2008-11-09, 19:40
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Visst fan gjorde han det. Det bara visar att jag inte blint ska lita på La Gazzetta utan försöka tänka själv också, eftersom jag mycket väl visste om det.
http://www.gazzetta.it/speciali/2008/calcio/Players/player_p206991.shtml

Oaktat målet så anser jag fortfarande att Balotelli hittills visat sig vara så fantastiskt överlägsen Pato som vissa här påstod.

Angående matchen mellan Inter och Udinese så hade nog oavgjort varit mer rättvist. Men vem har sagt att fotboll ska vara rättvist?

Men det är ju Inters story of there life att vinna på tilläggstid, och att det är Cruz som avgör är väl inte heller nån direkt tillfällighet. Lite tråkigt för Udine att tappa 1 pinne, Inter vet vi att de kommer va topp 3 när säsongen är slut i Maj, men Udiense behöver verkligen alla poäng de kan få. De är inte ensamma om att sticka upp denna säsongen. Napoli fortsätter att vara stabila, 2-0 hemma mot Sampdoria, som däremot ligger extremt dåligt till..

Kan väl hålla med dig om att varken Pato eller Balotelli har imponerat speciellt mycket denna säsongen. Båda har mycket kvar att bevisa, dock har de ju tiden på deras sida.. Om det nu inte visar sig att Balotelli är 28
Citera
2008-11-09, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpking
Men det är ju Inters story of there life att vinna på tilläggstid, och att det är Cruz som avgör är väl inte heller nån direkt tillfällighet. Lite tråkigt för Udine att tappa 1 pinne, Inter vet vi att de kommer va topp 3 när säsongen är slut i Maj, men Udiense behöver verkligen alla poäng de kan få. De är inte ensamma om att sticka upp denna säsongen. Napoli fortsätter att vara stabila, 2-0 hemma mot Sampdoria, som däremot ligger extremt dåligt till..

Kan väl hålla med dig om att varken Pato eller Balotelli har imponerat speciellt mycket denna säsongen. Båda har mycket kvar att bevisa, dock har de ju tiden på deras sida.. Om det nu inte visar sig att Balotelli är 28

Jag hoppas att Napoli och Udinese kommer att vara med i toppen så länge som möjligt. Två spelskickliga och offensiva lag. Men det är just detta att kunna plocka poäng utan att spela särskilt bra som brukar vara ”uppstickar-lagens” problem.

Bland lagen i den nedre halvan av tabellen så tror jag att Sampdoria kan klättra till lite säkrare placering, och såklart Roma som naturligtvis inte ska ligga där de nu ligger.
Citera
2008-11-09, 19:57
Medlem
Luffsens avatar
Spelade Spalletti 4-5-1 eller 4-4-2 med diamant igår?
Citera
2008-11-09, 20:37
Medlem
hiphopnegers avatar
Så blir det då till att se ännu en match där kommentatorn på allvar verkar tro att han heter Rolandinho
Citera
2008-11-09, 20:43
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hiphopneger
Så blir det då till att se ännu en match där kommentatorn på allvar verkar tro att han heter Rolandinho

Tycker de borde ge ut nån slags ljudbok till iaf kommentatorer med alla fotbollsspelares namn och hur dessa uttalas. Om man är osäker själv så är de värdelöst att ha en kommentator som också säger fel, så lär man sig bara fel från början. Tycker faktiskt att det bör vara deras skyldighet att uttala namn rätt, de är ju deras jobb.
Citera
2008-11-09, 20:45
Medlem
hiphopnegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpking
Tycker de borde ge ut nån slags ljudbok till iaf kommentatorer med alla fotbollsspelares namn och hur dessa uttalas. Om man är osäker själv så är de värdelöst att ha en kommentator som också säger fel, så lär man sig bara fel från början. Tycker faktiskt att det bör vara deras skyldighet att uttala namn rätt, de är ju deras jobb.
Må så svara, men allvarligt talat, kan han inte uttala namnet på 2000-talets kanske bäste spelare (möjligen näst bäste efter Zidane) är det ju katastrof.
Citera
2008-11-09, 20:56
Medlem
Ännu ett otroligt vackert frisparksmål av Del Piero idag.
Citera
2008-11-09, 21:06
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ariscea
Ännu ett otroligt vackert frisparksmål av Del Piero idag.

Nu gör inte ens Del Piero endast mål mot bra lag i viktiga matcher, nu gör han bara mål mål mål! Var är han i listan på kandidater till balon d or eller va priset nu heter :P

Del Piero och Juve mot CL-slutspel 2009!
Citera
2008-11-09, 21:14
Bannlyst
Hur ser matchbilden ut i Lecce-Milan?
Citera
2008-11-09, 22:04
Medlem
Satt sju ettor på expekt hittills idag, om jag ska få in min åttling så ska Milan vinna. Någon som kollar?
Citera
2008-11-09, 22:09
Medlem
Brullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luffsen
Spelade Spalletti 4-5-1 eller 4-4-2 med diamant igår?

Såg ut lite som en blandning. Totti bakom Vucinic.
Citera
2008-11-09, 22:33
Medlem
Luffsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daaim
Satt sju ettor på expekt hittills idag, om jag ska få in min åttling så ska Milan vinna. Någon som kollar?

aj,aj

Jag lägger fan skulden på Inzaghi idag, vad i helvete gör han vid 1-1 målet? Alltid samma visa, 10 spelare bakom boll när det vankas match mot Milan och som vanligt problem att dyrka upp skiten.
Det är ju inte lite man saknar en lirare som Pirlo. Gattuso i all ära (han var fö grym idag) men inte i Pirlorollen för fan.
Boriello är under all kritik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in