2011-12-30, 01:33
Bannlyst
Carolina kluft va otrevlig emot mig för några år sedan... Kolla och se http://www.youtube.com/watch?v=75oz-A6OzBU
Citera
2011-12-30, 02:27
Medlem
Idiotpods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricin
Carolina kluft va otrevlig emot mig för några år sedan... Kolla och se http://www.youtube.com/watch?v=75oz-A6OzBU

Carolina verkar ju bara mera stressad, utled och trött. Kan ändå förstå henne fullt när ett gäng skräniga ungar vill ha ännu mer bilder när hon ska hem.
Citera
2011-12-30, 09:08
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gandy
Grisen Persbrandt som spöar folk för skojs skull
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article11500420.ab

Eller så var det någon som var väldigt lik honom......
Citera
2011-12-30, 09:10
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricin

"Lite får man tåla",vad är det för jävla skitsnack?
Citera
2011-12-30, 12:57
Medlem
Här två insidesinfo.
En verkligt avspänd och genuint trevlig person är Loffe Carlsson. Han berättar så mycket roliga och privata saker så man kan inte annat än gilla honom skarpt. Sedan är han dessutom en mycket god lyssnare. Och det gäller alla oavsett du är känd eller inte.
En riktigt obehaglig person som jag träffat och talat med många gånger är Bosse Parnevik. Han är så otrevlig och översittaraktig att det nästan blir komiskt. Och ännu roligare blir det när man ser hur han förställer sig framför TV-kamrerorna.
Citera
2011-12-30, 13:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Eller så var det någon som var väldigt lik honom......
Allmänt känt i Stockholm hur han hotar och spöar folk på fyllan
Citera
2011-12-30, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gandy
Allmänt känt i Stockholm hur han hotar och spöar folk på fyllan

En person som alla tycker väldigt bra om är prins Carl-Philip. Avspänd, lite blyg och naturligt artig.
Citera
2011-12-30, 15:20
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idiotpod
När jag var ung och gick på gymnasielinjen "hotel och restaurang", så satt vi före kvällsserveringen och pratade om ditten och datten. Vilka tv-kockar vi gillade och så vidare. Detta var runt 2008-2009.

Ena läraren, en äldre österrikisk herre berättade då att han jobbat med ett flertal utav tv-kockarna.

Utav dem alla, så var Gordon Ramsey den absolut trevligaste att umgås med sa han.

Varmhjärtad, trevlig, matälskare utav högsta grad och förjävligt rapp i käften.

Tydligen så jobbade de tillsammans på en restaurang som inriktade sig på att blanda matkulturer. Min lärare som är utbildad i Österrike hade väl sin del att bidraga med.

Gordon hade haft en del "personalfester" hemma hos sig där hela kocklaget lagade mat till resten utav restaurangens anställda. G.R bekostade alltid hela kalaset och tog även fram vissa speciella viner för speciella tillfällen. Födelsedagar utav viktiga personer på restaurangen och liknande.

Inte riktigt min egen upplevelse, men efter den berättelsen så kändes det nära på som det.
Den bilden får man faktiskt av honom på tv också trots sitt hetsiga humör. Men det hetsiga humöret kommer ju inte oprovocerat, personerna han handskas med är ju dumma i huvudet.
Han verkar vara precis en sån som du beskriver så det kan jag verkligen tänka mig.
Citera
2011-12-30, 15:32
Medlem
TitanDukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefansson1
En person som alla tycker väldigt bra om är prins Carl-Philip. Avspänd, lite blyg och naturligt artig.

det vore fan annars när hans far får över 100 miljoner i Apanage (från vulgärlatinets apanare som betyder "att ge bröd, samt lön fria resor fri bil fria bonden fritt slott jakt mark jakt herrgård eller slott fri bevakning frimat fri uppassning och hur mycket högklassig sjukdomsfri fitta som helst .
samt känner en som känner prinsen och när han är full så är det en värre kopia av sin far . för Svea rike .
Citera
2011-12-30, 16:40
Medlem
Dumbusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TitanDuke
det vore fan annars när hans far får över 100 miljoner i Apanage (från vulgärlatinets apanare som betyder "att ge bröd, samt lön fria resor fri bil fria bonden fritt slott jakt mark jakt herrgård eller slott fri bevakning frimat fri uppassning och hur mycket högklassig sjukdomsfri fitta som helst .
samt känner en som känner prinsen och när han är full så är det en värre kopia av sin far . för Svea rike .

Han hade blivit en bättre symbol för Sverige än storasyrran som inte framstår som en särskilt stringent person. C-P däremot är väldigt nära prins Bertil i sin offentliga framtoning, korekt utan att vara opersonlig och framstår som mera allmänbildad än sina syrror. Han föddes dessutom som kronprins. Jag känner ingen i kungahuset utan går endast på vad jag ser i TV och tidningar
Citera
2011-12-30, 16:46
Medlem
knullklassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spackelackan
E-type är asjobbig när han är på fyllan. Han försökte våldta en staty i min trädgård en gång, sedan så spydde han i min rabatt.
Underbart! Vidareutveckla gärna
Citera
2011-12-30, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefansson1
Här två insidesinfo.
En verkligt avspänd och genuint trevlig person är Loffe Carlsson. Han berättar så mycket roliga och privata saker så man kan inte annat än gilla honom skarpt. Sedan är han dessutom en mycket god lyssnare. Och det gäller alla oavsett du är känd eller inte.
En riktigt obehaglig person som jag träffat och talat med många gånger är Bosse Parnevik. Han är så otrevlig och översittaraktig att det nästan blir komiskt. Och ännu roligare blir det när man ser hur han förställer sig framför TV-kamrerorna.

Håller med dig. Loffe är storartad, en klok människa. Parnevik tål jag inte heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in