2009-03-16, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wilhelm.MJ
Absolut inte.

Ja alla som säger att Carola nog kan vara väldigt otrevlig ljuger alltså! Bra att vi fått detta utrett...
Citera
2009-03-16, 18:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Benny Hedning
Ja alla som säger att Carola nog kan vara väldigt otrevlig ljuger alltså! Bra att vi fått detta utrett...

Kan aldrig minnas att hon någonsin varit otrevlig mot mig, eller någon annan heller för den delen.

Är nog mest bara kul att sprida ett sådant rykte om en genomgod människa, tror du inte?
Citera
2009-03-16, 21:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LoFF
Förlåt om det kanske inte räknas, men jag hade en dröm om Kalle Anka-tecknaren Don Rosa. Jag fick träffa honom men det visade sig att han bara var en rasistisk gammal lodis...
hahaahhaha
Citera
2009-03-16, 21:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av YikiYikiBoomBom
Han spottade mot min far för ett bra tag sedan i Göteborg utan någon speciell anledning, nog bara för att han hade konsert och kunde göra vad han ville. Han var fotograf och fick en grym bild med spottloskan flygandes mot kameran. Dagen efter stod det i tidningen: "Göteborgspostens fotograf bespottad". Fast och andra sidan så kastade han ut ett plektrum åt min syster på Peace & Love så vet inte hur han är, nog mest speciell

Det är inte alla som har en farsa som blivit bespottad av Alice Cooper!
Om jag vore du skulle jag vara stolt.
Citera
2009-03-16, 21:16
Medlem
kaspens avatar
Citat:
Kan aldrig minnas att hon någonsin varit otrevlig mot mig, eller någon annan heller för den delen.

Är nog mest bara kul att sprida ett sådant rykte om en genomgod människa, tror du inte?

Jag tror verkligen inte det. Har knappt träffat Carola själv, som tur är, men flera av mina vänner hemma i Sverige har vid flera tillfällen vittnat om hennes otrevlighet. En vän som är flygvärdinna bävar för varje gång Carola ska flyga i hennes plan då hon kräver att passas upp som en drottning och kräver nya handdukar till lilla stackars Amadeus var 5e minut. etc etc.

Jag tror helt enkelt att det troligaste scenariot är att du inte känner Carola utan avgudar henne. Hon är enligt dig inte bara ALLTID trevlig utan botar även sjuka och funderar just nu på hur USA's ekonomi ska justeras. Dessutom har hon ett lab på vinden där hon sitter hela nätterna och klyver atomer för att kunna bota cancer.
Citera
2009-03-16, 22:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kaspen
Jag tror verkligen inte det. Har knappt träffat Carola själv, som tur är, men flera av mina vänner hemma i Sverige har vid flera tillfällen vittnat om hennes otrevlighet. En vän som är flygvärdinna bävar för varje gång Carola ska flyga i hennes plan då hon kräver att passas upp som en drottning och kräver nya handdukar till lilla stackars Amadeus var 5e minut. etc etc.

Jag tror helt enkelt att det troligaste scenariot är att du inte känner Carola utan avgudar henne. Hon är enligt dig inte bara ALLTID trevlig utan botar även sjuka och funderar just nu på hur USA's ekonomi ska justeras. Dessutom har hon ett lab på vinden där hon sitter hela nätterna och klyver atomer för att kunna bota cancer.

Det var vuxet skrivet. Vi kan föra diskussionen vidare om du skärper till dig.
Citera
2009-03-16, 23:26
Medlem
kaspens avatar
Citat:
Det var vuxet skrivet. Vi kan föra diskussionen vidare om du skärper till dig.

Nejtack, jag klarar mig. Dyrka på.
Citera
2009-03-17, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utter
Hennes dotter är däremot trevlig, men det kanske berodde på att hon raggade på undertecknad. Något som jag inte låtsades om...
Ja det håller jag med om... Hon bjöd upp till en eldig salsa på gamla" Bullwinkels" på söder för typ 7 år sen...
Citera
2009-03-17, 08:42
Medlem
Marcens avatar
Schyffert är en riktig typ. Han blev förbannad när jag fråga om en bild...
Citera
2009-03-17, 09:07
Medlem
Carl Serungs avatar
Claes Malmberg är en jävla typ med hybris..
Citera
2009-03-17, 10:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Claes Malmberg är en jävla typ med hybris..

Han var väl en jävel när han var ronny jönsson eller vad karaktären nu hette
och snortade kokain och höll på som värst

men är han lika hybris sen han blev nykter och "buddhist"?
Citera
2009-03-17, 10:56
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heathcliff.
Han var väl en jävel när han var ronny jönsson eller vad karaktären nu hette
och snortade kokain och höll på som värst

men är han lika hybris sen han blev nykter och "buddhist"?
Det vill jag nog påstå..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in