2009-07-15, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blueblood
Alexandra Pascalidou.

Så fort hon får chansen lyfter denna kvinna fram sin bakgrund och uppväxt i det fattiga Rinkeby. Pappan tvättade fönster och morsan jobbade i skolkök eller vad fan det nu var. Pascalidou ska alltid ge intrycket av att hon stödjer de svaga och står alltid på deras sida.

Rätt intressant när hon för... snart tio år sedan gjorde ett TV-program som sändes från Göteborg. Då bodde hon på ett centralt beläget hotell på vardagarna, under helgerna åkte hon till Stockholm.

Jag jobbade under den här perioden på hotellet som städare. En elakare gäst har jag aldrig träffat på, och då hade jag ändå mitt hotelljobb under somrar och helger under sex års tid.

Alexandra Pascalidou beskyllde städerskorna för att ha snott hennes ögonkräm, som kostade typ 300 spänn. Inte en chans i världen att någon skulle göra så, ta en använd jävla krämburk.
Hon väsnades så mycket att vår chef fick gå ut och köpa en ny till henne.

En dag hade hon lämnat en nästan helt uppdrucken burk med Loka på skrivbordet. Den slängde vi och la in en ny burk i kylen åt henne.

Nästa dag stod det en ARG lapp på bordet.

"Rör inte min Loka!".

Det var till slut ingen som ville städa hennes rum.

Så mycket brydde hon sig om folk med samma bakgrund som hon.

Hon är inte kul att få in i en taxi heller. Vill ha rabatt för att det är hon, klagar på vägen man tar, allmänt nedlåtande mot en. Det är oftast så med folk som har en "fin arbetar eller PK förortsbakgrund" Slår aldrig fel.
Citera
2009-07-15, 16:08
Medlem
Kingen Karlsson tycker jag är lite obehaglig ... ca 1 meter hög och slemmig inställsam och konstig ... jo jag har träffat honom flera gånger .. gubben är 40år gammal och vill vara 20år vilket känns som typ Loketvarning någon annan som träffat Kingen??
Citera
2009-08-19, 17:58
Medlem
AxelFoleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mombeki
Jay Leno är inte direkt den trevligaste av människor.
Vad sägs om att skriva lite mer än en enradare om du nu stött på personen ifråga? Det här lät intressant då jag endast hört bra saker om Jay Leno.
Citera
2009-08-19, 18:30
Medlem
semuors avatar
Thorsten Flinck verkar ju vara en minst sagt obehaglig kille
Citera
2009-09-04, 14:53
Medlem
TurboQuattros avatar
Ulf Henricsson, även känd som sheriffen från Vares, är en ruskigt stöddig och dryg jävel...riktigt obehaglig.
Citera
2009-09-04, 22:37
Medlem
vespens avatar
Svullo

Micke Svullo var en fin person,alla fall privat.
Citera
2009-09-04, 22:40
Medlem
addims avatar
Runar Söoööooögard(?). Du milde vilket äckel.
Citera
2009-09-04, 22:54
Medlem
vespens avatar
Ted Å

Träffade Ted "Olyckan" Åström 2002,ganska full,snacka mkt om kommunister,lite kylig.Röt till i bland --Kalla mig faaaan inte för olyckan !
Citera
2009-09-05, 09:14
Medlem
happyjoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TurboQuattro
Ulf Henricsson, även känd som sheriffen från Vares, är en ruskigt stöddig och dryg jävel...riktigt obehaglig.

Utveckla gärna. Jag har jobbat med honom och tycker precis tvärt om.
Citera
2009-09-05, 09:23
Medlem
ano-rexias avatar
Kjell Lönnå.
I julhandlen för ca 10 år sedan.
Han trängde sig före flera i en lång kö,med orden - vet ni inte vem jag är?!
Citera
2009-09-05, 10:03
Medlem
TurboQuattros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happyjoy
Utveckla gärna. Jag har jobbat med honom och tycker precis tvärt om.

Han var säkert jättebra på jobbet.

Dock kan han inte bete sig i samhället, jag har stött på honom flera gånger i butiken jag jobbar i, han är allmänt otrevlig och dryg, kräver i princip att man ska veta vad han vill utan att han ska behöva säga något, pengar slänger han nästan på en. Dessutom svarar han inte på tilltal.

För övrigt är det allmänt känt runt Järna-trakten att fam. Henricsson är riktigt dryga översittare.
Citera
2009-09-05, 12:09
Medlem
DoktorKubiks avatar
Otrevliga: Nordman bor i tösens lilla byhåla, och därifrån har man ju hört en del roliga historier om typen.

Ambivalent: Claes Malmberg - Träffade honom lite kort som grabb när han var i en liten håla och körde någon stand-up grej. Totalt prestigelöst iom att bondläpparna knappt visste vem han var. Farsan trodde han var "Claes från färgbutiken". Mot mig var han trevlig, men farsan var tydligen inte lika övertygad. Kan ha varit att jag var för liten för att se de subtila nyanserna av svinighet, måhända.

Trevliga: Mest en drös allsvenska spelare. Snackade en bra stund med Peter Westman, och även med Anders Karlsson mfl (alla ÖSK, Anders Karlsson nu målvaktstränare). Bodde granne med Niklas Gustafsson då denne lirade back i Ösk för ett antal år sen. Om han är kändis vetetusan dock, men en rätt trevlig prick. Om än jävligt tofflig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in