Citat:
Ursprungligen postat av pirate
Ja och där har vi den största svagheten hos Inter, för att de inte har några andra anfallare som de kan förlita sig på, ex.vis som i Barca. Cruz, Crespo, Adriano, Obinna, Balotelli har inte den stabila nivån i sitt spel och därför kan inte sättas in varje match...och jag börjat tvivla på om Inter kan göra nåt i CL alltså...
Jag har också börjat tvivla på Inters CL-chanser, dels för att Mourinho verkar lite less å redan vill där ifrån, aldrig ett bra tecken, även om jag vet att han gör allt för att vinna under tiden han är där. Sen det som du säger att de inte har nån annan än Zlatte som de kan
förlita sig på. Adriano har all potential i världen, och är egentligen en världsanfallare. Men, att han ska ut å festa mitt i veckan gör honom till en idiot, alltså ingen att förlita sig på.
Balotelli är för ung för att ge något direkt ansvar egentligen, och Mancini/Quaresma för ojämna. Mycket dagsform som kommer avgöra Inters CL-äventyr. Jag hade varit mer optimistisk, om Mourinho hade varit mer optimistisk. Han kan leda ett lag till seger, oavsett.