2009-12-06, 02:09
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IMYHB
Jag och en vän står och dricker öl i en bar och Therese Alshammar går förbi och säger till oss att vi inte skulle tro att vi va något. Det ända jag fick fram ur munnen va hästjävel och då stack hon.

Konstigt, samma story om Alshammar har min morbror dragit...
Citera
2009-12-06, 03:39
Medlem
träffade på Helena Paparizou en gång i göteborgpå en resturang,och jävlar vilken egoistisk självupptagen diva det är !! hela världen ska kretsa kring henne och alla ska kolla på henne osv..
Och en störtskön kille är Dogge Doggelito, riktigt trevlig kille !
Citera
2009-12-06, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
Konstigt, samma story om Alshammar har min morbror dragit...

Tänk om din morbror skaffat ett eget FB-konto...

.
Citera
2009-12-06, 15:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Callas
Någon hävdade att Z skulle vara "mycket intelligent".
Och om man inte ens kan hålla räkning på hur många syskon ens mor har producerat... så säger det väl en hel del?
Om IQ; svårt med huvudräkning och närminne (verkar osäker fast han just hört svaret).
Om EQ; förstår inte vilket intryck han gör när han ligger i en soffa och snackar sådär om sin familj.
Alternativt tyder det på att hans mor är extremt lösaktig och det är svårt att hålla koll på alla hennes avkommor.

Ja, "Hundra Höjdare" var ett underhållningsprogram... men det betyder inte att Z är medvetet humoristisk i det där filmklippet.

Men naturligtvis har Z tillräckligt med intelligens för att klara att spela fotboll i världsklass, och dessutom bli riktigt rik på det.

Det fanns förmodligen ett annat skäl till att han inte började rabbla sina syskon med en gång att det var något som han inte ville gå in på t ex och inte visste hur han skulle ta sig ur ämnet när han väl själv hade dragit igång det. Så blådt att man inte vet vilka syskon man har är ingen och det finns ingen anledning att vara så förmäten att man skriver så om någon heller. Dessutom har han lärt sig sråken i den länder han har spelat i ganska snabbt så så omöblerad i huvudet som du gör gällande att han är kan han därmed inte vara.
Citera
2009-12-06, 15:52
Medlem
Kan ju också varit så att vid tidpunkten för när detta klipp bandades så var familjen Ibrahimovic bidragsmyglare. Man kanske har ljugit om barnens ålder för att kunna få ut barnbidraget, man har haft kusinbarn och annat inneboende som egna barn för kunna utnyttja anhöriginvandringen till fullo o.s.v. Inte undra på om den överintelligente Z är lite osäker och svamlande på den raka och burdusa frågan om hur många syskon har har. Osäkra och flytande familjeförhållanden alltså.
Citera
2009-12-06, 20:42
Bannlyst
Jag är fotbolls analytiker och expert. Tro mig när jag skriver att Zlatan är säll synt kort om roten . Minns när han först började tjäna endel pengar med MFF. Hanses två år yngre brorsa brukade lura honom friskt genom att låna säg två tusen och sen säga att han satt in pengar på MFF:s löne konto för att det inte skelle bli skatt och moms. Z tyckte alltid att det var smart.
Citera
2009-12-06, 21:05
Medlem
Recycles avatar
Alltså vem bryr sig om Zlatan är smart eller osmart egentligen ?
Citera
2009-12-13, 17:13
Medlem
4298Redos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Recycle
Alltså vem bryr sig om Zlatan är smart eller osmart egentligen ?

Patrick Ekwall är otrevlig som satan men det är väl ingen nyhet...

Har även spelat fotboll mot Ola Andersson som för övrigt bara gnäller på planen hela tiden och tror att han är bättre än vad han är, vidrigt!
Senast redigerad av 4298Redo 2009-12-13 kl. 17:24.
Citera
2009-12-19, 18:14
Medlem
Sparvinhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sl0bban
Träffar rätt mycket känt och mindre folk genom jobbet..

De senaste stora rövhålen jag haft att göra med är blandannat...

Elin Kling - "Mode guru" som hon kallar sig själv, gör ett och annat reportage i Expressen Fredag. Mer självgod jävla barnrumpa får man leta efter. Kort i tonen och rent av otrevlig i de flesta situationer. Hon är dock en jävel att slicka uppåt, lägger på charmen när rätt personer är omkring annars är hon bara en riktig satmara.

Ingemar Allén - Radio profil i Göteborg, även son till Sture Allén, någon lirare på SA... Även här grymt självgod har extremt lätt att se ner på folk. Verkar så jävla "käck" i radion, skämtar och är på bra humör, men är i själva verket inte mer än en trångsynt och otrevlig översittare. USCH!

Inte alls, Ingemar Allén är verkligen hur trevlig som helst
Citera
2009-12-20, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ewws
Jag är fotbolls analytiker och expert. Tro mig när jag skriver att Zlatan är säll synt kort om roten . Minns när han först började tjäna endel pengar med MFF. Hanses två år yngre brorsa brukade lura honom friskt genom att låna säg två tusen och sen säga att han satt in pengar på MFF:s löne konto för att det inte skelle bli skatt och moms. Z tyckte alltid att det var smart.

Haha! Äntligen är trollet avstängd... Det gjorde min dag mycket bättre må jag säga..

Hoppas det är för evigt...

.
Citera
2009-12-27, 12:43
Medlem
Mumpss avatar
Vilka kändisar är smygsvin?

Jag blir så jäkla irriterad när det bara hintas om vilka kändisar det är som beter sig svinigt bakom låsta dörrar så kanske skulle någon kunna hjälpa till att klargöra vissa saker. Till att börja med: jag läste i en skvallertidning häromdagen att den självutnämnde Mr Gay Latino (även känd som Andrés Esteche även om han själv föredrar den andra titeln) för några år sedan var tillsammans med en känd person som var en svärmorsdröm utåt men riktigt elak när ingen såg. Vem tusan var det?
Citera
2009-12-27, 12:50
Medlem
GostaBerlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumps
Jag blir så jäkla irriterad när det bara hintas om vilka kändisar det är som beter sig svinigt bakom låsta dörrar så kanske skulle någon kunna hjälpa till att klargöra vissa saker. Till att börja med: jag läste i en skvallertidning häromdagen att den självutnämnde Mr Gay Latino (även känd som Andrés Esteche även om han själv föredrar den andra titeln) för några år sedan var tillsammans med en känd person som var en svärmorsdröm utåt men riktigt elak när ingen såg. Vem tusan var det?

Kan det vara den gråhåriga killen som tog över efter Magnus Carlsson i Barbados? Holmgren?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in