var lika snygg på morgonen.

Kan ju såhär efter närmre konsumentgranskning meddela att så icke var fallet, ful var hon inte, men jag skulle inte direkt ta omvägen via baren för att fälla henne!

BTW

Jag kan ju delge er en kul anekdot utan kikkis inblandning!
Den blir säkert lika osammanhängande som resten då vi fortfarande har fest!

På det hela taget kan jag säga att det var en hyfsat kul/tragisk tillställning (Jag hade faktiskt kul samtidigt som jag såg en hel del märkligt beteenden) Äldste brodern Herrey är hetero enligt uppgift och det har väl aldrig varit fråga om något annat, men han sågs ändå kyssa en annan man. Det var inte bara en vänlig kyss utan det hångel flera ggr med Esteche, nåväl det var säkert mest vänskapligt och skoj!
Schlagersångerskan som ser ut som en ödla (Peruk anyone)och alltid sjunger sånger som får en att vilja ha ihjäl saker, ni vet hon med ögonen som pekar lite sådär, hon sågs iaf städa undan en näsa värdig en garagekittad nilfisk!

Schlagerns drottningmoder himself utgick ifrån att han var festens medelpunkt naturligtvis.

Björkman var extremt högljud och superfjantig (dryg, arrogant osv) Tillsvidare är han är fortfarande avlönad av SVT och som löntagare hos staten så fick han helt plötsligt för sig att han kan jobba i produktionsbolag utan statligt ägande och gick på en enorm mina när han försökte smöra för Herr "Bäckman (God vän till mig från utlandet som jag väljer att kalla Bäckman här)"

"Bäckman" är en gammal vän till Xallo, en halvtjock flintskallig tysk i trettioårsåldern med ett glatt lynne, ett skarpt intellekt och en kärlek för andra människor så att det gränsar till naivitet, helt enkelt en mycket bättre människa än Xallo

"Bäckman" förvaltar en familjeförmögenhet på ca 1 miljard euro och familjen är hyfsat stora ägare i ett flertal europeiska mediebolag via olika fonder, detta hade herr Björkman naturligtvis fått kännedom om.
Familjen "Bäckman" är grymt opretentiösa och åker gärna runt i sverige i en 5-meters husbil på spaning efter älg!
(Naturligtvis är hela familjen välutbildad och knivskarp, men visste du inte det skulle du kunna hitta dem i en husvagn nära dig utan att överhuvudtaget reflektera över det)

"Bäckman" är helt sonika en extremt vänlig och snuskigt rik människa som inte riktigt är medveten om HUR rik han är då han alltid varit det, jag har aldrig sett honom förlora humöret någonsin, jag menar någonsin, han har inga dryga tendenser, inga skitstövellater eller någonting trots att han är tysk, förutom ikväll då han levererade en märklig avrättning av Christer Björkman.

Det var en sån där klassiker som man oftast ser i filmer. Levererad med skärpa, saklighet, kirurgisk precision och drypandes av den medvetenhet och det självförtroende som du bara kan få via den bästa skolningen i världen och det faktum att du har en utav europas största privata förmögenheter i ryggen.
(Nåja, lol, den var i själva verket helt osaklig och mycket märklig)

Björkman var vid vårat bord och fjäskade ett flertal ggr under kvällen, naturligtvis smörade han bara för "Bäckman" oss andra tog han ingen större notis om eftersom att vi inte har någon "punch" inom det fält där han är verksam.

Herr "Bäckman" tröttnade på Björkmans attityd och talade vid det tredje tillfället Björkman dök upp vid bordet om för nämnde herre att han var ful och om han kom i närheten av oss igen skulle han få lära sig att det inte var lönt att vara en äggtjuv (eggthief, lol) (jag förstod inte den, måste vara en tysk grej)
Vidare förklarade han att det enda Björkman dög till just då var att se ut som en moderniserad svensk variant av liberace (här blev vi andra mållösa, herr bäckmans förolämpningar var så fantastiskt dåliga att vi fick tarmvred)
och det var antagligen det enda Björkman någonsin skulle få jobba som om han inte föredrog att bli våldtagen av inhyrda hantverkare från samoa.

I detta läge såg herr Björkman ut som han hade sålt smöret och tappat pengarna (inte fan kan man riktigt ta så usla förolämpningar på allvar?), hakan satt vid bröstkorgen varvid herr "bäckman" ställer sig upp och knölar ned en 100 eurosedel innanför skjortan på Björkman samtidigt som han kläcker ur sig: I guess you are the one they call Kikki and you like the falukorv!
Now take this money and buy a personality!

Makalöst!, Där brast det för oss och var du där så vet du vilka vi var om du såg 6 personer liggandes raklånga på golvet i kramper upprepandes "you like the falukorv"!
Citera
2007-03-11, 14:31
Medlem
pacemans avatar
Citat:
Bäckman vs "Kicki falukorv" Björkman

Är det här verkligen sant eller bara en ofattbart bra skröna? Obetalbart.

En annan fråga: såg du något av bråket som Expressen skriver om? Vem?

Festdeltagare slogs blodig.
Citera
2007-03-11, 14:31
Medlem
xallos avatar
Uppenbarligen så ligger det en fet tysk endast iförd smokingskjorta och jacka men inga byxor i min säng snuttandes på en flaska skumpa, gästrummet och sofforna är också tagna, ett bättre tillfälle att flytta in på hotel kommer nog aldrig att uppdaga sig, vi syns på rival!
Citera
2007-03-11, 14:35
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paceman

En annan fråga: såg du något av bråket som Expressen skriver om? Vem?

Festdeltagare slogs blodig.

Det där missade vi fullständigt! Har inte ens hört något om det inne på stället! Men det är väl som vanligt, nån snubbe trillar av en barstol och så skriver expressen att hela stället var fyllt med ninjautrustade dvärgar som löpte amok!
Citera
2007-03-11, 14:43
Medlem
pacemans avatar
Citat:
Det där missade vi fullständigt! Har inte ens hört något om det inne på stället! Men det är väl som vanligt, nån snubbe trillar av en barstol och så skriver expressen att hela stället var fyllt med ninjautrustade dvärgar som löpte amok!

Antagligen. Dessutom så verkar det ju inte ha varit någon kändis, utan bara en "festdeltagare". Så troligtvis ganska ointressant vid närmare eftertanke.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in