2009-03-07, 18:45
Medlem
pirates avatar
Det hade kunnat bli 2-1 till genoa ifall inte cesar hade stått i mål. Grymma räddningar har gör.
Citera
2009-03-07, 18:50
Medlem
Pumpkings avatar
Sicken pungkross för Zlatte ^^
Citera
2009-03-07, 20:01
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Inter vinner utan att imponera speciellt mycket. Zlatan gjorde både mål och en målpass men verkar ändå inte vara i nån storform direkt..slarvade ordentligt när han skulle utmana och tappade mycket boll under matchen. Men han måste nog vara bäst i världen på dessa dödliga nickskarvar. Nej Inter har nog inte mycket att hämta på Old Trafford tyvärr. Dom måste försöka göra ett mål och sen lita på nyckelspelaren Cesar i den matchen
Citera
2009-03-07, 20:15
Medlem
Fotzens avatar
Skönt att båda anfallarna gör mål, men tror också inter får det svårt mot Man U. Laget gör för mycket enkla misstag. Det funkar i Italien men i Europa så håller det inte.
Citera
2009-03-08, 12:25
Medlem
Vidfamnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Inter vinner utan att imponera speciellt mycket.
Säg när dem vinner och imponerar?
De har vunnit 11 poäng på felaktiga domslut i år.
Ladroni di Italia!
Citera
2009-03-08, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vidfamne
Säg när dem vinner och imponerar?
De har vunnit 11 poäng på felaktiga domslut i år.
Ladroni di Italia!

Enligt objektiva och verklighetsförankrade fan-siten Romanews.eu

Undrar om dom reagerar på Romas stöld igår. 2 stulna poäng från Udinese.
Citera
2009-03-08, 14:14
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tONYbOOi
Enligt objektiva och verklighetsförankrade fan-siten Romanews.eu

Undrar om dom reagerar på Romas stöld igår. 2 stulna poäng från Udinese.

Amen.

Genoa såg ruskigt harmlösa ut igår även om Inter långt ifrån imponerade. Kul att se hur Balotelli återuppstått likt fågeln Fenix ur askorna och äntligen går att känna igen i sitt spel. Det var dock ett lite märkligt mål han fick till, stackars Rossi som inte håller reda på sina lemmar. Men det känns som han kan överleva det med tanke på hans insatser för klubben.

Annars tycker jag att Torino var vassa. Såg förvisso bara första halvlek men då bjöd man verkligen upp till dans. Det var snarare granate som förde matchen och Abate är bara för skön att skåda på sin kant. En jäkla evighetsmaskin är vad han är. Men jag har svårt för Rosina, det är något med hans ego jag ständigt stör mig på. Inte helt oväntat att Juventus skulle knoppa in en balja i slutminuterna dock. Wennerholm har skrivit den pissigaste krönikan på länge om matchen i fråga.

I dag kommer jag bänka mig framför Milan - Atalanta vilket kan bli en skön drabbning. Det är två lag i spillror som kommer till start, Milan saknar bl.a Kaká, Seedorf, Ronaldinho och Ambrosini samtidigt som gästerna saknar Doni, Floccari och Vieri. Riktigt tunga avbräck vilket bådar för en målfattig historia. Valdes kommer få axla en tung börda och det är frågan om det räcker till en pinne? Min känsla säger att Milan tar det med uddamålet. 1-0 må hända.
Citera
2009-03-08, 15:39
Medlem
Jontezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaxxx
Jag avråder dig starkt att betta över huvudtaget med din koll.
2 poängs systemet avskaffade för ett tag sen...

Haha oj. 3poäng menade jag... men det är sant, jag har verkligen inte koll på serie A men men
Citera
2009-03-08, 16:04
Medlem
zzwampens avatar
A.C. MILAN COMUNICATO UFFICIALE
08/03/2009
MILANO - L'A.C. Milan comunica che il calciatore David Beckham resterà in rossonero fino al 30 giugno 2009

Officiellt att Beckham stannar nu.
Citera
2009-03-08, 16:24
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzwampen
Officiellt att Beckham stannar nu.

Bra för Milan det..han har vart deras bästa spelare hittils i matchen mot Atalanta
Citera
2009-03-08, 16:35
Medlem
Pippo MIO mania 3-0 Hattrick av sjävlaste PIPPO
Citera
2009-03-08, 17:13
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Znorken
Pippo MIO mania 3-0 Hattrick av sjävlaste PIPPO

Riktigt läcker tripleta, sista målet var poesi. Går inte göra annat än att imponeras över hans otroliga kyla i avslutningstillfället. En av få som besitter den vill jag nog hävda, en klassisk striker som inte går att ogilla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in