2009-05-01, 02:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nifled
Lasse Berghagen om låtsas vara så "ylle", ni skulle bara veta!
Jonas Gardell.......sett hans manér i Stockholm. Fult.
Marc Leewengood kan vara riktigt otrevlig.
Björn Skifts likaså.
Hon - Kaspersen som är dotter till Lil-Babs vilket jag dock bara hört.

Finns flera.................

En som jag däremot trodde var en diva men är ju jätterar är Charlotte Perelli.

Caroline Gynning är inte så snäll och "låtsascool" då strålkastarna stängt och kan stå och tala skit om andra och tänker inte på att andra hör det.

Janne Malmsjö..................Surpuppa!
Runar Sörgaard är svinigt dum mot vissa...........och hur han ljuger.
Drottning Silvia skall vara en riktig "bitch" i vissa sammanhang!

Du måste vara en väldigt bitter svensk som ljuger ? Jag tvivlar på att det du säger har någon som helst verklighhetsförankring, jag tror inte ens att du har träffat dom ovanstående !
Citera
2009-05-01, 11:01
Medlem
Christer Sandelin kom cyklandes på gatan och skällde ut mig, plus några till, då vi "gick mot rött ljus" (vilket vi inte alls gjorde).

Verkar vara en hetlevrad person som är lagom ful i munnen.
Citera
2009-05-01, 22:00
Medlem
Parabellum08s avatar
Arbetskompisens hustru gick i samma klass som Jonas Gardell. Enligt henne var han den elakaste och djävligaste i sin skola. Trots att många försökte vara bussiga mot honom, så var han en vidrig och egotrippad tönt som älskade att pika och mobba andra. Ovan på allt sitter rumpnisse nu förtiden och skriver bok efter bok om sin "svåra uppväxt", medan krokodiltårarna forsar nedför kinderna.

Martin Timell misshandlar hus i TV och folk på fritiden. Fan vad karl'n är aggressiv och kaxig när han har några groggar i innanför västen. Jag har sett fanskapet i Stockholms skärgård några gånger.

Markolio är grymt trevlig. För några år sedan dök han bara upp i en park i Stockholm och satte igång - utan anledning -att leka med mina barn. Kul hade han, vänlig och rolig var han. Kanonkul hade mina barn. PS. Markolio var spiknykter och verkar äkta genomsnäll!
Citera
2009-05-01, 23:55
Medlem
Nu har jag inte läst igenom hela tråden, men Magnus Uggla kan tydligen vara väldigt buflig och sur privat. Min polares lillebror gick med autografblock och förväntansfulla ögon fram till Uggla då denne satt i en stol på Arlanda och tog det lugnt. Pojken sträckte fram blocket, men fick snäsigt till svars: "Ser jag ut som en som skriver autografer?" Den lille pojken fick snällt gå därifrån...
Citera
2009-05-02, 09:00
Bannlyst
jag är iaf en grymt trevlig kändis. är bara otrevlig mot bufflar, översittare och fejade personligheter.
Citera
2009-05-02, 11:50
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghjkiuyt
jag är iaf en grymt trevlig kändis. är bara otrevlig mot bufflar, översittare och fejade personligheter.

Vars har man sett dig då?
Citera
2009-05-02, 11:55
Medlem
Tjelsis avatar
kom på en till: Marilyn Manson är jävligt dryg om man inte vill knulla med honom.
Citera
2009-05-02, 17:01
Medlem
IggyKoopas avatar
Alexander Chamberland f.d. språkrör från Grön Ungdom numera avhoppad till Fi är riktigt skum. Alla som sett honom i TV vet det, men han är ännu värre i verkligheten. Svårt att sätta fingret på exakt vad det är, men nåt har gått väldigt fel.

Einar Westergaard som innehaft samma position däremot är supertrevlig och dessutom rolig.

Sen om språkrör i GU gör en till kändis är en annan sak, men de har ju synts i TV ibland i alla fall.
Citera
2009-05-02, 18:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gardemon
Du måste vara en väldigt bitter svensk som ljuger ? Jag tvivlar på att det du säger har någon som helst verklighhetsförankring, jag tror inte ens att du har träffat dom ovanstående !
Lasse Berghagen träffade jag på Rhodos 1975, han var rätt packad och inte nån direkt go gubbe men han satte ändå av tid för att skriva autografer åt mig och andra småglin medans han åt.
Citera
2009-05-02, 21:10
Medlem
Träffat några från TV serien klass 9A, trodde de skulle vara dryga men så fel jag hade.
Citera
2009-05-02, 22:59
Medlem
potatislandets avatar
Timell

Har en bekant som också brukar träffa på Timell ute i skärgården där han håller till. "Alltid fullast på midsommar" var omdömet. Kom förut även mkt ut till en bygghandel i västerort där jag jobbade förut och när han inte fick den service han önskade kunde han bli riktigt störig.

Pingstvän också har jag hört nåt om, bara en sån sak.
Citera
2009-05-02, 23:23
Medlem
Andy Pandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IggyKoopa
Sen om språkrör i GU gör en till kändis är en annan sak, men de har ju synts i TV ibland i alla fall.
Gustav Fridolin, f d språkrör för Grön Ungdom, sedermera riksdagsledamot för Miljöpartiet, och numera journalist och författare, har jag träffat en gång under hans tid i riksdagen. Han verkade i alla fall rätt schysst.

(Om Martin Timell)
Citat:
Ursprungligen postat av potatislandet
Pingstvän också har jag hört nåt om, bara en sån sak.
Före detta, väl?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in