2005-04-19, 23:27
Medlem
Barabbass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Costanza
Det är svårt att fatta att en så trevlig person som Martin Timell är ett arsel. Tyvärr så verkar det vara sant ty det är inte få personer som har sagt detta.

För mig är han den som har störst differans mellan verka trevlig fast är otrevlig.

Finns det några andra Timell fall?

Jag hade totalt glömt bort Malou von Siwers (osäker på stavningen). Så himla trevlig i rutan. Mindre trevlig som bilförare. Detta hände på värtavägen i Sthlm. Rusningstrafik och bilköer. Trafiken står still. Jag börjar gå över på övergångsstället och hon bara ställer sig på gasen så man får kasta sig undan i all hast. Till saken hör att hon kom fram ca 15 meter och sen var det tvärstopp igen. Så man kan ju undra vad hon vann på det. Helt sjukt! Hon har nog en del skelett i garderoben. Nån annan som har nåt om henne???
Citera
2005-04-20, 00:00
Medlem
HGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barabbas
Jag hade totalt glömt bort Malou von Siwers (osäker på stavningen). Så himla trevlig i rutan. Mindre trevlig som bilförare. Detta hände på värtavägen i Sthlm. Rusningstrafik och bilköer. Trafiken står still. Jag börjar gå över på övergångsstället och hon bara ställer sig på gasen så man får kasta sig undan i all hast. Till saken hör att hon kom fram ca 15 meter och sen var det tvärstopp igen. Så man kan ju undra vad hon vann på det. Helt sjukt! Hon har nog en del skelett i garderoben. Nån annan som har nåt om henne???

Det enda jag vet är att von Siwers är allmänt illa omtyckt på TV4. Jävligt sur och otrevlig kärring.
Citera
2005-04-20, 00:03
Medlem
HGs avatar
Citat:
För övrigt så finns det en topplista på kändisar på IKEA Barkaby men jag kommer bara ihåg Kristin.

En topplista - låter skoj ;-)
Ingen som har tillgång till listan idag?
Citera
2005-04-20, 00:41
Medlem
Costanzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HG
En topplista - låter skoj ;-)
Ingen som har tillgång till listan idag?

Jag skall kolla med mina kontakter angående listan.

Robert Aschberg är faktisk riktigt trevlig, har både träffat honom personligen och mailat. Verkar sympatisk
Citera
2005-04-20, 00:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av petersen
Carolina Gynning är privat trevlig och mycket intelligent. Hon är i stort inte så som hon visar upp sig på tv eller i andra offentliga sammanhang. Antar att hon känner sig lite obekväm i offentliga sammanhang (som Lukas M) och därför skaffar sig en slags offentlig mask/persona.
Trådens största lögn. Hon är en blåst bimbo.

För övrigt så har även hon varit sällskapsdam till förmögna herrar på Rivieran.
Citera
2005-04-20, 00:57
Bannlyst
Ehh, Persbrandt är ganska cool. Brukade hänga på Lilla Maria på söder på 90-talet efter showerna. Å han satt aldrig nöjd utan det va cola på toaletten å hångel med polares flickvänner. Han va stensvår att slänga ut dessutom då han väger en 87 kg å är ganska stark. Man kan ju dessutom inte använda övervåld direkt. Men en cool jävel är det.
Citera
2005-04-20, 01:17
Bannlyst
Citat:
Det är svårt att fatta att en så trevlig person som Martin Timell är ett arsel. Tyvärr så verkar det vara sant ty det är inte få personer som har sagt detta.
Finns det några andra Timell fall?

Mr. Tim Ell är en väldigt självgod och otrevlig typ. Han är den typen som alltid måste ha rätt i en diskussion... han är bland dom sista jag skulle bjuda på middag.

Dessutom är han pantad. Han bor numera i en hyresrätt i Stockholm, anledningen var att han inte "hade råd" med en bostadsrätt. Han tjänar bra, givetvis har idioten råd med en bostadsrätt som ju som bekant är billigare att äga.

Är man så händig som han så köper man ju givetvis ett renoveringsobjekt. Han har istället rivit ut hela köket i sin hyresrätt och monterat in ett sprillans nytt på egen bekostnad... Hyresvärden och nästa hyresgäst är nog glada att han är så dum.
Citera
2005-04-20, 01:23
Medlem
MacLeods avatar
Jo, vi kan oxå titta på Carin 21.30 för att få info om hans lya.
Citera
2005-04-20, 01:38
Medlem
WSEs avatar
http://www.sr.se/p3/pippirull/l_prakt.stm

Klicka på 'Händige Martin Timell'. Det är ungefär så jag föreställer mig honom privat.
Citera
2005-04-20, 08:42
Medlem
Barabbass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HG
Det enda jag vet är att von Siwers är allmänt illa omtyckt på TV4. Jävligt sur och otrevlig kärring.
Det ante mig...
Citera
2005-04-20, 09:04
Medlem
Här är Martin Timell inte så jefla otrevlig, rätt kul busringning faktiskt

http://www.rockafett.net/Barnbustimell.mp3
Citera
2005-04-20, 12:41
Medlem
Basse Lerghagens avatar
SkarsgÅrd Var Dryg Mot Mig !!

[quote=Oliveira]
Citat:
Ursprungligen postat av Basse Lerghagen
Stefan Sauk var trevlig när jag pratade med honom på Karlbergsvägen i 25 sek. (Ville ha p-platsen efter mig.)

Stellan Skarsgård var dryg och otrevlig när jag pratade med honom på Sturegatan i 25 sek. (Ville att jag skulle ge min p-plats till honom. )

jag har då aldrig sett Stellan Skarsgård otrevlig! Du har inte förväxlat de två?? han brukar alltid vara extremt trevlig

Jag minns mycket tydligt att jag mötte Skarsgård när han klev ut ur sina vita Volvo 745 på Sturegatan nångång 1994-95, medan frun och några av barnen satt kvar i bilen. Skarsgård - Hörru du ..Du flyttar på bilen och backar va ?? Drygt tonläge, inte en tanke på att fråga vänligt utan "Jag är Stellan Skarsgård, den store skådespelaren -GE PLATS SCHAS BORT MED DIG !!! Jag reagerade direkt och tänkte-Vilken uppblåst skitstövel !! SAUK var den direkta motsatsen. Samma situation, men helt annat bemötande, Skulle du kunna flytta bilen en aning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in