2008-08-08, 02:19
Medlem
kaspens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av northix
Hittade inte dig med någon av ovan nämnda artister på din MySpace-sida....är du säker på att du inte drömt alltihop?

Det verkar som halften av bilderna ar nere, de finns pa min kompis photobucket sa jag kommer inte at att fixa dom. Whatever, jag skiter faktiskt i vad du tror. Las Xallos inlagg.
Citera
2008-08-10, 18:19
Medlem
Andy Pandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ewws
Under hans tid som analytiker var det Borgs signum att betrakta mindre lyckligt lottade medarbetare – och andra – som luft. Men vid ett tillfälle gick det snett. En amerikan kom på besök (numera minister i Bushadministrationen). Borg tyckte att karln såg underordnad ut och armbågade sig fram till mannens sekreterare (som han trodde var högviltet) och smörade. När nuvarande ministern ändå försökte hälsa snäste Borg av honom och fick en flera minuter lång utskällning i retur. En händelse som gått till historien på SEB.
Vem är ministern?

Citat:
Ursprungligen postat av Gaffagimp
Agree. Dr Alban är ett vidrigt och obehagligt svin. Förutom att han är kanske Sveriges sämsta artist nånsin.
Den titeln finns det i o f s rätt stor konkurrens om...

Citat:
Ursprungligen postat av skunkensune
Annars kan jag lägga till Gert Fylking. En arbetskollega på ett tidigare jobb betjänade honom och han var tydligen allmänt dryg och fittig.
Varför är jag inte förvånad?
Citera
2008-08-10, 18:21
Medlem
Andy Pandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Visst blandade jag totalt ihop de två. Det var dock fortfarande Härenstam som knuffade min vän av vagnen. Om Gösta Ekman läst detta och tagit illa vid sig, så ber jag om ursäkt.

Inte första gången det sker på Flashback för min del förresten. Minns att jag gjorde samma misstag i någon tråd i filmforumet där "Mannen som slutade röka" diskuterades. Vad fan blandar jag ihop dessa herrar för? Kanske borde starta en tråd i psykologiforumet..
När Härenstam var med i Fem myror är fler än fyra elefanter kläddes han ibland i en kostym som såg rätt mycket ut som den som Gösta Ekman senare gjorde till Papphammars. Kanske därför du blandar ihop dem.
Citera
2008-08-10, 18:47
Medlem
Stekt bacons avatar
Magnus Härenstam har tafsat på min syster (hon är ca 30 år yngre än vad han är - det hände för 15 år sedan). Det tycker jag är otrevligt/obehagligt.
Citera
2008-08-10, 19:16
Medlem
Saucy.Jacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stekt bacon
Magnus Härenstam har tafsat på min syster (hon är ca 30 år yngre än vad han är - det hände för 15 år sedan). Det tycker jag är otrevligt/obehagligt.

Förvånar mig inte ett dugg. Har alltid upplevt honom som en svensk motsvarighet till Dr Phil, mysfabror när kameran är på men slempropp bakom kulisserna.
Citera
2008-08-10, 20:17
Medlem
Stekt bacons avatar
det var på en fest och min systers man var med (full) så han märkte inget. MH var för övrigt också väldigt full.

Enligt min syster som träffar mycket kändisar är Lill Lindfors mycket trevlig. Har hört att Lill är bi, från flera håll. Tomt prat?
Citera
2008-08-10, 22:21
Medlem
utters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stekt bacon
det var på en fest och min systers man var med (full) så han märkte inget. MH var för övrigt också väldigt full.

Enligt min syster som träffar mycket kändisar är Lill Lindfors mycket trevlig. Har hört att Lill är bi, från flera håll. Tomt prat?

Har hört samma, bland annat skall Arja Saionmaa ha haft intimt med Lill.
Citera
2008-08-10, 22:24
Medlem
Stekt bacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utter
Har hört samma, bland annat skall Arja Saionmaa ha haft intimt med Lill.

Det har jag också hört från många olika håll, bla mina flatkompisar som är tilräckligt gamla för att ha varit ute mycket på 70/80-talet. Det är säkert sant
Citera
2008-08-10, 23:22
Medlem
tomtespels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Per Gessle är redigt otrevlig och dryg.

-Du, vet du vem jag är?

Det kläckte han ur sig när jag stoppade honom från att smita in på ett evenemang där jag arbetade som vakt. Svarade att jag sket fullständigt i vem han var och att om han skulle komma in så skulle det vara som vilken betalande gäst som helst. Fick efter det en utskällning som hette duga, men inte fan kom han in för det.

-Se dig om efter ett nytt jobb..

Var det sista han sa innan han gick..

hahaha klockrent per gessle gör förövrigt skitmusik
Citera
2008-08-10, 23:29
Medlem
tomtespels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forever Winter
Träffade Yngwie Malmsteen genom en vän vid några tillfällen. Riktigt otrevlig och arrogant!! Tror inte någon blir direkt förvånad dock.
Att han inte nämnts tidigare i tråden är ett mirakel.

det ryktas om det ja..vad gjorde han då?
Citera
2008-08-11, 01:12
Medlem
amenvissts avatar
Satt på ett fullsatt donken förra året och drog i mig ett par cheeseburgare, och rakt framför mig dymper Michael Nyqvist ner, han hade inte köpt någon mat utan bara satte sig ner helt själv. Jag tänker som så att han hör säkert dagligen alla vanliga "fanrepliker" så jag låter bli.

Plötsligt stirrar han obehagligt på mig och kläcker ur sig: "Hörredu, jag heter Michael Nyqvist!"
Jag kontrar med: "Jaha?"
Han fortsätter med en suck när han inleder sin nästa mening med "MMMMM, har du lust att ställa dig i kön åt mig?"

Jag tackade nej och bad honom hålla sig inne vid regniga dagar så att han inte drunknade. Sjukt dryg person!
Citera
2008-08-11, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amenvisst
Satt på ett fullsatt donken förra året och drog i mig ett par cheeseburgare, och rakt framför mig dymper Michael Nyqvist ner, han hade inte köpt någon mat utan bara satte sig ner helt själv. Jag tänker som så att han hör säkert dagligen alla vanliga "fanrepliker" så jag låter bli.

Plötsligt stirrar han obehagligt på mig och kläcker ur sig: "Hörredu, jag heter Michael Nyqvist!"
Jag kontrar med: "Jaha?"
Han fortsätter med en suck när han inleder sin nästa mening med "MMMMM, har du lust att ställa dig i kön åt mig?"

Jag tackade nej och bad honom hålla sig inne vid regniga dagar så att han inte drunknade. Sjukt dryg person!

amen visst...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in